ето снимките:


milmar написа:Този разход е напълно "възможен", ако например заредиш в първа бензиностанция на Шипка , а втората да е в Габрово примерно
.
kgdim написа:Ако не се обезвъздушава всеки път зема различно.
На Голфа има едно като пъпка като отвориш капачката в дясно на гърловината натискаш и се обезвъздушава предполагам и при Поло е така
BruDoNe написа:.. на пасатите има една пъпка като се отвори капачето на резервоара и като се натисне и мисля, че така става обаче на поло няма такова чудо
own написа:В гърлото на резервоара има едно маркуче на "15 - часа", ако си представим че гърлото е часовник.
Като видиш нафтата - леко с пистолета го натискаш все едно ще го вкарваш и него в резервоара и ще чуеш: "шшшшшш" и нафтичката спада. Аз след първото и зключване на пистолета вкарвам 11 литра. Светне ли лампата - гълта 53 л. с обезвъздушаване и после карам 1200 км (селско).
milmar написа:Другото важно нещо за по-точно изчисляване е да отчиташ на повече гориво . Пълниш до горе и караш , караш почти до свършване и чак тогава пълниш пак до горе . Едно е влиянието на грешката от обезвъздушаването (примерно 3-4 литра) когато си изгорил 50 , а друго в твоя случай - грешката е да не кажа повече от 100%.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 71 госта