Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот peshoxx » Пет 20 яну 2012 22:29


Cern Swiss написа:Колега, ти колко обиколки на писта си навъртял и с какви гуми, че така категорично се изказваш? :screwy

На един колега на Калояново на второто каране му се откъсна парче от грайфера отстрани от борда...при чисто нови гуми,а това не са много обиколки. Ако мислиш ,че си говоря така за да не заспя...., имам обиколки и състезания (и купи :mrgreen: ) с бая стари гуми като галоши,но не са ми се късали така никога. Така,че по-леко с пръстчето,което ми въртиш. :beat_butt2




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Bobby_ » Съб 21 яну 2012 5:01


за писта си трябват сликове... за улицата семита (че нямат нужда от загряване) или нови гуми с нисък трейдуеар!


Потребителски аватар
pro
Мнения: 766
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот pro » Съб 21 яну 2012 10:19


DUDEto написа:
Cern Swiss написа:
peshoxx написа:Според мен на писта бързо се разпада.Говоря за парчета от грайфера...
Колега, ти колко обиколки на писта си навъртял и с какви гуми, че така категорично се изказваш? :screwy


С парадата аз имам поне 100-150 обиколки - парчета не са падали, НО борда го НЯМА, а имаме и отлепен граифер от борда!!! Другото което е, че като ги прегрееш един път и после се парзалят много ...


паради на 10-дена и 5-6 обиколки на пистата
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Cern Swiss » Съб 21 яну 2012 10:51


Явно не си правил камбър, което за писта е задължително. И си карал на яко суркане и недозавиване (личи по изтъркания страничен кант). Е при тия условия няма гума, която да издържи - всяка (рано или късно) ще почне да разпада външния ръб.
Та идеята ми беше, че се изказвате прекалено пресилено за спортни гуми... И по тоя начин подвеждате колегата, дето пита.
Bobby_ написа:за писта си трябват сликове... за улицата семита (че нямат нужда от загряване) или нови гуми с нисък трейдуеар!
:да: :applause: Верен отговор :idea:


Потребителски аватар
Romboni_kr
Мнения: 129
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
Автомобил: Mk3 Gti
Двигател: ABF
Местоположение: Гр. Тетевен

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Romboni_kr » Съб 21 яну 2012 11:25


браво момчета колата е супер.

Последна промяна от Romboni_kr на Съб 21 яну 2012 18:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот miro_hack » Съб 21 яну 2012 11:28


На втората снимка ,защо ми мяса на регенерат незнам,дано да не е! За сега клоня към Тойо р888


Потребителски аватар
pro
Мнения: 766
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот pro » Съб 21 яну 2012 17:22


Аз не искам да разколебавам които и да е :) просто когато излезнаха тези паради приятел караше с тях и се получи това с гумата.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот peshoxx » Съб 21 яну 2012 17:30


miro_hack написа:На втората снимка ,защо ми мяса на регенерат незнам,дано да не е! За сега клоня към Тойо р888

:да:
Интересното е ,че в Англия има vw mk2 gtiшампионат и като гледам хората имат доста подготвени автомобили.Да използваш в професионални състезания сликове е най-добре,не сме подвеждали колегата. Но там по форумите,ако се зачетеш,повечето използват точно Тойо р888 и го препоръчват. Един беше писал,че на една писта със сликове е дал време 1:24.99 , а с тойото 1:26.6,което е с 1.6 секунди по-бавно. Което според него и обисмисля купуването на сликове за сухо,а след като завали ,да имаш подготвени други джанти със сликове за мокро,които пък и струват доста по-скъпо от полуслика.Тойото можеш да го караш и на мокро.Не вярвам много фенове за аматьорски състезания да си взимат сликове и да могат да си позволят такива за всяко време,за това и има компромисни варианти. Надявам се колегата сам да се поразрови в нета и да си реши какви да са , защото май всеки си има някакви предпочитания и гледни точки. :beer


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 21 яну 2012 17:55


Колегата не знам в момента с какви гуми караш, но аз имам една лагуна 1.9 тди с чисто нови летни гуми и колата някога е била 98 коня сега колко е не знам, но тези дни докато беше слънчево я карах и честно да ти кажа на 2-3 та скорост като я настъпя хващаше пътя. Мисълта ми е, че в момента ако не си с хубави зимни гуми ами с някой летни с мощността на мотора, която не вярвам да e станала 200 коня, няма начин да не боксува като откачена :)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот miro_hack » Съб 21 яну 2012 18:54


Да! Вчера го обсъдихме със сиромаха по-телефона това,че един нормален кр ако захапе преди мен,а аз въртя 4-5 сек.може и да ме удари на 400м. Просто гумите вече са си необходимост за един добър старт! Даже на клипа се забелязва как от 1ва с полу газ и полу съединител директно влезе в критични и аз от своя страна набих втора на 20 км.ч за да не го държа на прекъсвач. Като изпреварвам на 1-2ра върти като взимам завой с гас излза от завоя :D 'лека' газ няма заради големите гърла и степента,просто вече за града нестава... ПП взех 4 нови 195 50 15 ще кажа впечатления скоро,дано да се укроти!


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот DUDEto » Съб 21 яну 2012 19:41


Какви си взел, че не си написал :?:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Bobby_ » Съб 21 яну 2012 20:41


Cern Swiss написа:Явно не си правил камбър, което за писта е задължително. И си карал на яко суркане и недозавиване (личи по изтъркания страничен кант). Е при тия условия няма гума, която да издържи - всяка (рано или късно) ще почне да разпада външния ръб.


взе ми буквите от клавиатурата :)

Много точно разяснение! колата е завивала на борда а не на протектора....


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот DUDEto » Нед 22 яну 2012 15:46


Тук малко не сте прави Bobby_ и Cern Swiss - не за друго ама ако е бил на национален събор едва ли повече от 4-5 човека подготвят колите си за изтезание, а останалите просто карат за кеф или за първи път ...


Потребителски аватар
hatebur
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот hatebur » Вто 24 яну 2012 20:20


Може ли и аз да кажа нещо :D Yokohama Parada просто не става за писта(мое мнение)Много красиви гуми но до там.Снимките които показа Pro са на мойте гуми.2 год.карам на Калояново с Yokohama Parada и то с доста по слабаба кола и мога да ти кажа че прегреят ли парзалят та се не трае.А на мокро са просто ужас scare виж в много вода няма проблем но ако е макар само асвалта си е като с летни гуми на сняг.Та мойто мнение е да търсиш нещо друго.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот miro_hack » Чет 26 яну 2012 17:56


Онзи ден,преди да покарам,понеже нямам резервоарче за улавяне на масло хванах маркуча за картерните газове и го набутах до дъното на една 2л бутилка,да видя какво ще стане,след като покарахме половин час (пълната газ) така да се каже :twisted: отворих капака двигателя и с учудване видях,че през картерната вентилация е излезнало около 10 грама масло,доста се учудих,защо този мотор си "духа" така брутално маслото? Според мен не е нормално,а маслото е с голям температурен коефициетн 10 на 60 е държи 100 градуса по уреди ?

(крачетата на една бутилка от кокакола бяха на половина пълни)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта