


Премахване на EGR-valve
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Премахване на EGR-valve
Тази джиджавка не е маслоотделител.Добре е да я ревизираш на да речем 5000км. щото има навика да събира гадости и ако се затапи по този начин ще имаш масло не само по колекторите.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Премахване на EGR-valve
mladeja написа:Тази джиджавка не е маслоотделител.Добре е да я ревизираш на да речем 5000км. щото има навика да събира гадости и ако се затапи по този начин ще имаш масло не само по колекторите.
ще я проверявам разбира се. аз за проба съм я сложил, но имам вяра на руските братя, че мислят просто и функционално.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Премахване на EGR-valve
Руските братя именуват тази джаджа - искрогасител.Монтира се на пътя на вентилацията на картерните газове.Тоест в същия маркуч в който си монтирал и ти.
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Премахване на EGR-valve
Добре 2 въпроса имам
Последно на 1,9 ПД (Авф мисля че беше) ако се премахне ще свети ли нещо вътре ? Как може да се премахне без да свети нищо и т.н.
Ако неможе как се пренастройва ? С какво как и на каква стойност?
Последно на 1,9 ПД (Авф мисля че беше) ако се премахне ще свети ли нещо вътре ? Как може да се премахне без да свети нищо и т.н.
Ако неможе как се пренастройва ? С какво как и на каква стойност?
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Премахване на EGR-valve
Div Selqnin написа:Добре 2 въпроса имам
Последно на 1,9 ПД (Авф мисля че беше) ако се премахне ще свети ли нещо вътре ? Как може да се премахне без да свети нищо и т.н.
Ако неможе как се пренастройва ? С какво как и на каква стойност?
Аз съм със същият......гледам-от Плевенско си...и това е добре,щото има човек,който ги пипа майсторски тези неща



- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re: Премахване на EGR-valve
И аз карам с изолиран EGR от месец и половина-два,не че ми правеше мизерии просто така реших.Не е затапен механично,изолиран е софтуерно Made in kasapina.. Двигателя е ATJ 85kW TDI навървява си доволно и в комбинация с премахнат катализатор ми се струва по-пъргава..
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
- Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: София
Re: Премахване на EGR-valve
тая интервенция, особено в комбинация с премахнат катализатор, предполагам увеличава значително количеството на вредните газове - правят ли проблеми на ГТП за това?
Моят също е затапен и катализатора махнат - още не съм ходил на ГТП от както взех пасата...
Също така ми е любопитно затапен ЕГР влияе ли на разхода на масло? все пак маслените пари не се връщат в двигателя
Моят също е затапен и катализатора махнат - още не съм ходил на ГТП от както взех пасата...

Също така ми е любопитно затапен ЕГР влияе ли на разхода на масло? все пак маслените пари не се връщат в двигателя

- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Премахване на EGR-valve
Отиваш на прегледа с добре загрял двигател,също може да продухаш колата на някоя дълга права и не мисля че ще имаш проблем с минаването на ГТП.Аз моя ЕГР направо го изхвърлих(щото съм с други колектори) и проблеми с минаването на технически преглед не съм имал.Премахването на ЕГР по никакъв начин не влияе на разхода на масло.
Re: Премахване на EGR-valve
Колеги,
карам Пасат Б6 2006 2.0 FSI 150к.с., вчера ми светна чека на таблото и днеска бях на диагностика, казаха ми, че имам грешка на ЕГР-а и ми я изчистиха, имал съм и конденз в датчика. Почистиха го, подсушиха го и всичко се оправи....след 100км обаче пак светна тоя пуст датчик. Има ли някой с FSI, на който му се е случвало? Може ли да ми кажете при вас, какво се случи, за какво е тоя датчик, Мога ли да избегна великденския разход от 500лв за нов EGR? Дайте малко инфо!
Мерси!
карам Пасат Б6 2006 2.0 FSI 150к.с., вчера ми светна чека на таблото и днеска бях на диагностика, казаха ми, че имам грешка на ЕГР-а и ми я изчистиха, имал съм и конденз в датчика. Почистиха го, подсушиха го и всичко се оправи....след 100км обаче пак светна тоя пуст датчик. Има ли някой с FSI, на който му се е случвало? Може ли да ми кажете при вас, какво се случи, за какво е тоя датчик, Мога ли да избегна великденския разход от 500лв за нов EGR? Дайте малко инфо!
Мерси!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Премахване на EGR-valve
Едно питане за ЕГР
Става въпрос за Голф ARL,на приятел
Поради скъсана мембрана на ЕГР-а същия е изолиран и вакуума е затапен с болтче.Софтуерно не е ограничаван.
В момента до 2200 об. никакъв го няма и оттам дръпва ,но не е както преди,казва момчето.
Ходил е да го гледат-актуатор се движи,заедно с геометрията(уж не е задръстена),н75 работи,закачали са го в движение на компа и са му казали,че не недува достатъчно и е за нова турбина
Но аз си мисля,че го лъжат.
Турбината няма странни звуци, турбопътищата не изпускат,с изключени последователно МАП и дебитомер е по-зле...
Знам,ще кажете -логове в движение,но докато станат питането ми е дали от изолирания ЕГР по този начин, може така да падне вървежа?
п.п.не знам дали смукателните колектори са чистени,но проблема се е появил почти изведнъж и се задълбочева.
Става въпрос за Голф ARL,на приятел
Поради скъсана мембрана на ЕГР-а същия е изолиран и вакуума е затапен с болтче.Софтуерно не е ограничаван.
В момента до 2200 об. никакъв го няма и оттам дръпва ,но не е както преди,казва момчето.
Ходил е да го гледат-актуатор се движи,заедно с геометрията(уж не е задръстена),н75 работи,закачали са го в движение на компа и са му казали,че не недува достатъчно и е за нова турбина

Но аз си мисля,че го лъжат.
Турбината няма странни звуци, турбопътищата не изпускат,с изключени последователно МАП и дебитомер е по-зле...
Знам,ще кажете -логове в движение,но докато станат питането ми е дали от изолирания ЕГР по този начин, може така да падне вървежа?
п.п.не знам дали смукателните колектори са чистени,но проблема се е появил почти изведнъж и се задълбочева.
- Calearo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
- Контакти:
Re: Премахване на EGR-valve
карам passat 98 има ли смисал да отстраня Ерг клапана че общо взето след като прегледах цялата тема нищо не разбрах
- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re: Премахване на EGR-valve
Calearo написа:карам passat 98 има ли смисал да отстраня Ерг клапана че общо взето след като прегледах цялата тема нищо не разбрах
По-назад в темата,Колегата Brezel е постнал линк.В които много подробно и професионално е посочил плюсове и минуси на ЕГР клапан. Прочети внимателно темата от дизел форума

-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Премахване на EGR-valve
При затапване на ЕГР на Пасат 5 АФН трябва ли софтоерна настройка на ЕКУто ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта