Golf 4 -Въпрос за ECU?
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Golf 4 -Въпрос за ECU?
Колеги ,някой с ЕТКА може ли да ми каже каталожния номер на компютъра на колата от аватара?Благорая предварително:)
Последна промяна от maerto на Пет 27 яну 2012 23:40, променено общо 1 път.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 -Въпрос за борд.компютър?
Борд компа е вграден в таблото-твоето каква марка е? Защо ти е този номер-заради износен дисплеи ли? Кажи какъв е проблема за да ти се помогне по лесно.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за борд.компютър?
Искам просто де се ориентирам предварително колко струва и къде да търся,защото моя мисля че е пътник.Но ще изчакам да видя какво щв ми каже "маистора"според него компа дава грешна информациа към ламбда сондата и е вероятно да го сменям.Та затова питам.А марката е Magneti Marelli 4LV.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 -Въпрос за борд.компютър?
Сега вече нещата са малко по-ясни. Ти не питаш за борд компютъра, както пише в заглавието, а за ECU-то.
Защо реши, че е пътник? Майстора ли така ти каза? Обикновено ECU-то взима информация от ламбда сондата, а не обратното. И за коя сонда става въпрос, защото при теб са две.
Изобщо какви са ти симптомите?
А иначе се намира под пласмасарката между предните чистачки и е най-добре да го извадиш, за да му видиш номера, защото ... модификации всякакви.
Защо реши, че е пътник? Майстора ли така ти каза? Обикновено ECU-то взима информация от ламбда сондата, а не обратното. И за коя сонда става въпрос, защото при теб са две.
Изобщо какви са ти симптомите?
А иначе се намира под пласмасарката между предните чистачки и е най-добре да го извадиш, за да му видиш номера, защото ... модификации всякакви.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за борд.компютър?
pedalchobaba написа:Сега вече нещата са малко по-ясни. Ти не питаш за борд компютъра, както пише в заглавието, а за ECU-то.
Защо реши, че е пътник? Майстора ли така ти каза? Обикновено ECU-то взима информация от ламбда сондата, а не обратното. И за коя сонда става въпрос, защото при теб са две.
Изобщо какви са ти симптомите?
А иначе се намира под пласмасарката между предните чистачки и е най-добре да го извадиш, за да му видиш номера, защото ... модификации всякакви.
Да за ECU-тo ставало въпрос:)Според майстора е вероятно да е от него защото на подгряването на ламбдата (първата,тази на колекторите)волтажа е грешен(около 7V).Излизат 2 грешки свъзани със сондата 17586 и 17589.Та ме подготви ч е може да е от ECU или от кабелите ,нещо да окъсява.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
036 906 034 BB
Управлението на сондата се захранва с + през един предпазител (стига по кафяво-жълт кабел до 2-ро краче).Другия край на подгрева на сондата отива в комп-а и би трябвало да е маса,като тръва от 1-во краче на сондата по кафяв кабел).
Преди да си смениш комп-а,не е лошо да се види защо е ниско напрежението и дали + не добър или масата от комп-а не е като хората.

Управлението на сондата се захранва с + през един предпазител (стига по кафяво-жълт кабел до 2-ро краче).Другия край на подгрева на сондата отива в комп-а и би трябвало да е маса,като тръва от 1-во краче на сондата по кафяв кабел).
Преди да си смениш комп-а,не е лошо да се види защо е ниско напрежението и дали + не добър или масата от комп-а не е като хората.

- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
zfa159 написа:036 906 034 BB
Управлението на сондата се захранва с + през един предпазител (стига по кафяво-жълт кабел до 2-ро краче).Другия край на подгрева на сондата отива в комп-а и би трябвало да е маса,като тръва от 1-во краче на сондата по кафяв кабел).
Преди да си смениш комп-а,не е лошо да се види защо е ниско напрежението и дали + не добър или масата от комп-а не е като хората.
Благодаря,

- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
А я ми разяснете какво в ECU и какво е борд.компютър,че ми стана интересно!!!
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
П.С - досега много малко случай има на прецакано ЕЦУ. Това е нещо което по-трудно дефектира. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
Мога да метна и пълна ел. схема на двигателя,за да си гледаш какво ти трябва и къде какво трябва да има и да си мериш 



- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
zfa159 написа:Мога да метна и пълна ел. схема на двигателя,за да си гледаш какво ти трябва и къде какво трябва да има и да си мериш
Благодаря няма да откажа,но не съм чак толкова навътре със жиците-любител съм още,препочитам тази част(мерения) да оставя на компетентните хора

Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
Колега, при мен също нещата отиват на ламбда сонда, трябва пак да я прочета, че не си записах номера на грешката, за да я проверя (не знам дали е преди или след катализатора). При теб има ли някакви проблеми, тъй като виждам, че тези грешки са за ламбдата пред катализатора.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
deju написа:Колега, при мен също нещата отиват на ламбда сонда, трябва пак да я прочета, че не си записах номера на грешката, за да я проверя (не знам дали е преди или след катализатора). При теб има ли някакви проблеми, тъй като виждам, че тези грешки са за ламбдата пред катализатора.
Да за първата сонда са.Ами драстични проблеми нямам с движенирто на колата (ако това имаш предвид)има една мудност само,по бавно набира като чели.Това в общи линии.При теб как е?
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
Да ти кажа след като изтрихме грешката ми се стори, че има разлика в ускорението. При мен също е забила на една стойност и много бавно се променя. Ако е първата ще я сменя (само да разбера коя е
) Искам да видя и на дълъг път какъв разход ще ми даде.

- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 -Въпрос за ECU?
май трябва и майстора да си смениш........?!???!




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikola85 и 53 госта