
Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
-
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
- Автомобил: Tiana MK5 Variant
- Двигател: CAXA
- Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
- Контакти:
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
Има ли развитие колега 

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: selo Rupite
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
В събота или неделя ще ровим по колата
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: selo Rupite
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
Ангренажния ремък е здрав - върти ...
Датчик на ХОЛ - ЗДРАВ.. ПРОВЕРЕН - по описания по горе метод..
Остава да пробваме с нова бобина .... и ако не е бобина накрая комутатор ...
Благодаря на Всички за помоща ...
Обикновена бобина от ЖИГУЛА дали ще стане ???
-
А Може ли да ми кажете каде се намира комутатора и какво представлява ( снимка нещо ако може )
Дали е това а ??
http://www.axm-auto.com/index2.php?bran ... l=3&show=1
-
Датчик на ХОЛ - ЗДРАВ.. ПРОВЕРЕН - по описания по горе метод..
Остава да пробваме с нова бобина .... и ако не е бобина накрая комутатор ...
Благодаря на Всички за помоща ...
Обикновена бобина от ЖИГУЛА дали ще стане ???
-
А Може ли да ми кажете каде се намира комутатора и какво представлява ( снимка нещо ако може )
Дали е това а ??
http://www.axm-auto.com/index2.php?bran ... l=3&show=1
-
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
Бобината трябва да е за електронно запалване
Да си призная честно - не знам каква е разликата, амааа... имало такава
И да, това е комутатора (същия е на Лада Самара).

Да си призная честно - не знам каква е разликата, амааа... имало такава

И да, това е комутатора (същия е на Лада Самара).
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: selo Rupite
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
ТАкаааа ето до къде стигнахме ..
Колата е на 50 км от мене при едни колеги в удобен гараж .... така че се получава малко игра на глух телефон ...
Инак аз бях в колата когато се развали и я бутахме ......
-----------
Сега пресно инфо от преди 2 часа
Колата са я запалили след като са ИЗОЛИРАЛИ - АЛАРМАТА ( Незнам точно кво са изолирали но са я запалили - на акумолатор )
Сега ми казаха че имало някакво странно чукане в двигатела .... и се притесняват оная вечер като я бутахме да не е пехвърлил ЗЪБ ангренажния ремък ....
----------------------
Сигурен съм че има тема за ЦЕНТРОВКА на ангр ремък ....
Може ли линк - че трудно търся ....
И как да разберем -- ИЗМЕСТЕН ли е ЗЪБ ??
Благодаря ...
-
Колата е на 50 км от мене при едни колеги в удобен гараж .... така че се получава малко игра на глух телефон ...
Инак аз бях в колата когато се развали и я бутахме ......
-----------
Сега пресно инфо от преди 2 часа
Колата са я запалили след като са ИЗОЛИРАЛИ - АЛАРМАТА ( Незнам точно кво са изолирали но са я запалили - на акумолатор )
Сега ми казаха че имало някакво странно чукане в двигатела .... и се притесняват оная вечер като я бутахме да не е пехвърлил ЗЪБ ангренажния ремък ....
----------------------
Сигурен съм че има тема за ЦЕНТРОВКА на ангр ремък ....
Може ли линк - че трудно търся ....

И как да разберем -- ИЗМЕСТЕН ли е ЗЪБ ??
Благодаря ...
-
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: selo Rupite
Re: Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
Намерих темата
viewtopic.php?t=75257&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%ED%E3%F0%E5%ED%E0%E6%E5%ED+%F0%E5%EC%FA%EA
--------
Днес ми казаха - че колата са я палили- 3-4 пъти и запалвала много лесно ...
А чукането било откъм клапаните .....
Ангренажния ремък си е бил - нормално натегнат - без следи от проблеми ..
Щом пали лесно -- мисля че няма превъртел ЗЪБ .....
А чукането в клапаните незнам -- как е дошло .... казват че доста чукала ...
(колата не е излизала от гаража -- палена е на място 3-4 пъти )
В гаража температурата не е падала под нула ...
Имате ли някаква идея ??
.
viewtopic.php?t=75257&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%ED%E3%F0%E5%ED%E0%E6%E5%ED+%F0%E5%EC%FA%EA
--------
Днес ми казаха - че колата са я палили- 3-4 пъти и запалвала много лесно ...
А чукането било откъм клапаните .....
Ангренажния ремък си е бил - нормално натегнат - без следи от проблеми ..
Щом пали лесно -- мисля че няма превъртел ЗЪБ .....
А чукането в клапаните незнам -- как е дошло .... казват че доста чукала ...
(колата не е излизала от гаража -- палена е на място 3-4 пъти )
В гаража температурата не е падала под нула ...
Имате ли някаква идея ??
.
Re: Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
Все пак погледнете белезите дали съвпадат колега
На разпределителния вал на колелото има резка OB ,както и на пластмасата над колелото има стрелка,която трябва да засечете с този белег ако не се лъжа.Превъртете до нея,махнете тапата ,която е над маховика и там като погледнете под ъгъл трябва да има белег 0.и ако сочи и палеца на делкото на първи цилиндър мисля,че не би трябвало с центровката да има проблем

На разпределителния вал на колелото има резка OB ,както и на пластмасата над колелото има стрелка,която трябва да засечете с този белег ако не се лъжа.Превъртете до нея,махнете тапата ,която е над маховика и там като погледнете под ъгъл трябва да има белег 0.и ако сочи и палеца на делкото на първи цилиндър мисля,че не би трябвало с центровката да има проблем

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Pasat 1.8 бензин моно инженкция- не пали
radotom написа:Бобината трябва да е за електронно запалване![]()
Да си призная честно - не знам каква е разликата, амааа... имало такава![]()
И да, това е комутатора (същия е на Лада Самара).
Има. Съпротивлението на първичната и вторичната намотка на бобината е доста по-ниско при колите с ел.запалване. Което, предполагам, прави искрата по-силна и продължителна

Re: Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
едната генерира напрежение от порядъка на 10 000 волта,докато тази ,която е за ел.запалване прави към 18 000.поправете ме ако бъркам 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
mitko_rupite написа:Намерих темата
viewtopic.php?t=75257&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%ED%E3%F0%E5%ED%E0%E6%E5%ED+%F0%E5%EC%FA%EA
--------
Днес ми казаха - че колата са я палили- 3-4 пъти и запалвала много лесно ...
А чукането било откъм клапаните .....
Ангренажния ремък си е бил - нормално натегнат - без следи от проблеми ..
Щом пали лесно -- мисля че няма превъртел ЗЪБ .....
А чукането в клапаните незнам -- как е дошло .... казват че доста чукала ...
(колата не е излизала от гаража -- палена е на място 3-4 пъти )
В гаража температурата не е падала под нула ...
Имате ли някаква идея ??
.


-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: selo Rupite
Re: Pasat 1.8 бензин моно инжекция- не пали
Благодаря момчета ..
Ще предам на колегите ...
-
Ще предам на колегите ...
-
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта