
Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
Здравейте колеги,надявам се някой да ми помогне,защото не знам към кого вече да се обърна и какво решение да взема.Управлявам
голф 3,2Е,93година,имам го от скоро,но първите дни след като го взех си вървеше прилично и след още няколко дена почна да прекъсва ужасно,направо забива муцуната и няма никаква тяга.Разбира се обслужих го тотално,ремъци,ролки,филтри,бобина,комутатор,кабели,свещи,палец и капачка,но уви почти никаква промяна,продължава да забива и да не върви,само на моменти се отпушва ако въобще може така да се каже.Като цяло и се върви на голфарата,но явно си има някакъв проблем и до момента никой не можа да го открие,ходих на няколко елкона и единственото нещо което казват,на едното място,че дебитомера е причината,а на друг елкон ми казват,че принципно дебитомера е добре или по точно,че ще изкара още малко и нямало как да се се хване с елкон.Така,че вече съм в адска чуденка и ако някой може да ми даде съвет или да ме упъти някъде ще бъда благодарен! Благодаря предварително!

- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
ДЕБИТОМЕР !!!!
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
ако оборотите са нестабилни е дебитомера
но може да забива муцуната и от запушени дюзи 


- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
Здравей колега,
карам същата кола и мотор,само че 94г.
От април 2010 до май 2011 ме побърка.Първоначално започна да придърпва по време на движение, по-късно започна да гасне в движение.И започна една одисея с диагностики-нищо,подмени на релета,свещи,капачка и палец на делкото, бензинов и въздушен филтър, бензинова помпа нова Бош. Пак същото гасне когато си поиска.В сервиза майсторите изказаха съмнение за дефект контролера, той нов е от 1800 до 2000лв в различните магазини/ходих и по морги но никъде нямаше точно като моя/.Почистих дюзите на ултразвук и нищо.
Бях подочул от познати за дефект в датчика на Хол в делкото.
На 18 май ги накарах в сервиза да ми го сменят и от тогава да чукна на дърво нито веднъж не ми е гаснал мотора.
Надявам се да съм ти бил полезен.
карам същата кола и мотор,само че 94г.
От април 2010 до май 2011 ме побърка.Първоначално започна да придърпва по време на движение, по-късно започна да гасне в движение.И започна една одисея с диагностики-нищо,подмени на релета,свещи,капачка и палец на делкото, бензинов и въздушен филтър, бензинова помпа нова Бош. Пак същото гасне когато си поиска.В сервиза майсторите изказаха съмнение за дефект контролера, той нов е от 1800 до 2000лв в различните магазини/ходих и по морги но никъде нямаше точно като моя/.Почистих дюзите на ултразвук и нищо.
Бях подочул от познати за дефект в датчика на Хол в делкото.
На 18 май ги накарах в сервиза да ми го сменят и от тогава да чукна на дърво нито веднъж не ми е гаснал мотора.
Надявам се да съм ти бил полезен.
- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
А да и от там е възможно-от дат4ика на хол-аз съ6то го сменях но поради друга при4ина.Но в об6ти линий това е-или дебитомер или дат4ик на хол
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
Преди или след обслужването спря да върви? Дали агренажният ремък е зацепен правилно?
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
alexander__1981 написа:Здравейте колеги,надявам се някой да ми помогне,защото не знам към кого вече да се обърна и какво решение да взема.Управлявамголф 3,2Е,93година,имам го от скоро,но първите дни след като го взех си вървеше прилично и след още няколко дена почна да прекъсва ужасно,направо забива муцуната и няма никаква тяга.Разбира се обслужих го тотално,ремъци,ролки,филтри,бобина,комутатор,кабели,свещи,палец и капачка,но уви почти никаква промяна,продължава да забива и да не върви,само на моменти се отпушва ако въобще може така да се каже.Като цяло и се върви на голфарата,но явно си има някакъв проблем и до момента никой не можа да го открие,ходих на няколко елкона и единственото нещо което казват,на едното място,че дебитомера е причината,а на друг елкон ми казват,че принципно дебитомера е добре или по точно,че ще изкара още малко и нямало как да се се хване с елкон.Така,че вече съм в адска чуденка и ако някой може да ми даде съвет или да ме упъти някъде ще бъда благодарен! Благодаря предварително!
Ако ремъка е зацепен неправилно, дали ще има "отпушване на моменти" ????
Последна промяна от vladovelin на Пон 23 яну 2012 21:21, променено общо 1 път.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
vladovelin написа:alexander__1981 написа:Здравейте колеги,надявам се някой да ми помогне,защото не знам към кого вече да се обърна и какво решение да взема.Управлявамголф 3,2Е,93година,имам го от скоро,но първите дни след като го взех си вървеше прилично и след още няколко дена почна да прекъсва ужасно,направо забива муцуната и няма никаква тяга.Разбира се обслужих го тотално,ремъци,ролки,филтри,бобина,комутатор,кабели,свещи,палец и капачка,но уви почти никаква промяна,продължава да забива и да не върви,само на моменти се отпушва ако въобще може така да се каже.Като цяло и се върви на голфарата,но явно си има някакъв проблем и до момента никой не можа да го открие,ходих на няколко елкона и единственото нещо което казват,на едното място,че дебитомера е причината,а на друг елкон ми казват,че принципно дебитомера е добре или по точно,че ще изкара още малко и нямало как да се се хване с елкон.Така,че вече съм в адска чуденка и ако някой може да ми даде съвет или да ме упъти някъде ще бъда благодарен! Благодаря предварително!
Ако ремъка е зацепен неправилно, дали ще има "отпушване на моменти" ????
НЕ
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
При условие ,че колегата има колата отскоро и не и знае възможностите, може само да си мисли 4е се отпушва...
- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
То тук само можем да гадаем.Да го кара на диагностика в някои по свестен сервиз и кат го вържат към компа 6те си покаже-4е то вариантите са много-дат4ик на хол,дебитомер,неправилно зацепен ангренаж,температурен дат4ик,а може и да е от онова не6то дет е до рейката на диузите дет определя налягането при впръскването на бензина-дет прили4а на вакум-едно кръгло метално и го даржи един 6плент-са му забравих името-най ми се вярва да е от него
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
krasi_v написа: онова не6то дет е до рейката на диузите дет определя налягането при впръскването на бензина-дет прили4а на вакум-едно кръгло метално и го даржи един 6плент-са му забравих името-най ми се вярва да е от него


Регулатор налягането на бензина се казва

Работоспособноста му се проверява с манометър.
А иначе ми заприличва на проблем с бобинка (ама тя пък била сменена...

- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
ми а де нали това казах дет регулира налягането на бензина в диузите-просто неми доиде на акъла в този момент 4е думи4ката е регулатор-но както и да е,нали все пак разбрахте за кво става дума
- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
но то кат гледам мом4ето дет е пуснало темата не взима никакво у4астие в дискусията-май много него валнува ......
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
Съжалявам колега,че не можах да се включа веднага,все пак трябва и да ходя на работа! Та относно колегата който пита за ремъка дали е зацепен правилно,да със сигурност си е зацепен правилно,а за този датчик на хол наистина не сме го проверявали,утре иначе ще пробвам и със друг дебитомер ако нищо не стане ще видя и този датчик на хол,дюзите също не съм ги чистил,но иначе много добре знам възможностите на този мотор и не е това което трябва да бъде,все пак много Ви благодаря на всички които се включихте за да разберем от къде идва проблема,ще пробвам с нещата за които ми казвате! 

-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 3 ГТИ 2Е
и аз имах подобен проблем само че се оказа в инсталацията на компа но ще те излъжа дали плюса или масата се губеше и аз така като тебе смених кво ли не
но и да е от дебитомер или Хол пак по добре търси свестен еладжия 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта