Jetta 1.6 проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
v1per
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Jetta 1.6 проблем

Мнениеот v1per » Пон 25 сеп 2006 20:17


Здравейте, карам Джета от 1 месец... взех я новвнос и за сега съм доволен, но скоро ми се появи един проблвм пали когато си иска... по принцип си палеше без газ но сега като завъртя стартера мъчи се да запали но неможе трябва да е паля със натискане на газта... след като запали и тръгна и после я изключа от скорост колата гасне... ходих в сервиз и ми казаха че е от карбуратора... странното е че до сега си мислех че колата е моно инжекция а се оказа електронен карбуратор... можете ли да ми кажете каква е мощността и? и дали мога да приспособя карбуратор от друго фауве... примерно от 1.8 за да върви повече? Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 25 сеп 2006 20:26


2EE ти е карбуратора ,страшно капризен.Потърси читав 2Е2 от по старите 1,6 или 2Е3 от 1,3(аз съм с тъкъв и не е мръднал),чувал съм че от опел също стават .Иначе мощноста е 75 к.с. със елекронния карб.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 25 сеп 2006 20:58


Achim Lauritzen написа: .Иначе мощноста е 75 к.с. със елекронния карб.



не е 75 а е 51KW -70к.с или 71 най куция 1.6


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 26 сеп 2006 5:11


Кейхин-2 от Ауди също става и е доста икономичен.Слагал съм на човек от форума такъв.Той си знае ко е :wink: Мойта джета на аватара 1.8 66Kw 90 кончета

е оригинално с такъв карбуратор и ми дава 7.5/100км.градски разход.
Не съм и отварял капака на мотора.Само течност на чистачките и доливам :wink: :wink:Изображение


Потребителски аватар
v1per
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот v1per » Вто 26 сеп 2006 17:40


искам да ви кажа че разхода на колата ми не ме интересува значително, защото рядко е карам... интересуваме дали може да се сложи друг карбуратор с който може повече да върви? Иначе такова изпълнение джета аз лично за пръв път видях, внос е колата от австрия изпълнението е Jetta Cat - широки брони и тънки лайсни също и отзад между стоповете има една широка пластмаса и оборотомера ми е до 7000об/м и най странното е че е х100 ... 0 10 20 30 40...70 а на всички други фолксвагени които съм виждал са х1000 0 1 2 3 4...7 само тези които са разграфените до 8000об/м са х100 ?! странно но моля ви отговорете ми за карбуратора?!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 26 сеп 2006 18:27


v1per написа:искам да ви кажа че разхода на колата ми не ме интересува значително, защото рядко е карам... интересуваме дали може да се сложи друг карбуратор с който може повече да върви? Иначе такова изпълнение джета аз лично за пръв път видях, внос е колата от австрия изпълнението е Jetta Cat - широки брони и тънки лайсни също и отзад между стоповете има една широка пластмаса и оборотомера ми е до 7000об/м и най странното е че е х100 ... 0 10 20 30 40...70 а на всички други фолксвагени които съм виждал са х1000 0 1 2 3 4...7 само тези които са разграфените до 8000об/м са х100 ?! странно но моля ви отговорете ми за карбуратора?!

Мислех,че съм отговорил :roll: Джетата ми е оригинално с Кейхин-2
ето го въпросният карбуратор
Изображение


Потребителски аватар
v1per
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот v1per » Вто 26 сеп 2006 19:36


разбрах това, но искам да знам ще върви ли повече от сега?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 27 сеп 2006 4:46


[quote="v1per"]разбрах това, но искам да знам ще върви ли повече от сега?[/q
Ако ае направи като хората,както ги правя защо не.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 04 окт 2006 17:18


Аз бих пробвал, но за съжаление за моя двигател няма нужния тампон. vitauto, пропуснал си да отбележиш важната подробност, че този карб е с ръчен смукач - това за мен е и - и +, особенно както в момента автоматичния ми прави пак номера. Иначе 2ее по-добре го сменяй, най-добре с kеihin, vitauto ще ти свърши работа определено (проверено е:)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 04 окт 2006 19:59


Да :wink: за мен при ръчен смукач има повече плюсове едно че е прост механизъм с жило и просто нема кво да му се развали второ летоска не го пипам. при 2Е2 искаш не искаш сработва докато не загрее колата. :wink: :wink: :wink: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта