Автомобилът е Голф 4 1.8 турбо ABS дава грешка но не мога да установя повредата видна е една снадка на кабела на един от датчиците друго видимо няма спирачки огън.Интересуваме дали тези датчици могат да се измерят някакси дали са здрави.Търся и някой който разбира от чип тунинг в близост до Казанлък да ми регулира турбото в момента надува 2бара един майстор след диагностика ми заяви че това било
много и затова когата настапя рязко газта и в периода до макс надуване (2000-3000оборота)някой път прекъсва и след това полудява това предимно се получава на ниска предавка предимно 2ра.Когато не натисна рязко газта няма дертове
Проблем с Голф МК4 1.8 т
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Проблем с Голф МК4 1.8 т
Последна промяна от smokingxxl на Пет 02 мар 2012 19:02, променено общо 1 път.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Според мен ти е прецакан(по-точно изкривен) датчика за нивото на мслото и за това не ти мери правилно!!И щом не ти работи и този за тепературата, сменяй!!
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Някой ако знае къде се намира тоя температурен датчик на маслото да сподели с мен нямам друга надежда не е от датчика на картера защото и кат изключа пак същия
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
smokingxxl написа:Някой ако знае къде се намира тоя температурен датчик на маслото да сподели с мен нямам друга надежда не е от датчика на картера защото и кат изключа пак същия
Колегата ти го е казал много точно.
И аз имах подобен проблем. Оказа се датчика за налягане на маслото.
Отиди в сервиз ще ти го сменят за норматив.
Не е скъп консуматив.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Ся в момента няма никви грешки според vag coma и искам да разбера точния датчик стот сам малко зле финансово и не мога да сменям наред 6тот според мен са поне 3 датчика за туи масло.Има един друг датчик Fuel level ако нЯкои има инфо за него може да сподели.А и ако някой е наясно как да го направя над 300 коня смисал кви лагери,биели,турбина и там други консумативи ми трябват и от каде може да ги закупя и кой може да ми настрой компа


- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Колега - ще го правиш 300+ коня а нямаш пари за датчик на маслото
Датчика може и да не го сменяш като толкова не ти се дават пари. Просто трябва да игнорираш лампата която ти мига в такъв случай
Първо го направи 300+ коня и след това събери пари за датчика - не е проблем

Датчика може и да не го сменяш като толкова не ти се дават пари. Просто трябва да игнорираш лампата която ти мига в такъв случай

Първо го направи 300+ коня и след това събери пари за датчика - не е проблем

- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Колега това ще стане когато умре моторчето и сега се подготвям да сам наясно с нещата щот няма да струва 1000лв нали разбираш.колата е от две седмици в мен тепърва е обслужвам и разгадавам
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Този татчик Fuel level ти е на картера,този ударениа ти!!Препоръчително е да се види че да не протече и от там.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Проблем с Голф МК4 1.8 т
Някой може ли да ми предложи някой,който е наясно с чипове и турбо и тяхната настройка в близост до Казанлък
Re: Проблем с ГОЛФ МК4 святка лампата на маслото
Я си откачи лампата да не те дразни , а и така скоро ще стане 300+++++ коня може даже да надбягаш на 400м аудито на проспид.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Проблем с Голф МК4 1.8 т
Вече 5 месеца се боря с този автомобил и все някъв дерт този път ми излиза тази грешка
1 Fault Found:
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
P1639 - 35-10 - - - Intermittent
И включва на авариен режим(турбото ненадува на измервателният ми уред показва 0).Намерих временно решение на проблема вдвижение свалям на по-ниска предавка някъде над 3000 оборота огасям колата и паля и няма дерт до около седмица две.Констатирах и още нещо странно че някой път турбото ненадува 1.3бара а 0.6 това се получава при пълна газ отпускам педала и пак газ и работите се нормализират.
Ако може някой да сподели разхода на гориво на такава чипната кола,щот не мога да разбера дали е нормално на борд.комп да ми изписва 50 на сто 10 след като запаля и мина 200 метра когато доиде момента да надуе турбото 2000-3000 почва да прекъсва препатква пускам гаста докато не покаже 0 разход и след туй лети и разхода пада това с разхода го прави винаги щом запаля и тръгна.Градско ако карам и често паля и гася гълта яко,но извънградско за 194 кончета според мен доста бива примерно днес до събора и обратно 160км някъде ми даде 9.2 с много ръчкане.
Някой може ли да ми каже нещо за ратоварващите клапани след като се сложи чип фабричния трябва ли да се сменя и въобще какво трябва да се направи освен слагането му на компа и програмирането след това.
1 Fault Found:
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
P1639 - 35-10 - - - Intermittent
И включва на авариен режим(турбото ненадува на измервателният ми уред показва 0).Намерих временно решение на проблема вдвижение свалям на по-ниска предавка някъде над 3000 оборота огасям колата и паля и няма дерт до около седмица две.Констатирах и още нещо странно че някой път турбото ненадува 1.3бара а 0.6 това се получава при пълна газ отпускам педала и пак газ и работите се нормализират.
Ако може някой да сподели разхода на гориво на такава чипната кола,щот не мога да разбера дали е нормално на борд.комп да ми изписва 50 на сто 10 след като запаля и мина 200 метра когато доиде момента да надуе турбото 2000-3000 почва да прекъсва препатква пускам гаста докато не покаже 0 разход и след туй лети и разхода пада това с разхода го прави винаги щом запаля и тръгна.Градско ако карам и често паля и гася гълта яко,но извънградско за 194 кончета според мен доста бива примерно днес до събора и обратно 160км някъде ми даде 9.2 с много ръчкане.
Някой може ли да ми каже нещо за ратоварващите клапани след като се сложи чип фабричния трябва ли да се сменя и въобще какво трябва да се направи освен слагането му на компа и програмирането след това.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта