



Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
При мен маркучите са си били твърдички откакто съм си сложил тоя мотор(3 години +).Но тази зима забелязах, че парното не е както трябва 

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Divakkkkk написа:
Моля колеги кажете кво да гледам БЛАГОДАРЯ !!!
гледай водна помпа
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Какво да й гледа на водната помпа?
За сведение моето маркучле, дето отива в преливника на казанчето не хвърля антифриз, т.е. изкарва, но само като отвори големия кръг. Илиян може да го потвърди, мисля и той е бил свидетел на това (като сменях термостат преди 2-3 години). Но колата си има парно, не прегрява, загрява нормално и т.н.

За сведение моето маркучле, дето отива в преливника на казанчето не хвърля антифриз, т.е. изкарва, но само като отвори големия кръг. Илиян може да го потвърди, мисля и той е бил свидетел на това (като сменях термостат преди 2-3 години). Но колата си има парно, не прегрява, загрява нормално и т.н.

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
stefan4o написа:Какво да й гледа на водната помпа?![]()
За сведение моето маркучле, дето отива в преливника на казанчето не хвърля антифриз, т.е. изкарва, но само като отвори големия кръг. Илиян може да го потвърди, мисля и той е бил свидетел на това (като сменях термостат преди 2-3 години). Но колата си има парно, не прегрява, загрява нормално и т.н.
Добре да поясня, ако е зле помпата няма парно само на място, в движение си има. Незнам при джетата как е но май трябва да си тече антифриз от това маркуче постоянно, и незнам кво общо има втория кръг в този случай. Колега не ме разбирай грешно, не се заяждам. До колкото знам ако е ОК помпата трябва да прави плътна струя в казанчето, а ако е тръгнала (там лопатките се износват ли и аз незнам точно кво става) почва да църцори
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
С други думи, без да претендирам за точност, за мен водната помпа е последното, което трябва да търси като проблем колегата. Водната помпа няма отношение към количеството въздух в системата, тя само върти водата. 
За мен е логично от гарнитурата да надува по малко (тъй като не се сещам от друго място да може да влезе въздух под налягане) и след като отвори капачката системата да се обезвъздуши за известно време и след това пак наново...

За мен е логично от гарнитурата да надува по малко (тъй като не се сещам от друго място да може да влезе въздух под налягане) и след като отвори капачката системата да се обезвъздуши за известно време и след това пак наново...

- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
radotom написа:ktamen написа:Моя голф го взех преди две години с току що сменена гарнитура и нови радиатори. Ако е надувала гарнитурата щях ли да мина 40к.
А ти нали не мислиш, че някой е сменял гарнитура просто така, за да се научи как се сменя?
да колега аз го правих,имах излишна гарнитура и реших да видя как става,иначе по темата мисля че не е добре обезвъздушена системата.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
radotom написа:ktamen написа:Моя голф го взех преди две години с току що сменена гарнитура и нови радиатори. Ако е надувала гарнитурата щях ли да мина 40к.
А ти нали не мислиш, че някой е сменял гарнитура просто така, за да се научи как се сменя?
Голфа е издухал гарнитурата и радиаторите са гръмнали - да прав си точно затова са сменили радиаторите. Мислех, че е пределно ясно защо са сменени затова не съм го написал.
Но аз имах проблеми с парното след този ремонт, а явно ремонта е бил добре направен защото откакто преди година смених радиаторчето проблеми не съм имал. Проблемното радиаторче, което са сложили тогава не е задръстено, не тече от никъде, но не топли. Повече от година откакто съм го сменил със старо, но оригинално и оттогава имам суперпарно. Преди малко пак го гледах скапаното радиторче - на него пише, че е датско

Ако и двата маркуча парят и клапите са облепени единствено радиаторчето може да е причина за проблема.
Последна промяна от ktamen на Съб 21 яну 2012 15:38, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
radotom написа:ktamen написа:Моя голф го взех преди две години с току що сменена гарнитура и нови радиатори. Ако е надувала гарнитурата щях ли да мина 40к.
А ти нали не мислиш, че някой е сменял гарнитура просто така, за да се научи как се сменя?



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
ktamen написа:Но аз имах проблеми с парното след този ремонт, а явно ремонта е бил добре направен защото откакто преди година смених радиаторчето проблеми не съм имал.
Ахааааа... ясно!
Просто не бях разбрал върху какво акцентирас с първото написано!

Да, и аз съм съгласен с теб, че масово китайчетата (или датчанчетата Nissens) са си боклуци.
Навремето, като сменях моето радиаторче, бях кът с парите и въобще не гледах марката!
Не е като да нямам никакво парно - топли си, но въобще не е това, което трябва да бъде!

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 20 мар 2010 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Не е на газ на бензин е .. маркучите дето влизат при радятора и излзат са горещи антифриз нз дали губи като отвора капачката се дига после я затварам и пада точно на мах-а ... клапите не сам ги пипал на парното голфа е 93 та климатик
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Като пуснеш вентилатора на максимално забелязал ли се да хвърчат боклучета от духалките?
Ако да - дунапренчетата на клапите са заминали!
Без да се подменят няма да дойде топло
Ако да - дунапренчетата на клапите са заминали!

Без да се подменят няма да дойде топло
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Искаш да кажеш Радо, че тоя интернешинъл дето съм го сложил толкова си може
И ако сложа оригинално старо ще си реша проблема 


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
За оригинално - много вероятно да се реши проблема (вероятно и моя с не-много силното парно)
За оригинално старо... там вече си е според зависи!
Като знам, че е цял ден гърч смяната на това чудо - бих предпочел да си викна ново от ПоршеБГ.
За оригинално старо... там вече си е според зависи!

Като знам, че е цял ден гърч смяната на това чудо - бих предпочел да си викна ново от ПоршеБГ.

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
За еденица не се предлага вече и е било някаква умопомрачителна цена(280 лв)
Сменя се за 30 мин ако си го играл
Имам парно ама не е да ми стане жега.Преди с оригиналното по тениска ми беше горещо и си отварях прозореца дори 



- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с парното голф 3 Интересно !!!
Адашът зфа159 цитираше подобни цени на оригинално радиаторче на Бер. Вероятно материалът и подредбата на ламелките, както и самите тръбички между тях са по-различни т.е. по-кадърно направени при оригинала и сигурно оттам идат тези разлики. За всеки случай ще ми е трудно да повярвам, че радиаторче втора употреба ще е по-добър вариант от евтин нов, поради простата причина, че не знаеш собственикът/ците на колата, в която е било с какво са я карали. А както видяхме в една друга тема - да се измерят различните вместимости на течност в него е малко... небъдна работа 
Илиянски, не е хубаво по потник в колата зимата, ще се изнежиш (братята китайци са много предвидливи и се грижат за здравето ти
) 

Илиянски, не е хубаво по потник в колата зимата, ще се изнежиш (братята китайци са много предвидливи и се грижат за здравето ти


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта