Golf 3 16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ico6564
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 09 май 2006 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот ico6564 » Сря 27 сеп 2006 10:07


много работа ще ми отвори да сложа дросел от АБФ затова мисля да сложа от ауди щтото дроселите са същите само дето си има ТРС оригинално.Би трябвало да стане щото и той роботи от 0-5в.Направил съм буталата с легенче и в момента е 8:1 може и малко над 8 да е.Място за блоу оффа съм намерил ама ще го оставя за накрая.този датчик за температура на водата с който съм в момента ще стане ли щтото и той си работи на NTC принцип




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 27 сеп 2006 22:33


дросела от АБФ ти го дадох само като вариянт, принципно има много дросели с ТПС които ще ти свършат работа.
оригиналния датчик за температурата на водата няма да ти свърширабота,
MS-а си иска неговите датчици за да работи коректно!
двата датчика(тем. вода и тем. въздух) са близо 100лв


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Сря 27 сеп 2006 22:36


Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко :roll:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 27 сеп 2006 22:48


Selqatin написа:Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко :roll:

а аванса кво ша го праиме или ще се кара на атмосверния!!!


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Чет 28 сеп 2006 7:47


KILLER GTI написа:
Selqatin написа:Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко :roll:

а аванса кво ша го праиме или ще се кара на атмосверния!!!

СМТ-то има и корекция на аванса,стига да си с електроно запалване...
На италианските и френските с Магнети Марели компютъра е един и същ за запалването и инжекциона още от преди 15 години и нема проблеми при слагането на СМТ...
При VW си немам на идея как е :oops: но по спомен са със делко :roll:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 28 сеп 2006 18:47


Selqatin написа:
KILLER GTI написа:
Selqatin написа:Хубаво не е ли по лесно да ползвате СМТ със широколентова ламбда...
по лесное за настройка и сичко :roll:

а аванса кво ша го праиме или ще се кара на атмосверния!!!

СМТ-то има и корекция на аванса,стига да си с електроно запалване...
На италианските и френските с Магнети Марели компютъра е един и същ за запалването и инжекциона още от преди 15 години и нема проблеми при слагането на СМТ...
При VW си немам на идея как е :oops: но по спомен са със делко :roll:

да ве принципно може да се мести и аванса ама имаше няква спънка по схемата, та за тва лудия слагаше по 2 СМТ-а :D
и не знма дали СМТ може да работи като пълен стандалоун или е само пиджибаг!!
но знам със сигорност че като се ползва като пиджибаг има корекция на +-35% във стоиностите!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 29 сеп 2006 9:19


аз да си кажа - много съм доволен от поведението на МС2....

не съм засичал разход и т.н. ама оф бууст колата се държи много прилично - без хълцания, придърпвания, да забива муцуна ...

междинните режими т.е прогресивно подаване на газ (без да влиза колата в бууст режим) също е без забележки. преминаването от оф бууст в бууст режим е плавно ... абе колата се държи като заводска :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 29 сеп 2006 11:05


Колеги сега разбирам че подавате допълнително предварение, не бях се замислял, въпреки, че е логично да го има, колко градуса е то и на какви обороти, питам просто за информация - по принцип как е хавата ме интересува, не толкова на вашите коли.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 29 сеп 2006 17:38


BuGmaN написа:Колеги сега разбирам че подавате допълнително предварение, не бях се замислял, въпреки, че е логично да го има, колко градуса е то и на какви обороти, питам просто за информация - по принцип как е хавата ме интересува, не толкова на вашите коли.

при турбо моторите аванса се връща в буст режимите, като това е зависимост от настройките на колата.
примерно моита кола има заводски аванс 28градуса при 7000прм, в буст режимите аванса ми се вруща с 7 градуса!
целта е да се избегнат детонацийте!


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 01 окт 2006 11:32


Целта не е да се избегнат детонациите. Целта е да се даде толкова аванс колкото иска мотора. Прекаленият такъв пали прекалено рано , засреща буталото във възход и го натиска, което резултира в намаляване на мощността и детонации.
Целта е да имаме пиково налягане в цилиндъра около 15 град. след горна мъртва точка. Тогава има наи плавен натиск върху буталато и максимална мощност.
Няма правило кои мотор колко аванс иска при определен товар. Наи грубо:
2 клапана на цил.: 34-36 при пълен товар>3000 об/мин
4 кл. на цил. : 24-28 при пълен товар>3000 об/мин
Под вакуум- до 45гр.
на окло 1 бар налягане- 20-22 гр.
Но има още много други фактори.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 02 окт 2006 0:01


1bar написа:Целта не е да се избегнат детонациите. Целта е да се даде толкова аванс колкото иска мотора. Прекаленият такъв пали прекалено рано , засреща буталото във възход и го натиска, което резултира в намаляване на мощността и детонации.
Целта е да имаме пиково налягане в цилиндъра около 15 град. след горна мъртва точка. Тогава има наи плавен натиск върху буталато и максимална мощност.
Няма правило кои мотор колко аванс иска при определен товар. Наи грубо:
2 клапана на цил.: 34-36 при пълен товар>3000 об/мин
4 кл. на цил. : 24-28 при пълен товар>3000 об/мин
Под вакуум- до 45гр.
на окло 1 бар налягане- 20-22 гр.
Но има още много други фактори.

доста по правилно и изчерпано казано :lol:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 окт 2006 9:22


Емо какво стана с бууст контролера?


:?:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 04 окт 2006 16:19


ми днеска требе да ми е готов крана :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 05 окт 2006 14:00


ще ти доставя и лъскав клапан :)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 05 окт 2006 16:11


Cordoba16vt написа:ще ти доставя и лъскав клапан :)

требе да е лъскав, 4е иначе няма даго сложа :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта