
AHF - Въпрос за логове на стр. 4
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Дай ги в суров вид,че така трудно ще се разбере! 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Първият лог е странен със сериозни пикове и спадове!
Вторият е по-добре!

Вторият е по-добре!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
nasko1978 написа:Първият лог е странен със сериозни пикове и спадове!![]()
Вторият е по-добре!
Втория е по-чист, само на 3та. В тоя първия не се разбрахме много добре кога да се записва - имаше газ на 2ра, после я върнах после пак, 3та и тн. Налягането на турбото горе долу си правя сметка че е нормално, а другите стойности нормални ли са?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Горе-долу са добре.А дебитомера защо "иска" постоянно 850,да не би да е "бъзикан" нещо!? 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
nasko1978 написа:Горе-долу са добре.А дебитомера защо "иска" постоянно 850,да не би да е "бъзикан" нещо!?
Правени са корекции по софта, копирани са някой неща от картите за автомат

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Пусни другите логове да видим какво биха казали колегите и дали има някой идея защо така се получи.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Ето лога който е правил Никси:
http://dox.bg/files/dw?a=64aefd2f49
В началото се вижда какъв е проблема. По-надолу се вижда без вакум към Н75 че спира надуването - нормално. По-надолу се вижда с нов комп че проблема се оправя - има пикове ама се справя. Последния лог е с върнат оригиналния ми комп с който в началото имаше проблем - сега вече няма. Във вчерашния лог който е само на 3та се вижда че даже и пикове няма ( http://dox.bg/files/dw?a=befffdfaae ).
Ха сега де
Никс, кажи какво е положението с геометрията и актуатора, аз не съм ги виждал как се движат по отделно. В самото начало бяха ли свободни, тоест има ли шанс при тестовете просто да са се раздвижили?
http://dox.bg/files/dw?a=64aefd2f49
В началото се вижда какъв е проблема. По-надолу се вижда без вакум към Н75 че спира надуването - нормално. По-надолу се вижда с нов комп че проблема се оправя - има пикове ама се справя. Последния лог е с върнат оригиналния ми комп с който в началото имаше проблем - сега вече няма. Във вчерашния лог който е само на 3та се вижда че даже и пикове няма ( http://dox.bg/files/dw?a=befffdfaae ).
Ха сега де

°niksi° написа:Пусни другите логове да видим какво биха казали колегите и дали има някой идея защо така се получи.
Никс, кажи какво е положението с геометрията и актуатора, аз не съм ги виждал как се движат по отделно. В самото начало бяха ли свободни, тоест има ли шанс при тестовете просто да са се раздвижили?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
hooligan_sk написа:
Ха сега де
Няма нищо за чудене. Не е било нужно и ЕКУ-та да сменяте, за да се разбере, че турбината или актуатора задържат.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Andonov написа:hooligan_sk написа:
Ха сега де
Няма нищо за чудене. Не е било нужно и ЕКУ-та да сменяте, за да се разбере, че турбината или актуатора задържат.
Съмнявам се, нека и Никси се включи, но като цяло се движеха свободно нещата! Актуатора е на няколко месеца, оригинален гарет бтв. Освен това от онези логове с проблемите, до вчера когато ми е последния лог(работи си нормално) имам 1 седмица каране из София и към 300км градско. Сам знаеш че ако задържа и успееш да "продухаш" турбината, особено в тоя случай само с 5-10 изцеждания, за нула време пак почва да прави проблеми.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Щом актуатора ти е нов, се изведи картерните газове и ДАВАЙ ПОВЕЧЕ ГАЗ на колата за да нямаш проблем с турбото. 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Andonov написа:Щом актуатора ти е нов, се изведи картерните газове и ДАВАЙ ПОВЕЧЕ ГАЗ на колата за да нямаш проблем с турбото.
EGR-a ми бачка добре бих казал. Турбината ми е сваляна за чистене само 1 път до сега, преди около 8-9 месеца - колектора си беше нормално мръсен. А преди тва изкара над 2г от както съм взел колата и то на автомат с duty cycle на Н75 на 50%. Това съм го фикснал отдавна и не очаквам повече да задръсти тая геометрия - нямаше така тъпо да питаме за пренадуване ако беше толкоз просто

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Напротив геометрия може да се задръсти много по-рано,отколкото очакваш.Причини много,коментирани достатъчно!
Иначе на моменти пренадува сериозно.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
nasko1978 написа:Напротив геометрия може да се задръсти много по-рано,отколкото очакваш.Причини много,коментирани достатъчно!Иначе на моменти пренадува сериозно.
Не се изразих правилно - не очаквам да задръства геометрията и не е задръстена геометрията. Пробвал съм и съм видял че се движи заедно с актуатора - нормално. Никси ще каже самата геометрия колко и как се е движела. По спомен ми каза че е ок

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AHF - Въпрос за логове на стр. 4
Като се качих първия път пренадуваше с много, след това я пробвах с изваден маркуч от н75 и колата тотално отказа да върви и да надува. /нито съм пипал актуатор, нито геомертрия, просто извадих вакума и карах/
След това свалих актуатора да видя как е геометрията - ми движеше си без никакъв проблем и без никакво задържане, отпуснах лостчето на актуатора с около 1 мм и направих третия лог. /По между другото пробвах 3 различни н75 и с 3-те все едно и също/. След това с актуатора пак пренадуваше.
Закачих другия компир и направих 4-тото логче.
Не мога да си го обясня но е факт.
Естествено че предпочитам да сваля и изчистя турбината и да се реши проблема вместо да си губя времето със проби и т.н., но щеше да е забавно като се качи после и пак пренадува.
Закачан е и вакуум метър и е карано с него и въпреки че цикъла на н75 отива над 92% вакума към актуатора не отива към 0.
След това свалих актуатора да видя как е геометрията - ми движеше си без никакъв проблем и без никакво задържане, отпуснах лостчето на актуатора с около 1 мм и направих третия лог. /По между другото пробвах 3 различни н75 и с 3-те все едно и също/. След това с актуатора пак пренадуваше.
Закачих другия компир и направих 4-тото логче.
Не мога да си го обясня но е факт.
Естествено че предпочитам да сваля и изчистя турбината и да се реши проблема вместо да си губя времето със проби и т.н., но щеше да е забавно като се качи после и пак пренадува.
Закачан е и вакуум метър и е карано с него и въпреки че цикъла на н75 отива над 92% вакума към актуатора не отива към 0.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта