VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Drago87
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот Drago87 » Пет 28 окт 2011 22:45


Имам VW голф 3 1.8 GT, смених бензинова помпа, но сложих за 2.0. След това започнаха проблемите, започна странно придърпване след по-рязко подаване на газ. Установих, че този проблем го прави, когато в резервоара има по-малко бензин. Ще ви бъда благодарен, ако някой знае защо прави така и грешка ли е това, че сложих помпа от 2.0.




Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот swir4o » Съб 29 окт 2011 6:38


Грешка е! Помпите за 1.8 моно и 2.0 пълна инжексия дават различно налягане. Сложи нормална- за1.8 моно и всичко ще е ок.


rocky66
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот rocky66 » Съб 29 окт 2011 9:40


Drago87 написа:Имам VW голф 3 1.8 GT, смених бензинова помпа, но сложих за 2.0. След това започнаха проблемите, започна странно придърпване след по-рязко подаване на газ. Установих, че този проблем го прави, когато в резервоара има по-малко бензин.
Може ли по-подробно да разкажеш как го установи това, защото това придърпване го има и при мен, а не съм сменял бензиновата помпа.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот emo-gar » Съб 29 окт 2011 10:13


Налягането на помпата за моно е 1,5бара,на мултиинжекциона-към 3бара,но май тук има съществена роля Регулатора за налягане на горивото.При моното е другото "кръгло" нещо,до дюзата,от него зависи какво налягане се подава на дюзата.Останалото в повече се "претака" като зелева каца.Дали пък това не води до "пяна" и висока температура на горивото,когато е малко в резервоара :idea:


Drago87
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот Drago87 » Нед 30 окт 2011 17:27


ми това се получава в града като я настьпя като влизам рязко в завои ,но пак казвам бензина като е малко под пьрвата бяла черта


rocky66
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот rocky66 » Пон 31 окт 2011 10:11


Drago87 написа:ми това се получава в града като я настьпя като влизам рязко в завои ,но пак казвам бензина като е малко под пьрвата бяла черта

Първата бяла черта е 1/4 резервоар(~14л.), т.е. при 10-12л. помпата не остава без гориво, пък даже и при резки завои или големи наклони, поне аз не съм забелязал да има такъв проблем.
Сега си мисля за почистване датчика за определяне положението на дроселовата клапа, но се колебая, а и при мен го прави само първите 2-3 мин. след палене, т.е.: при студен мотор и изкачване на наклон.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот radotom » Чет 10 ное 2011 15:52


emo-gar написа:Налягането на помпата за моно е 1,5бара,на мултиинжекциона-към 3бара,но май тук има съществена роля Регулатора за налягане на горивото.

Емо, прав си, но това са наляганията след регулатора и то при липса на вакуум към него.
Всъщност самите помпи би трябвало да дадат доста по-високо налягане, за да не пада дебита в рейката (дюзата при моно).
На многоточковия инжекцион помпата трябва да даде 5.5бара чисто налягане, което после се редуцира до 2.5/3 бара, а на моното - 3 бара чисто, а после регулатора го сваля от 0.8 до... мисля до 1.2 бара го давт :roll:

Относно проблема на колегата - аз лично бих заложил на неправилно 'щракната' помпа в резервоара.


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот icemenn » Чет 10 ное 2011 18:49


radotom написа:
Относно проблема на колегата - аз лично бих заложил на неправилно 'щракната' помпа в резервоара.


Drago87
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 28 окт 2011 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот Drago87 » Пет 11 ное 2011 0:57


Значи да опитам да я наместя отново .Ощте утре ше опитам благодаря за сега.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот zeroheat » Съб 21 яну 2012 12:23


здравейте,

Днес си мерих налягането на бензина преди регулатора и варираше м/у 2,4 и 2,9 бар-а. Мисля, че е малко, имайки предвид, че колата не се движи, а само я форсирам спряла в гаража. Аз си мисля, че след регулатора трябва да имаш винаги 3 бара, което предполага, че преди него трябва да е винаги над 3 бара и остатъчния бензин да се връща. Тези факти ме наведоха на мисълта, че сегашната ми помпа прави по-ниско налягане на бензин и затова колата ми се движи адски зле на бензин.

Колата е Сеат Толедо 97/98 1,6 101 коня AFT мотор.

вие какво мислиш?

Благодаря предварително


danushin
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Варна

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот danushin » Съб 21 яну 2012 12:40


възможно е бензиновия филтър да е запушен. при мен беше това проблема.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот zeroheat » Съб 21 яну 2012 13:35


старата ми помпа изгоря, сегашната ми прави проблеми ... затова и мерих налягането. Филтъра е евтин мога да го сменя, просто сега зимата е малко кофти.

а как да си проверя регулатора или дюзите, защото ми се струва че това са следващите звена, които биха направили проблем.

само да спомена, че съм с газов инжекцион и на газ колата няма проблеми.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот zeroheat » Съб 21 яну 2012 13:46


а според всички вас налягането, което ми дава помпата е нормално, така ли? някой може ли да потвърди, какви трябва да са правилните стойности?


danushin
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Варна

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот danushin » Съб 21 яну 2012 14:03


според мен проблема ти идва от това, че помпата прави по-голямо налягане отколкото трябва. при плавно подаване на гориво би трябвало да ти се държи нормално. щом си сменил помпата с такава на по-високо налягане би трябвало да смениш и регулатора за налягането, така че до дюзата да идва налягането, което го дават за твоя мотор (мисля че 1.2 бара). регулатора на налягането представлява една мембранка с пружина. силата на пружинката е изчислена за старата ти помпа. сега и пускаш по-голямо налягане и пружинката не може да го нормализира и според мен ти се получава давене на мотора вследствие на повечето бензин. ако искаш пробвай да и пуснеш повече въздух и ако се държи по-добре значи е това което мисля.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW голф 3 1.8 - проблем с бензиновата помпа

Мнениеот zeroheat » Съб 21 яну 2012 15:19


danushin написа:според мен проблема ти идва от това, че помпата прави по-голямо налягане отколкото трябва. при плавно подаване на гориво би трябвало да ти се държи нормално. щом си сменил помпата с такава на по-високо налягане би трябвало да смениш и регулатора за налягането, така че до дюзата да идва налягането, което го дават за твоя мотор (мисля че 1.2 бара). регулатора на налягането представлява една мембранка с пружина. силата на пружинката е изчислена за старата ти помпа. сега и пускаш по-голямо налягане и пружинката не може да го нормализира и според мен ти се получава давене на мотора вследствие на повечето бензин. ако искаш пробвай да и пуснеш повече въздух и ако се държи по-добре значи е това което мисля.


защо мислиш че трябва да е 1,2 бара? аз съм с multy point инжекция - демек "пълна инжекция":D

помпата уж трябва да е същата като тая дето изгоря, но ме притеснява да не е за моно ... и от там да идват проблемите ми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Ивайло Димов и 81 госта