


Golf 3 16V turbo
- ico6564
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 09 май 2006 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
много работа ще ми отвори да сложа дросел от АБФ затова мисля да сложа от ауди щтото дроселите са същите само дето си има ТРС оригинално.Би трябвало да стане щото и той роботи от 0-5в.Направил съм буталата с легенче и в момента е 8:1 може и малко над 8 да е.Място за блоу оффа съм намерил ама ще го оставя за накрая.този датчик за температура на водата с който съм в момента ще стане ли щтото и той си работи на NTC принцип
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:Selqatin написа:Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко
а аванса кво ша го праиме или ще се кара на атмосверния!!!
СМТ-то има и корекция на аванса,стига да си с електроно запалване...
На италианските и френските с Магнети Марели компютъра е един и същ за запалването и инжекциона още от преди 15 години и нема проблеми при слагането на СМТ...
При VW си немам на идея как е


- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Selqatin написа:KILLER GTI написа:Selqatin написа:Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко
а аванса кво ша го праиме или ще се кара на атмосверния!!!
СМТ-то има и корекция на аванса,стига да си с електроно запалване...
На италианските и френските с Магнети Марели компютъра е един и същ за запалването и инжекциона още от преди 15 години и нема проблеми при слагането на СМТ...
При VW си немам на идея как ено по спомен са със делко
да ве принципно може да се мести и аванса ама имаше няква спънка по схемата, та за тва лудия слагаше по 2 СМТ-а

и не знма дали СМТ може да работи като пълен стандалоун или е само пиджибаг!!
но знам със сигорност че като се ползва като пиджибаг има корекция на +-35% във стоиностите!
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз да си кажа - много съм доволен от поведението на МС2....
не съм засичал разход и т.н. ама оф бууст колата се държи много прилично - без хълцания, придърпвания, да забива муцуна ...
междинните режими т.е прогресивно подаване на газ (без да влиза колата в бууст режим) също е без забележки. преминаването от оф бууст в бууст режим е плавно ... абе колата се държи като заводска
не съм засичал разход и т.н. ама оф бууст колата се държи много прилично - без хълцания, придърпвания, да забива муцуна ...
междинните режими т.е прогресивно подаване на газ (без да влиза колата в бууст режим) също е без забележки. преминаването от оф бууст в бууст режим е плавно ... абе колата се държи като заводска

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа:Колеги сега разбирам че подавате допълнително предварение, не бях се замислял, въпреки, че е логично да го има, колко градуса е то и на какви обороти, питам просто за информация - по принцип как е хавата ме интересува, не толкова на вашите коли.
при турбо моторите аванса се връща в буст режимите, като това е зависимост от настройките на колата.
примерно моита кола има заводски аванс 28градуса при 7000прм, в буст режимите аванса ми се вруща с 7 градуса!
целта е да се избегнат детонацийте!
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Целта не е да се избегнат детонациите. Целта е да се даде толкова аванс колкото иска мотора. Прекаленият такъв пали прекалено рано , засреща буталото във възход и го натиска, което резултира в намаляване на мощността и детонации.
Целта е да имаме пиково налягане в цилиндъра около 15 град. след горна мъртва точка. Тогава има наи плавен натиск върху буталато и максимална мощност.
Няма правило кои мотор колко аванс иска при определен товар. Наи грубо:
2 клапана на цил.: 34-36 при пълен товар>3000 об/мин
4 кл. на цил. : 24-28 при пълен товар>3000 об/мин
Под вакуум- до 45гр.
на окло 1 бар налягане- 20-22 гр.
Но има още много други фактори.
Целта е да имаме пиково налягане в цилиндъра около 15 град. след горна мъртва точка. Тогава има наи плавен натиск върху буталато и максимална мощност.
Няма правило кои мотор колко аванс иска при определен товар. Наи грубо:
2 клапана на цил.: 34-36 при пълен товар>3000 об/мин
4 кл. на цил. : 24-28 при пълен товар>3000 об/мин
Под вакуум- до 45гр.
на окло 1 бар налягане- 20-22 гр.
Но има още много други фактори.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1bar написа:Целта не е да се избегнат детонациите. Целта е да се даде толкова аванс колкото иска мотора. Прекаленият такъв пали прекалено рано , засреща буталото във възход и го натиска, което резултира в намаляване на мощността и детонации.
Целта е да имаме пиково налягане в цилиндъра около 15 град. след горна мъртва точка. Тогава има наи плавен натиск върху буталато и максимална мощност.
Няма правило кои мотор колко аванс иска при определен товар. Наи грубо:
2 клапана на цил.: 34-36 при пълен товар>3000 об/мин
4 кл. на цил. : 24-28 при пълен товар>3000 об/мин
Под вакуум- до 45гр.
на окло 1 бар налягане- 20-22 гр.
Но има още много други фактори.
доста по правилно и изчерпано казано

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта