Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
При ЕТ по-малко от 10 трябва много яко окачване. Веждата ще жули не отстрани, а направо върху грайфера
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
110afn написа:При ЕТ по-малко от 10 трябва много яко окачване. Веждата ще жули не отстрани, а направо върху грайфера
Аз при ет5 по автомагистрала Тракия направо си направих гумите ЛЕШ та варианта е хубаво окачване,което да не е меко и да подвиеш ръбчето на калника
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Сигурно има много хора, които искат хем да оправят визията, хем да остане возията....след сменяване на джанти,гуми, фланци и пр. стигнах до оптималния вариант. При 7же джанта и гума 195-55-15 ЕТто съм го докарал до 18 и товаря до джантата ако се налага.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
vackooo написа:110afn написа:При ЕТ по-малко от 10 трябва много яко окачване. Веждата ще жули не отстрани, а направо върху грайфера
Аз при ет5 по автомагистрала Тракия направо си направих гумите ЛЕШ та варианта е хубаво окачване,което да не е меко и да подвиеш ръбчето на калника
Пишете си за ЕТ но никонй не споменава за широчината на джантата

Отзад съм слагал 8x16 ЕТ 2,3 с 215/40 гума и по неравната част на АМ Тракия с 4 човека и пълен багажник имах проблем, но не успях да съсипя гумите


-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
именно,интересно как се хванаха за ЕТ-то ми а никой не отчете останалите величини.А те са цолаж,ширина и височина на гумата.Естествено е с бягането от оригиналните такива да се променя и окачването.Аз за 2-3 ЕТ не посмях да пиша,но да говорим и за 16х215х40 си е направо ....Карал съм 15х205х40 и едвам въртях волана...
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Аз в моя пост съм написал всичко. 215-40-16 е точния размер за 7.5же джанта. Карал съм точно тоя размер на ЕТ 25.Трябва голямо пазене, което обезмисля удоволствието от карането на голяма и тежка кола като Пасат. А за това 195-45-16 на 8же не ми се мисли
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Абе на синия пасат от гаража са ми 195/60/15 гумите и забележи 7,5ж джанти.ЕТ не го знам но бива.Що обаче не съм сложил отзад 205/60,ако някой знае дали няма да опират да пише.По- ниски не искам,че разбива предницата по тези пътища.Интересното е че на Б3 пак от гаража гумите са 195/50 а сякаш вози по-добре.Друг е въпроса как ги прави на локум неговит джанти..
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Golf_Diesel_ написа: Въпроса ми е болтове с каква якост трябва да се сложат на шенкела, да минат през фланеца и да се хванат за моста
Някой ще може ли да ми отговори на моя въпрос, или да слагам най-здравите които имат в магазина

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
110afn написа:Аз в моя пост съм написал всичко. 215-40-16 е точния размер за 7.5же джанта. Карал съм точно тоя размер на ЕТ 25.Трябва голямо пазене, което обезмисля удоволствието от карането на голяма и тежка кола като Пасат. А за това 195-45-16 на 8же не ми се мисли
e aз две години карах 194/45 16" на 9J ет -10 отпред и ет -5 отзад, при 4 човека си закачаше, но след оправянето на фалците на калниците проблеми нямаше, обаче играеше приспособлението с крика за веждите

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Golf_Diesel_ написа:Golf_Diesel_ написа: Въпроса ми е болтове с каква якост трябва да се сложат на шенкела, да минат през фланеца и да се хванат за моста
Някой ще може ли да ми отговори на моя въпрос, или да слагам най-здравите които имат в магазина
няма да сбъркаш, разликата в цените не е голяма.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
И още един въпрос имам отностно фланците на задния мост.Със жилата за ръчната и спирачните тръбички няма да имма проблем нали?
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
вчера се замислих и аз за момент на това, но реално те се явяват диагонал в правоъгълник (ако не ме разбираш ще го нарисувам) и при дори 30мм фланец разликата в странично диагонално изместване ще даде малко отношение в дължината на жилото и тръбичките. Жилата по принцип са доста по-дълги, тръбичките също не са проблем, единственото , което още не съм си изяснил е опасността от приплъзване и срязване на болтовете след време от умора с какво се компенсира, защото при моя тип фланци тази роля се играе от централния отвор, може би е добре да се помисли и за фиксиране и премахване на вертикалното преместване, защото натоварванията не са малки, а при тези фланци триещите повърхности стават две и силите на плъзгане се удвояват.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
по-малък е риска отколкото при алуминиеви фланци с 8 болта,коЕто значи че 4 от тях са правЕни.Отдавна се чудя как точно алумна държи втулките за резба или самите болтове,като е мек и слаб матриал.Бронза е къде къде по-удачен.Също така да не забравямече откъдето и да натоварим окачването с фланци,крайното усилие си пада пак на въпросните 4 болта зад главината. Но за умора и износване се сещам,че на рено 18 горния шарнир беше хванат с 3 болтчета х6мм,където представете си какво е натоварването...Мисля,че за отзад ако не говорим за такива чугунени топузи като тези от темата на колегата,няма какво да се притесняваме.Естествено който иска освен болтовете може да си направи и заварки,докато при другите фланци такава възможност няма 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Чета и аз сега за тия фланци зад главината и се чудя, колко е следата на предните колела и колко е следата на задните колела!? Колко трябва да се изнесат задните колела навън и с каква цел!? В смисъл, поне аз досега не съм забелязал следата на задните да е по-малка от на предните, ама съм си кьорчо от време на време де. Как е по- добре, задните да са равни с предните или да са малко по- широко!?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Ако се гони визия най-добре е задните да излизат повече от предните, но в екстремна ситуиация може да се получи недозавиване.Според мен по 25мм на страна да се изкарат задните колела е достатъчно.Това е при положение че предните не се изнасят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта