теч на антифриз от маркучите B3 2E

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gataneca
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот gataneca » Вто 24 яну 2012 14:07


Ако проблема идва от мембраната на изпарителя мисля че, ако колата работи на бензин няма да надува в маркучите-пробвайте.




Dark_angel_vt
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:42
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 tdi afn 1998
Местоположение: veliko tarnovo

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот Dark_angel_vt » Вто 24 яну 2012 18:47


здравейте колеги. да се включа и аз по темата.карам пасат б5 98г. 1,9 тди 110кс.какво се случва при мен.както и при вас ми се губи антифриз.първо смених капачката на разширителния съд с нова.след това се оказа че термостата е останал отворен и спря да загрява смених и него.мерих си антифриза дали има изгорели газове в него (няма такива).маистора които ми сменя термостата ми огледа всички маркучи за течове и не откри такива.вътре в краката на шофьора и на пасажера от другата страна е сухо.няма течове от радиаторчето на парното и не ми омазнява стъклото.като отворя капачката на разширителния съд било то на студен или на топъл двигател все съска и има налягане в системата.2 пати ми се случва като запаля колата и ми светва че нямам течност във разширителното казанче и какво се случва , след 2 км пробег спирам и нивото във казанчето е на средата.как стават тея работи не ми е ясно.отделно не ми пуши колата нито синкаво нито черно.не гори масло нито е пребито ако го меси с антифриз. а сега кажете що е то. maikomila :banghead:


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот zhivo » Вто 24 яну 2012 21:23


Внимателно чета отзивите по проблема с теча и налягането в охл, система.При мен изпускат оригиналните скоби при тройника и откъм скоростите.Карам 10г на газ и не съм усетил и най-малка промяна в работата на двиг.Не може да е пробита мембраната,защото просто няма да работи или ще харчи повече газ.На един приятел беше спукана мембраната и колата,Пасат,не работеше на газ-трудно палеше,гаснеше в движение.А моята сутрин пали от половин ключ,както и когато е загряла.Няма да е така ,ако влиза вода в цилиндрите.Скапана работа!Утре ще я покарам с полуотворена капачка.Гаден проблем!


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот genov1 » Сря 25 яну 2012 9:04


zhivo написа:Внимателно чета отзивите по проблема с теча и налягането в охл, система.При мен изпускат оригиналните скоби при тройника и откъм скоростите.Карам 10г на газ и не съм усетил и най-малка промяна в работата на двиг.Не може да е пробита мембраната,защото просто няма да работи или ще харчи повече газ.На един приятел беше спукана мембраната и колата,Пасат,не работеше на газ-трудно палеше,гаснеше в движение.А моята сутрин пали от половин ключ,както и когато е загряла.Няма да е така ,ако влиза вода в цилиндрите.Скапана работа!Утре ще я покарам с полуотворена капачка.Гаден проблем!

Не е задължително да работи зле на газ при скъсана мембрана. При мен се беше пробила голямата мембрана (имаше дупка даже в металната и част) и пак си работеше добре, и икономично, само от време на време смърдеше на газ. Ако е скъсана водната мембрана на изпарителя набива по малко газ в антифриза и после твърди маркучи, течове и т.н


Потребителски аватар
gataneca
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот gataneca » Чет 26 яну 2012 20:23


За съжаление проблема с течовете си остана, просто онзи ден като е имало спукан маркуч налягането изглежда е било по-малко и затова нямаше течове на скобите, като смених спукания маркуч нещата се повториха, сълзи си и това е.
Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам :P maikomila :banghead: :banghead: :drinking: :drinking: :063:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот vaiper 1 » Пет 27 яну 2012 16:18


gataneca написа:За съжаление проблема с течовете си остана, просто онзи ден като е имало спукан маркуч налягането изглежда е било по-малко и затова нямаше течове на скобите, като смених спукания маркуч нещата се повториха, сълзи си и това е.
Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам :P maikomila :banghead: :banghead: :drinking: :drinking: :063:

Докато го закиснах доста силикон отиде хе :mrgreen: и така си е и при мен :D


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот zhivo » Пет 27 яну 2012 19:10


:bishop Явно дявола се е изпикал в тая моя кола.Купих и друга нова капачка на разш.казанче,никаква промяна-надува яко маркучите.НО,с неудоволствие признавам,че проблема може би е в гарнитурата на главата!Като я карам с отворена капачка протича антифриз и ту има парно,ту няма.Стегнах капачката и 2дни я карах така.Като изключа двигателя в него се слуша как кламбуцка течността,без да е 100гр.И друго забелязах сега-от ауспуха излиза прекалено много пара,цял облак и то на загрят двигател и по време на движение.Двигателя сякаш почна да работи на три цилиндъра при тихи обороти-при високи изчиства,но на тихи леко почва да притраква.Маслото е чисто и в нормата,но като изкарам пръчката от отвора излиза пара,не пушек,а преди това го нямаше.От капачката на маслото също излиза пара и по нея има бяло,като масло.Сигурно още малко трябва за да влезе антифриза в картера!Ще я карам докато дефектира!Тая глава веднъж е шлайфана,дали не трябва да я сменя?От това ме беше страх,това се случи!Тая кола ми омръзна от течове на антифриз и смяна на гарнитури и тройници.Пак ремонт! maikomila


Потребителски аватар
gataneca
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот gataneca » Съб 28 яну 2012 10:40


Колега zhivo нямаш си представа колко те разбирам как ти е омръзнала колата от тези проблеми, понеже ги имам почти същите(по горе съм ги описал). Преди да тръгнеш да сваляш пак главата бих ти дал някой съвет(не професионален-любителски) за това че ти работи на 3 цилиндъра, виж си свещите. Аз мойте ги смених вчера по същата причина-паля на бензин работи на 3 цил. преди бише за 10 секунди но онзи ден така си работи почти до 70 градуса и си викам айдее ще се сваля глава, но за всеки случай почнах да свалям един по един кабелите на свещите и една въобще не работи, като при топъл двигател трябва много да се заслушаш за да усетиш че от време на време прекъсва по-малко. И аз взех да се оглеждам колко пара изхвърля и .... :banghead: Взех направо 4 свещи и като ги свалих старите на този цилиндър където не работеше свеща се беше спукала от към електрода. Така че провери свещите за най-лесно. За това че по капачката има бяло не е никакъв проблем при кола с газ и зимна обстановка. Ако не ходиш на дълги разтояния карай докато не се пресече маслото в картера, да стане на пръчката като боза, и тогава вече ще е ясно от къде е проблема. Аз преди години имах проблем с гарнитурата на едно Дукато и с прахчета изминах 20 000 км за няколко месеца(като съм сменял маслото доста често понеже избиваше пак) докато не взе да изтича водата в колекторните тръби още щом я сипеш.
А за главата предполагам че е спукана щом веднъж си сменял гарнитура и не се е оправила колата-дано да греша. Успех БРАТКО ПО СЪДБА :drunk друго не ни остана. Пиши какво е излязло и споко, само човек неможе да се оправи на 100% кола може, въпроса е дали си заслужава.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот ktamen » Съб 28 яну 2012 15:23


gataneca написа:Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам :P maikomila :banghead: :banghead: :drinking: :drinking: :063:

Преди 2 часа исках да си купя антифриз концентрат в Ямбол и останах втрещен от цената - 5лв/кг - като същия антифриз в София е около 3лв. Трябваше ми само 1 литър, но се издразних, че така се опитват да дерат кожи и отидох в Търговията там цената на същата бутилка беше 2,70лв купих си 3 бутилки да си имам резерв.
Може би и ти трябва да потърсиш цена на едро, като го разредиш с 2 части вода цената става съвсем поносима.


janko_danev
Мнения: 110
Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот janko_danev » Съб 28 яну 2012 21:44


Здравеи колега.Преди да предприемеш какъвто и да е ремонт,отиди да ти замерят дали има изгорели газове в разширителния съд-има специални уреди за това и тогава пиши.Почисти си малкото маркуче от троиника до разшерителния съд,и виж дупката на троиника за запушвания.Поздрави.


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот zhivo » Съб 28 яну 2012 23:04


Приемам съвета,колега gataneca,всякакви експерименти си правих с Пасата и накрая ще го карам докато почне да прави бози!Поне го карам на близки разстояния-10,20км.Сутринта оставих отворена капачката и ни парно ни дявол,а двигателя е загрял.По едно време замръзна изпарителя!Завих капачката и всичко се оправи,и маркучите съответно се надуха. След обяд пък я карах само на бензин-пак надува,значи не е и изпарителя.Като я паля тия 2 дни понякога заработва на 3 цилиндъра,но след 1-2мин. изчиства-свещите ги сменях преди 3000км,но може някоя да е избила.Тройника го смених преди 1 месец.Течовете си продължават.Ще карам до авария!Сега се сетих,че при последната смяна на гарнитурата,майстора ми каза,че на блока под гарн.,до единия цилиндър имало малка язвичка,която бил запълнил с течен метал(тогава изпускаше навън по блока) и може би тя да е причината.Като е загрял двиг. и е с надути маркучи звукът му се променя-става по шумен и тракащ,а като отвия капачката се успокоява по-утихва.Майната и-карам до спукване.Като почна с тия магарии се нервирах и си взех Нисан Терано 2-3.0 TDI 2003г.,дългата база. Но пасатчето не го оставям-просто ще изчакам хубаво да дефектира.И то инат,и аз инат!


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот Antracid » Нед 29 яну 2012 12:27


бози няма как да направи сменяите си гарнитурите навреме да не търсите после глави заради някои лев на 100% гарнитура като ви изчетох темата надути маркучи хиляда скоби капачки и тече другият вариянт като не ви се отваря мотора на клапана на капачката има пружинка резвате и двоината намотка последната демек и газ колко остиска вече успех колеги :beer


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот zhivo » Вто 07 фев 2012 22:52


Да,прави се оказаха някои колеги-карах,карах,ама работата взе да се влошава и отворих двигателя-гарнитура!Пропуснала е към 1 и 4 цилиндър.Но де да беше само това-имаме съмнение,че главата има пукнатина на камерата между двата клапана и че е крива,а вече беше шлайфана 1 или 2 пъти.Реших,че тая глава повече за нищо не става,но и блока май не е равен около 1 цилиндър.С една дума е.а си я майката тая кола!Тепърва ще мерим с майстора по прецизно,но ще я ремонтирам-ако не беше тоя проблем колата е в отлично състояние.Пък и от продажба нищо не се взима.Сега сигурно ще се наложи да търся двигател,ама знам ли какъв ще го набарам?Та е това излезе от моя теч на антифриз!


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот vaiper 1 » Сря 08 фев 2012 16:45


Ако нестава мотора аз бих търсил друг :wink:


Потребителски аватар
zhivo
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E

Мнениеот zhivo » Пет 26 окт 2012 21:24


Стана същия двигател.Разглобихме го,подравнихме челото на блока,смених главата с друга и колата вече 8 месеца няма проблеми,слава Богу!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта