VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Имам VW голф 3 1.8 GT, смених бензинова помпа, но сложих за 2.0. След това започнаха проблемите, започна странно придърпване след по-рязко подаване на газ. Установих, че този проблем го прави, когато в резервоара има по-малко бензин. Ще ви бъда благодарен, ако някой знае защо прави така и грешка ли е това, че сложих помпа от 2.0.
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Грешка е! Помпите за 1.8 моно и 2.0 пълна инжексия дават различно налягане. Сложи нормална- за1.8 моно и всичко ще е ок.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ст.Загора
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Може ли по-подробно да разкажеш как го установи това, защото това придърпване го има и при мен, а не съм сменял бензиновата помпа.Drago87 написа:Имам VW голф 3 1.8 GT, смених бензинова помпа, но сложих за 2.0. След това започнаха проблемите, започна странно придърпване след по-рязко подаване на газ. Установих, че този проблем го прави, когато в резервоара има по-малко бензин.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Налягането на помпата за моно е 1,5бара,на мултиинжекциона-към 3бара,но май тук има съществена роля Регулатора за налягане на горивото.При моното е другото "кръгло" нещо,до дюзата,от него зависи какво налягане се подава на дюзата.Останалото в повече се "претака" като зелева каца.Дали пък това не води до "пяна" и висока температура на горивото,когато е малко в резервоара 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
ми това се получава в града като я настьпя като влизам рязко в завои ,но пак казвам бензина като е малко под пьрвата бяла черта
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ст.Загора
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Drago87 написа:ми това се получава в града като я настьпя като влизам рязко в завои ,но пак казвам бензина като е малко под пьрвата бяла черта
Първата бяла черта е 1/4 резервоар(~14л.), т.е. при 10-12л. помпата не остава без гориво, пък даже и при резки завои или големи наклони, поне аз не съм забелязал да има такъв проблем.
Сега си мисля за почистване датчика за определяне положението на дроселовата клапа, но се колебая, а и при мен го прави само първите 2-3 мин. след палене, т.е.: при студен мотор и изкачване на наклон.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
emo-gar написа:Налягането на помпата за моно е 1,5бара,на мултиинжекциона-към 3бара,но май тук има съществена роля Регулатора за налягане на горивото.
Емо, прав си, но това са наляганията след регулатора и то при липса на вакуум към него.
Всъщност самите помпи би трябвало да дадат доста по-високо налягане, за да не пада дебита в рейката (дюзата при моно).
На многоточковия инжекцион помпата трябва да даде 5.5бара чисто налягане, което после се редуцира до 2.5/3 бара, а на моното - 3 бара чисто, а после регулатора го сваля от 0.8 до... мисля до 1.2 бара го давт

Относно проблема на колегата - аз лично бих заложил на неправилно 'щракната' помпа в резервоара.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
radotom написа:
Относно проблема на колегата - аз лично бих заложил на неправилно 'щракната' помпа в резервоара.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
Значи да опитам да я наместя отново .Ощте утре ше опитам благодаря за сега.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
здравейте,
Днес си мерих налягането на бензина преди регулатора и варираше м/у 2,4 и 2,9 бар-а. Мисля, че е малко, имайки предвид, че колата не се движи, а само я форсирам спряла в гаража. Аз си мисля, че след регулатора трябва да имаш винаги 3 бара, което предполага, че преди него трябва да е винаги над 3 бара и остатъчния бензин да се връща. Тези факти ме наведоха на мисълта, че сегашната ми помпа прави по-ниско налягане на бензин и затова колата ми се движи адски зле на бензин.
Колата е Сеат Толедо 97/98 1,6 101 коня AFT мотор.
вие какво мислиш?
Благодаря предварително
Днес си мерих налягането на бензина преди регулатора и варираше м/у 2,4 и 2,9 бар-а. Мисля, че е малко, имайки предвид, че колата не се движи, а само я форсирам спряла в гаража. Аз си мисля, че след регулатора трябва да имаш винаги 3 бара, което предполага, че преди него трябва да е винаги над 3 бара и остатъчния бензин да се връща. Тези факти ме наведоха на мисълта, че сегашната ми помпа прави по-ниско налягане на бензин и затова колата ми се движи адски зле на бензин.
Колата е Сеат Толедо 97/98 1,6 101 коня AFT мотор.
вие какво мислиш?
Благодаря предварително
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Варна
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
възможно е бензиновия филтър да е запушен. при мен беше това проблема.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
старата ми помпа изгоря, сегашната ми прави проблеми ... затова и мерих налягането. Филтъра е евтин мога да го сменя, просто сега зимата е малко кофти.
а как да си проверя регулатора или дюзите, защото ми се струва че това са следващите звена, които биха направили проблем.
само да спомена, че съм с газов инжекцион и на газ колата няма проблеми.
а как да си проверя регулатора или дюзите, защото ми се струва че това са следващите звена, които биха направили проблем.
само да спомена, че съм с газов инжекцион и на газ колата няма проблеми.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
а според всички вас налягането, което ми дава помпата е нормално, така ли? някой може ли да потвърди, какви трябва да са правилните стойности?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Варна
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
според мен проблема ти идва от това, че помпата прави по-голямо налягане отколкото трябва. при плавно подаване на гориво би трябвало да ти се държи нормално. щом си сменил помпата с такава на по-високо налягане би трябвало да смениш и регулатора за налягането, така че до дюзата да идва налягането, което го дават за твоя мотор (мисля че 1.2 бара). регулатора на налягането представлява една мембранка с пружина. силата на пружинката е изчислена за старата ти помпа. сега и пускаш по-голямо налягане и пружинката не може да го нормализира и според мен ти се получава давене на мотора вследствие на повечето бензин. ако искаш пробвай да и пуснеш повече въздух и ако се държи по-добре значи е това което мисля.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа
danushin написа:според мен проблема ти идва от това, че помпата прави по-голямо налягане отколкото трябва. при плавно подаване на гориво би трябвало да ти се държи нормално. щом си сменил помпата с такава на по-високо налягане би трябвало да смениш и регулатора за налягането, така че до дюзата да идва налягането, което го дават за твоя мотор (мисля че 1.2 бара). регулатора на налягането представлява една мембранка с пружина. силата на пружинката е изчислена за старата ти помпа. сега и пускаш по-голямо налягане и пружинката не може да го нормализира и според мен ти се получава давене на мотора вследствие на повечето бензин. ако искаш пробвай да и пуснеш повече въздух и ако се държи по-добре значи е това което мисля.
защо мислиш че трябва да е 1,2 бара? аз съм с multy point инжекция - демек "пълна инжекция":D
помпата уж трябва да е същата като тая дето изгоря, но ме притеснява да не е за моно ... и от там да идват проблемите ми.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Ивайло Димов и 81 госта