AHF - Въпрос за логове на стр. 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Съб 03 дек 2011 8:43


ifidik написа:
hooligan_sk написа:...

имаш ли възможност да направиш клипче, точно какво се получава при спиране?


Ще направя обезателно! Благодаря за отговорите и на колегата brum!!! Помпата мисля че е по-добре да не се пипа при все че с 2 различни ГНП-та се случва едно и също. Разликата е че със старата имаше абсолютно безразборно гаснене. Явно това е бил отделен проблем. Ще се търси бъга по датчици, после и по другите възли около помпата. То е едно такова странно нещо което по-скоро дразни отколкото да пречи :talk:

Иво, ще направя клипче и ще го постна :bowdown




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 дек 2011 15:10


Благодарности на колегата Росен(brum), който е просто гоУем и 2 дни се занимава с тестове на различни карти на моята кола. Резултата е че колата стана точно както я искам - имам си 2 различни чудесно работещи версии на софта за да си карам с която ми е кеф. Освен това научих мнооого интересни неща и истини относно софтуерния сетъп на тези машини, претрисания, придърпвания и тн и тн :bowdown :bowdown :bowdown

Специално за проблема със загубата на обороти - оказва се че винаги ги кове на 819/820, което си е някаква заводска стойност и е така дори с напълно оригиналния софтуер. Затова, дори и да се окаже че не трябва да се случва, не е проблем за двигателя, ГНП-то или друго. Имам си и качен софт при който го няма тоя ефект и Н75 се управлява правилно от 25% нагоре, такаче проблема ми, мога спокойно да кажа че е решен, доколкото е имало такъв! :bowdown


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Пон 05 дек 2011 15:30


:)

А, аз само да допълня - проблема с претрисането при заводски софтуер пак е наличен. Това при почти нова помпа и нов маховик. С корегирания софтуер проблема го нямаше. Така че явно ключа за него се крие някъде другаде и не е нито помпа, нито маховик. Интересно ми е тия коли от завода как са работили ...


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Supawiza » Пон 05 дек 2011 18:21


brum написа:Интересно ми е тия коли от завода как са работили ...


Ти да не мислиш,че ще ги тестват всяка по отделно на конвейра?
Те правят стотици хиляди бройки нормално е да има и такива с дефекти къде софтуер къде хардуер.
Поне аз така си мисля може и да греша.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Stivi » Пон 05 дек 2011 18:33


Supawiza написа:
brum написа:Интересно ми е тия коли от завода как са работили ...


Ти да не мислиш,че ще ги тестват всяка по отделно на конвейра?
Те правят стотици хиляди бройки нормално е да има и такива с дефекти къде софтуер къде хардуер.
Поне аз така си мисля може и да греша.


Определено грешиш и определено колите ни като са били нови не са тресяли при спиране или други подобни чакмаци,всичките тези екстри идват след изминаването на стотици хиляди километри :012:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Zinoto » Пон 05 дек 2011 22:17


Истината както обикновено е някъде по средата. Всички производители признават, че се случват да излизат коли, които не отговарят на критериите. Например 2 нови коли от една партида на дино тест е почти невъзможно да покажат абсолютно еднакви показатели за мощност и въртящ момент. За моделите на Фиат произведени в периода 1989 - 1998 се говори, че от 10 коли само 3 са се оказвали "сполучливи" :063:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Пон 05 дек 2011 22:31


Добре де, износено, но кое? Нито са дюзи, нито е маховик, нито е помпа...


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот ifidik » Вто 06 дек 2011 8:57


да ви дам друга насока :D .на тресяща кола слагате обикновен маховик и спира да претриса, слагате нов демпферен и след седмица пак тресе?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Вто 06 дек 2011 9:07


Искаш да кажеш, че демпферния маховик изкарва само седмица ли?

А при надлъжните мотори тоя проблем има ли го?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот ifidik » Вто 06 дек 2011 11:40


не.не изкарва една седмица, но в началото след смяната го няма претрисанети след това се появява.при надлъжните го няма тоя проблем, но се сещам още нещо.взех компютър от голф4 с проблем тресене преди спиране и го монтирах на пасат афн.пасата започна да тресе също като голфа :D .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Вто 06 дек 2011 11:54


Хм, явно все пак нещо с маховика се променя. Защото според това което казваш само той е различното което се намесва и премахва тресенето. Или това почва да звучи като нещо умишлено заложено от производителят...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Andonov » Вто 06 дек 2011 12:05


ifidik написа:...при надлъжните го няма тоя проблем, но се сещам още нещо.взех компютър от голф4 с проблем тресене преди спиране и го монтирах на пасат афн.пасата започна да тресе също като голфа :D .


Е значи пак опираме до софтуер. eusa


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот brum » Вто 06 дек 2011 12:36


Ако е само от софтуера защо го няма като мотора е нов? Съмнява ме от завода да ги вадят и след 1 седмица да почва да тресе.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот Andonov » Вто 06 дек 2011 14:11


Нека някой се похвали, че е карал чисто нов мотор с ВП37, за да разберем, как са били, като чисто нови.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4

Мнениеот hooligan_sk » Чет 19 яну 2012 12:52


Привет. От няколко седмици имах проблем с вървенето и пренадуването. Но всичко е ново по управлението на турбото и не се шегувам като казва всичко. Геометрията сама по себеси се движи добре. Смениха компютъра на колата, оправи се. Върнаха моя си комп, обучение и пак си е наред колата. Превантивно е върнат съвсееем малко актуатора и сега като закрепи 1,95 търсени, колата дава 1,85 - имайте го предвид като гледате логовете. Може ли да кажете дали всичко е наред по тези логове?

Лог 1 - тук се записва от 3та, но реално е цедена и 2ра преди това, после и 4та:
Изображение
Прави пикове, това нормално ли е?

След това направих ЧИСТ лог само на 3та, тръгване от 3та:
Изображение
Пиковете са ок сега - това нормално ли е? Има по-сериозен спад към 2400 оборота, дали е от върнатия актуатор?

Благодаря за включването :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта