1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
- vasil_koprivshtenov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Проблема с паленето се оказа от хлабави връзки на "+"-та клейма Но се отвори друг проблем...Смених термостата защото не загряваше,обезвъздушаваме всичко си стана както го пише в книгите.Обаче няма парно със един приятел се хванахме и сменихме радиаторчето на парното всичко 6 дойде парно температура ОК перката включва стана перфектно.И снощи вечерта излизам и колата за има няма 2-3 км и температурата отиде в червеното спрях веднага и маркучите на малкия кръг топли на големия кръг студен Хм леко на почивки се прибрах.На другия ден пак същата работа сменяме термостата защото мислехме че от парното нещо е влязло по системата и се е прецакал сменяме го термостата отваря обаче стрелката стой малко преди червеното и малко се върне после пак отиде там и така.Какво може да е спорен вас че аз вече не се сещам. 
Последна промяна от vasil_koprivshtenov на Чет 19 яну 2012 20:41, променено общо 4 пъти.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: 1.6 АBU
Провери температурния датчик, и забележи дали като палиш пуши черно, дали мирише на суров бензин итн. Защо палиш на газ сутрин? На бензин не пали ли по-добре? Възможно е да си ги смесил със прехвърлянето на бензин, и да се е задавила.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...
1то палене сега зимата го прави на бенз аз правя така даваш контакт изчакваш малко 20-30секунди и вартиш без газ 

- stefan4o
- Мнения: 19345
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
vasil_koprivshtenov написа:Проблема с паленето се оказа от хлабави връзки на "+"-та клейма Но се отвори друг проблем...Смених термостата защото не загряваше,обезвъздушаваме всичко си стана както го пише в книгите.Обаче няма парно със един приятел се хванахме и сменихме радиаторчето на парното всичко 6 дойде парно температура ОК перката включва стана перфектно.И снощи вечерта излизам и колата за има няма 2-3 км и температурата отиде в червеното спрях веднага и маркучите на малкия кръг топли на големия кръг студен Хм леко на почивки се прибрах.На другия ден пак същата работа сменяме термостата защото мислехме че от парното нещо е влязло по системата и се е прецакал сменяме го термостата отваря обаче стрелката стой малко преди червеното и малко се върне после пак отиде там и така.Какво може да е спорен вас че аз вече не се сещам.
Най-вероятно проблем по датчик-кабели за темп. на водата. Като отвори термостата и антифризът тръгне в радиатора перката му включва ли се?
- vasil_koprivshtenov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
stefan4o написа:vasil_koprivshtenov написа:Проблема с паленето се оказа от хлабави връзки на "+"-та клейма Но се отвори друг проблем...Смених термостата защото не загряваше,обезвъздушаваме всичко си стана както го пише в книгите.Обаче няма парно със един приятел се хванахме и сменихме радиаторчето на парното всичко 6 дойде парно температура ОК перката включва стана перфектно.И снощи вечерта излизам и колата за има няма 2-3 км и температурата отиде в червеното спрях веднага и маркучите на малкия кръг топли на големия кръг студен Хм леко на почивки се прибрах.На другия ден пак същата работа сменяме термостата защото мислехме че от парното нещо е влязло по системата и се е прецакал сменяме го термостата отваря обаче стрелката стой малко преди червеното и малко се върне после пак отиде там и така.Какво може да е спорен вас че аз вече не се сещам.
Най-вероятно проблем по датчик-кабели за темп. на водата. Като отвори термостата и антифризът тръгне в радиатора перката му включва ли се?
НЕ

- stefan4o
- Мнения: 19345
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Не зная твоя датчик на колко градуса пуска перката, понеже има различни варианти. Може ако си на степени, да не ти работи примерно първата степен и затова да не тръгва. Изчакваш ли някакво време да сработи перката или като отвори термостатът и веднага гасиш?
- vasil_koprivshtenov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
stefan4o написа:Не зная твоя датчик на колко градуса пуска перката, понеже има различни варианти. Може ако си на степени, да не ти работи примерно първата степен и затова да не тръгва. Изчакваш ли някакво време да сработи перката или като отвори термостатът и веднага гасиш?
има и друго като показва стрелката малко преди червеното като пипам маркучите не са като за толкова загряка кола а ме е страх да чкам да влиза в червеното да видя видя дали ще тръгне перката.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Незнам как ги карате тия коли да загряват. При стария ми голф колата не загряваше, смених термостат, датчик за температурата и една купчина пластмасови фланци с уплътненията. Перката ми не работеше, смених я от съображения за сигурност. Не включваше. Смених датчика на радиатора, който включва перката. Пак не включваше и колата не загряваше. Накрая продадох колата(голф2 1,6 PN). По темата - провери си абсолютно всички датчици свързани с охладителната система и водната помпа също.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Казваш на малкия кръг маркучите топли а на големия студени-отваря ли тоя термостат,корави ли са маркучите? Щом се съмняваш в показанието на температурата премерия с един термометър(може да не си обезвъздушил добре).
- vasil_koprivshtenov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
van4ooo написа:Казваш на малкия кръг маркучите топли а на големия студени-отваря ли тоя термостат,корави ли са маркучите? Щом се съмняваш в показанието на температурата премерия с един термометър(може да не си обезвъздушил добре).
Термостата отваря обаче държи висока температура по уреда на таблото...
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
аз предлагам да я закачиш на ВАГ КОМ и да следиш живите данни- там където е температурата на двигателя. щом казваш, че не са толкова парещи маркучите, аз си мисля, че може да са лъжливи показания. направи си една справка с компа и виж когато стрелката ти е преди червеното, каква е реалната температура 
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Пробваи с друг температурен датчик и това обезваздушаване как го направихте 
- vasil_koprivshtenov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6 АBU Проблем с паленето...Решен... Но сега друг проблем
Проблема решен температурния датчик беше дал "фира" сега всичко е ОК.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта