Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот dancing_niki » Пон 30 ное 2009 17:53


drago_tr написа:Преди малко се свързах с човека където прави плочките за дебитомера.Каза че ще има към средата на декември,обаче номера на плочката да е 1 288 310 503 или 1 288 310 502. Не ми се иска да го разглобявам за да не разбъзикам нещо и да си остана до средата на декември без кола, затова може ли да се провери дали номера ми е като този по-горе. :roll:На кои модели пасати се слагат плочки с тези номера :roll:


Това май е серииният номер на плочката. Отвори си капака и виж около куплунга би трябвало да го пише.




Потребителски аватар
mladen_79
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот mladen_79 » Пон 30 ное 2009 18:49


Колеги след като регулирах хода на стъпковия мотор днес с колата съм навъртял към 120 - 130 км. , за сега работи перфектно не забива оборотите нито на газ нито на бензин , особенно на газ върви яко , обаче на бензин не ми харесва много е мудна и ще видя тук още 1 - 2 дни как ще се държи , и ще споделя с вас дали има проблеми или не !


Потребителски аватар
mladen_79
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раковски

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот mladen_79 » Пет 04 дек 2009 14:35


Колеги вече нямам проблем с оборотие изглежда, че проблема е бил в стъпковия мотор а не в датчика за показанията на дроселовата клапа . След регулирането на стъпковия мотор проблема просто изчезна , навъртял съм някъде около 300 км. и мога да кажа ,че всичко вече е ОК , това е от мен дано темата помогне и на други колеги ,който имат същия проблем !


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот Mish87 » Сря 18 яну 2012 10:04


mladen_79 написа:Колеги вече нямам проблем с оборотие изглежда, че проблема е бил в стъпковия мотор а не в датчика за показанията на дроселовата клапа . След регулирането на стъпковия мотор проблема просто изчезна , навъртял съм някъде около 300 км. и мога да кажа ,че всичко вече е ОК , това е от мен дано темата помогне и на други колеги ,който имат същия проблем !


Колега би ли споделил, как се регулира защото и на моя Б4 1.8 Mi (без газ само бензин) го направи няколко пъти номера с 2000 оборота, на моменти ги сваля бавно, а напоследък държи около 1000 и малко дори и на топъл двигател. Усеща се и по работта на двигателя всмисъл такъв че не мисля че оборотомера ме лъже. Странното беше когато пътувах в провинцията преди няколко седмици че, по магистралата си държеше 900 а като се върнах в София, пак започна да скача на 1000 още с влизането в София...


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот nokiangage » Сря 18 яну 2012 10:15


А колеги примерно как трябва да се държи моноинжекцията ни като я палиш студена примерно към -10 градуса? Скоро един познат ми пооправи малко нещата - всмисъл едни вакумчета не са били включени и около стъпковия мотор настройка и след като ги пипна колата се подобри откъм вървеж и равномерна работа. Та от тогава съм много доволен - палиш, държи сама 4-5 мин 1100 оборота и после си ги сваля на 800-900 и почти не се чува двигателя. Преди тази манипулация държеше около 600 оборота - сещате се какво сецане е на тези обороти и след като позагрее ги нормализираше. Та сега наред ли е, в смисъл така ли трябва да бъде?


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот Mish87 » Сря 18 яну 2012 10:32


nokiangage написа: Та от тогава съм много доволен - палиш, държи сама 4-5 мин 1100 оборота и после си ги сваля на 800-900 и почти не се чува двигателя.


Според мен, да. Не съм голям спец. но мойта правеше така зимно време. Държи малко над 1000 и после като стопли пада на 900 някъде. Проблема в момента ми е че не пада под 1000... Мисля че всяка кола си е така - студена е с по - високи, а като стопли падат... :)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Проблем с Пасат Б4 Високи Обороти

Мнениеот doktora » Сря 18 яну 2012 11:57


Аххаа и аз да ти набедя TPS-a колега, но ти си открил причината на друго място :) . Да знаеш, че ако пак се появи същия проблем, тогава направо отиваш в някоя автоморга и си купуваш за 40-50 лв долната част на моното, на която е дроселовата клапа и датчика за нейното положение. Няколко години го ядах един голям ... с този TPS , не смеех нищо да предприема заради голямата му цена като нов, освен лекото репозициониране на плочката, докато накрая вече положението с оборотите не стана кошмарно и най-изненадващо открих, че цената му като втора употреба е символична.
Иначе и на мен ще ми е интересно да науча как се настройва стъпковото моторче?!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта