Ниски обороти при студен и високи при загрят двигател Б3 1,9

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
azulevi
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 7:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Ниски обороти при студен и високи при загрят двигател Б3 1,9

Мнениеот azulevi » Чет 26 яну 2012 12:53


модела на колата е пасат Б 3 1900 кубика чист дизел - при палене оборотите са ниски прекъсва даже угася, като загрее почва да се форсира, като я изгася после не ще да пали от първия път, студена пали веднага - помогнете :banghead:




Потребителски аватар
hristo stankov
Мнения: 100
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
Автомобил: VW GOLF II
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Ниски обороти при студен и високи при загрят двигател Б3 1,9

Мнениеот hristo stankov » Съб 19 май 2012 21:39


Това е нормално за тези коли колега. Отляво до волана има една пластмасова ръчка, която служи за обогатител при студен двигател (нещо като смукача при бензиновите коли). Като я дръпнеш сутрин при палене ти дава по - голямо предварение и така ти увеличава оборотите. Като поработи малко или позагрее колата си буташ обогатитела в нулево положение. Ако като дръпнеш ръчката и оборотите не се променят (няма значение дали е студена или топла колата) значи, че самия обогатител не ти работи или не увеличава достатъчно оборотите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта