
теч на антифриз от маркучите B3 2E
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
ГАРНИТУРА 

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Здравейте,колеги!Имам същия Пасат и същия проблем с теч на маркучите.От 2-3месеца тая кола ми омръзна с тия течове.СМЕНИХ скобите,тройници,двойници,накрая гръмна маркуч по време на движение-към смукателните тръби малкия маркуч.Няма запушвания,не прегрява,има идеално парно,течността циркулира и се вижда как се върти в разширителното казанче.НО НАДУВА МАРКУЧИТЕ!Като отвия капачката съска яко и понякога пръска пенещ антифриз,без колата да е стигнала 80градуса.Преди 1г ми гръмна и питата на парното-мисля че е от налягането.Смених капачката с нова и сякаш проблема се реши за около месец,но вчера и днес пак протече и яко надува маркучите.Гарнитурата на главата я смених преди 20 000км,болтовете-също,водачи,гумички,термостат-също.Ако духа гарнитурата за една година да е издухала-я навън,я в маслото.А като се образува високо налягане не трябва ли капачката да го изпусне,та нали като прегрее колата пак се вдига налягането и капачката трябва да изпусне.Поне така беше при Москвича и Ладата.Направо ми писна от тая кола заради тоя проблем.Иде ми да я хвърля в моргата!МОЛЯ,ПОМАГАЙТЕ КОЛЕГИ!Не ми се сваля пак главата-и нея съм я шлайфал. 

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
gataneca написа:Сетих се още нещо, минава мисълта за по-високо налягане в охладителната система надува маркучите ..
gataneca написа:При отвиване на капачката на разширителния съд при напълно студен двигател трябва ли да съска,
gataneca написа: А за налягането в охладителната система маркучите са нормално твърди..
Последно надува ли маркучите или не, по това което казваш си за гарнитура, изясни си точно какво се случва ..
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
zhivo написа:Здравейте,колеги!Имам същия Пасат и същия проблем с теч на маркучите.От 2-3месеца тая кола ми омръзна с тия течове.СМЕНИХ скобите,тройници,двойници,накрая гръмна маркуч по време на движение-към смукателните тръби малкия маркуч.Няма запушвания,не прегрява,има идеално парно,течността циркулира и се вижда как се върти в разширителното казанче.НО НАДУВА МАРКУЧИТЕ!Като отвия капачката съска яко и понякога пръска пенещ антифриз,без колата да е стигнала 80градуса.Преди 1г ми гръмна и питата на парното-мисля че е от налягането.Смених капачката с нова и сякаш проблема се реши за около месец,но вчера и днес пак протече и яко надува маркучите.Гарнитурата на главата я смених преди 20 000км,болтовете-също,водачи,гумички,термостат-също.Ако духа гарнитурата за една година да е издухала-я навън,я в маслото.А като се образува високо налягане не трябва ли капачката да го изпусне,та нали като прегрее колата пак се вдига налягането и капачката трябва да изпусне.Поне така беше при Москвича и Ладата.Направо ми писна от тая кола заради тоя проблем.Иде ми да я хвърля в моргата!МОЛЯ,ПОМАГАЙТЕ КОЛЕГИ!Не ми се сваля пак главата-и нея съм я шлайфал.
Колега ти ме хвърли в тъч, смяна на гарнитура и шлайф и пак да надува ?? Имаш ли газова
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Може да има спукване по блока и/или главата
Обикновено дизелчетата, твърдят, страдали от тази болежка, но лично съм виждал едно АУДИ с АБС мотор с такава случка

Обикновено дизелчетата, твърдят, страдали от тази болежка, но лично съм виждал едно АУДИ с АБС мотор с такава случка

- emil210378
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Аз имам долу ,горе съшия проблем . И си мисля че при мен може да се окаже термостат. Защото най вероятно се е повредил термостата стой в положение полу отворен. При не загрят мотор около 80 г. започва да си хвърля антифриза през разширителя ,така мисля аз, ако има някой с повече опит да сподели .След като загрее колата долния маркуч който влиза в радиятора загрява ли? Ако не загрява и е студен не е добре.Опитали да обезвъздушиш системата добре. Аз имах проблем с въздух в системата. И не знаех как да ги изгоня ,добре че мой приятел ми каза че се обезвъздушава от тройника до температурния датчик има същия отвор само че е затапен фабрично. Ако не е обезвъздушена държи по високи обороти на празен ход,един вид температурния датчик е на сухо и няма контакт с антифриза.Това го знам от опит.Ако пък ти е спукан блока няма да надува в маркучите ами ще меши масло -антифриз или ще протече по блока .А и още нещо от тройника излиза една тръбичка и влиза в разширителя ,виж я ако е запушена ще надува маркучите .
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Колата е с газова уредба от 10г.Днес пак наду яко маркучите-стават твърди като тръба.Маслото е чисто,на едно ниво,не го гори,не го меси с антифриза.Долния маркуч от радиатора към термостата се загрява нормално към 80гр.Парно си има,вентилатора се включва към 90гр.По главата и блока няма течове около гарнитурите.Всичко ,което писах и преди е самата истина!Пасата го държа в перфектно състояние и тоя проблем ме побърква,че не мога да го реша.Та днес отвих капачката на казанчето,запалих двигателя и зачаках-като достигна 70-80гр.течността започна да се покачва и леко да прелива навън,и то при тихи обороти-800.Като форсирах до 2500об. течността спадна,щом я оставих на тихи обороти -пак се покачи!Всичко това е при свалена капачка.След един час завих капачката,минах 10км и маркучите пак бяха надути до спукване.Да се спукаш от яд и безсилие!
Преди години ми беше развален термостата-тогава колата не можеше да вдигне 60гр и нямаше парно.Затова мисля,че термостата не е виновен за налягането.През тръбичката от тройника до казанчето течността си тече нормално.Ако е водната помпа няма да върти кръговете и няма да тече през маркучлето в казанчето.Не искам да бърникам по двигателя на налучкване!Мощност си има ,та чак гумите да запали.Ще купя втора нова капачка или ще я карам така докато издумка някъде!!!Като съм отварял двигателя за смяна на гарнитурата,отвътре буквално свети-няма налепи,нагари,чернилки или ръжди.Маслото го сменям на 5000км вече 10г,поред-Арал.И тоя проблем с налягането ми разказа играта!Който може ,да помага,съвети приемам всякакви. 


- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Здравейте, да поясня по моя проблем на студен мотор като отвориш капачката изсъска леко така че не мисля да е проблем(това го питах по принцип как е) В събота направих следната операция, смених почти всички скоби със оригинални(пружинни) като си проклех дните докато сменя тези на парното и резултата
, като запалих две скоби леко сълзят а една направо си капе и то при студен мотор, маркучите са си нормално твърди като форсирам теча не се увеличава капе си като първак(ракия) след 3 часа смяна на скоби навън ми се искаше да взема един чук и да го направя на войнишка манерка. Затворих капака и излязох на околовръстното и под 4500 оборота не съм падал, ако ще избива от някъде да става и да се приключи. Като се прибрах ме беше страх да отворя капака да не би да е изхвърлило половината антифриз-всичко си беше нормално капе маркучите мокри но нивото си е където го сипах. Забравих да кажа че само скоби съм сменил сега и се надявам като покарам няколко дни новите скоби да олегнат и стегнат повече(ама на дали). На другия ден сутринта нямаше локви под колата, а очаквах но скобите мокри. Днес покарах малко 180 км. и съм решил да не отварям докато ме светне лампата па да става каквото ще, ТЪРСЯ ДИСТРИБУТОР НА АНТИФРИЗ С ЦЕНИ НА ЕДРО ша доливам и това е, е..л съм му ма...та докато не се скапе нещо за да разбера от къде е проблема. Според мен ако се слагат нови маркучи с оригинални скоби течове няма да има ако всичко е нормално. Да спомена, преди два месеца сменях дебелия маркуч от двигателя към радиатора с разклонението за обезвъздушаване, на единия край сложих оригинална скоба, на другите два на винт, оригиналната няма проблем другите текат. Тази на тънкия маркуч за обезвъздушаване от стягане пишляка се е удължил и изтънял(пластмасовия на разширителния съд). Скобите се стягат леко, след няколко дни мокри стегна ги още и така до горепосоченото. Мисля да ходя на врачка. Ще пиша ако се появи нещо ново.


- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
има гарнитури менте знам от опит две сменях , третата излезе сполучлива.на ауди съм виждал да има язвички на главата-и с шлайфане не става
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
При мен заради бойлера винаги има налягане и в началото повечето снадки взеха да се "потят". Стегнах ги, където не се оправи сложих по две скоби, където продължи да сълзи свалих маркучите, почистих щуцерите и ги намазах със силикон за гарнитури да запълни язвите от корозия - и спря да се "поти". Използвал съм само стари, но оригинални маркучи от вторични, първия път като си загубих антифриза беше заради единствената нова скоба (старите свършиха и нямах избор), която бях сложил. Ти явно си натрупал опит с маркучите колкото мен и едва ли тече щото са некадърно стегнати - явно ти надува отнякъде.
Опитай да караш с антифриз малко под минимума, аз като долея след седмица пада под минимума и си остава на едно ниво без да се губи повече. Така ще има повече място за разширяване на антифриза и може би течовете ще намалеят.
Опитай да караш с антифриз малко под минимума, аз като долея след седмица пада под минимума и си остава на едно ниво без да се губи повече. Така ще има повече място за разширяване на антифриза и може би течовете ще намалеят.
- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Това със силикона ми го казаха, ама нещо не ми се ще да вярвам че това е единственото решение, не ми звучи нормално-по бива като на закръпване на положението. Ако трябва ще го пробвам и това но като краен вариант.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
emil210378 написа: При не загрят мотор около 80 г. започва да си хвърля антифриза през разширителя
Щом завира антифриза капачката е чао
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
zhivo написа:Колата е с газова уредба от 10г.Днес пак наду яко маркучите-стават твърди като тръба
Има две причини да надува маркучите - издухана гарнитура или спукана мембрана на изпарителя
На теб и на АВТОРА на темата - развийте си свещите и завъртете на стартер, ако пръска антофриз - 100% гарнитура
- emil210378
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
genov1 написа:zhivo написа:Колата е с газова уредба от 10г.Днес пак наду яко маркучите-стават твърди като тръба
Има две причини да надува маркучите - издухана гарнитура или спукана мембрана на изпарителя
На теб и на АВТОРА на темата - развийте си свещите и завъртете на стартер, ако пръска антофриз - 100% гарнитура
Възможно ли е да е капачка че аз 2 смених. Оригиналната е черна ,преди време я смених с синя ,но пък тя не се завиваше плътно до разширителя. Взех още една,и извадих клапанчетата и това нещо го монтирах на оригиналната капачка . Би ли обяснил защо трябва да дрънка.
- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Има ново развитие при мен, след като смених повечето скоби с оригинални и продължи да си сълзи съм изминал към 200 км. и сутринта като погледнах към колата
, под двигателя едно много голямо мокро петно отварям гледам антифриза е на дъното на разширителния съд, дотук добре пипам маркучите със сменените скоби и
сухи на барут да ама не, има локва. Долях, запалих и опаа един от маркучите за парното се е сцепил точно след скобата по дължина на маркуча(Същия маркуч се беше доста удървил онзи ден когато сменях скобата и с мъка влезе и ето резултата)
И така ИЗВОДА ЗА МЕН Е ЧЕ ОРИГИНАЛНИТЕ СКОБИ ДЪРЖАТ ПО-ДОБРЕ ОТ ТЕЗИ С ВИНТОВЕТЕ. Щом на маркуча от който си капеше почти течеше е станало сухо значи след като съм покарал и маркучите са се нагрели скобите са прилепнали добре и накрая са стегнали както трябва и плюса е че като се нагрее маркуча и омекне то пружинната скоба се натяга сама и така държи постоянно. Разбира се се надявам че това е решението на проблема с течовете от скоби
.
За колегите дето им надуват маркучите, според мен са няколко вариантите- гарнитура, спукана глава мембрана на изпарителя и най-лекото капачка. Като казах капачка днес като отворих капачката не съсна въобще-понеже имаше спукан маркуч, мисля че ще важи същото и при гарнитура а за пробата като се свалят свещите мисля че това ще проличи след като колата е стояла поне 12 часа та ако има пробила гарнитура да се напълнят буталата(буталото) с вода и като завъртиш ще изхвърли вода. Четох във форума че, при топъл двигател сваляш свещите и с фенерче гледаш буталата в горна точка дали са черни или бели и чисти, ако има чисто значи там влиза вода пробвайте.



И така ИЗВОДА ЗА МЕН Е ЧЕ ОРИГИНАЛНИТЕ СКОБИ ДЪРЖАТ ПО-ДОБРЕ ОТ ТЕЗИ С ВИНТОВЕТЕ. Щом на маркуча от който си капеше почти течеше е станало сухо значи след като съм покарал и маркучите са се нагрели скобите са прилепнали добре и накрая са стегнали както трябва и плюса е че като се нагрее маркуча и омекне то пружинната скоба се натяга сама и така държи постоянно. Разбира се се надявам че това е решението на проблема с течовете от скоби


За колегите дето им надуват маркучите, според мен са няколко вариантите- гарнитура, спукана глава мембрана на изпарителя и най-лекото капачка. Като казах капачка днес като отворих капачката не съсна въобще-понеже имаше спукан маркуч, мисля че ще важи същото и при гарнитура а за пробата като се свалят свещите мисля че това ще проличи след като колата е стояла поне 12 часа та ако има пробила гарнитура да се напълнят буталата(буталото) с вода и като завъртиш ще изхвърли вода. Четох във форума че, при топъл двигател сваляш свещите и с фенерче гледаш буталата в горна точка дали са черни или бели и чисти, ако има чисто значи там влиза вода пробвайте.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта