Здравейте.Проблемът е следният.
Когато запаля колата и я оставя да работи на празни обороти след 5 10 мин започва да намалят оборотите и ако подам газ първо прекъсва и после дига обороти,ако подам по рязко газ дори изгасва само съвсем леко трябва иначе прави проблем.Това го прави и на газ и на бензин.По принцип ако карам във града няма проблеми като има променливи обороти като подавам газ спирам ускорявам в процеса на каране никакви забележки.Само като стои на едно място без промяна в оборотите го прави това.
Имате ли идея какво може да е?Дебитомер ли, ламбда сонда ли,компютъра ли нещо се ебе,инжекторите ли се запушват нямам си ни най малка представа.
Благодаря ви предварително за съдействието.
Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Дебитомер нямаш колега..
Я прегледай свещи и кабели дали са наред. После температурен датчик. Също така си провери и тампона под моното.
Я прегледай свещи и кабели дали са наред. После температурен датчик. Също така си провери и тампона под моното.- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Обикновенно такива моноинжектори когато работят на газ,зацапват инжектора на бензина.Свалям ги,ултразвуково почистване,обратно на колата и всичко си идва на мястото.Веднъж два ми се е случвало както казва колегата и температурния датчик да сменя.Намира се на водния разклонител на главата,от където излизат 3 маркуча.Има един или два датчика на него.Единият е за стрелката а другия подава информация на компютъра колко гориво да подаде на мотора.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
polski-grizach написа:Обикновенно такива моноинжектори когато работят на газ,зацапват инжектора на бензина.Свалям ги,ултразвуково почистване,обратно на колата и всичко си идва на мястото.Веднъж два ми се е случвало както казва колегата и температурния датчик да сменя.Намира се на водния разклонител на главата,от където излизат 3 маркуча.Има един или два датчика на него.Единият е за стрелката а другия подава информация на компютъра колко гориво да подаде на мотора.
1.Kaк 7 г моят "инжектор" не се "зацапа"????
2.Какво общо има "инжектора" с газта и празния ход на газ???
3.Кое всъщност е "инжектора"????
Колегата нека напише какво му е газовото...с ламбда емулатор ли е,с ламбда контрол ли е,с ресет реле ли е...и т.н.
без тази важна информация си е гадаене на боб...
Иначе причини много...най-баналната е тампон на моното или пропуск във вакуума на сервото или запушен клапан за виското налягане на газта и незатваряща котва.....или,или....абе варианти бол!!!!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
И аз за тампон на моното си мисля...или като позагрее колата и скъсаното се разшири и почва да смуче въздух и колата почва да гасне
Чува ли се съскане от някъде? Наистина причини бол.
-
travolltino
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Здравей колега и аз имам същият проблем сменях палец дистрибуторна капачка вакум на серво и дори сложих ламбда симулатор но проблема си остава единствено но не винаги се оправя когато откача акумулатора за 25-30 минути също така качва доста разхода на газ а бензина, който изгаря не го изгаря и мирише на "Видело" 

Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Та по въпроса какво е газовто изпарителят е ловато и филтра е брц наскоро сам сменил мембраната на изпарителя.
По принцип и на бензин и на газ го е правила,не се чува съскане или ако има е мн тихо и не го отчитам
понякога се оправя от самосебеси или и е нужно повече време да постои за да почне да прекъсва.Но като е студена няма проблеми като е на едно място,а и защо ще се оправя като си карам и само като е на празен ход повече от 5 мин започва?После като покарам се оправя.
По принцип и на бензин и на газ го е правила,не се чува съскане или ако има е мн тихо и не го отчитам
понякога се оправя от самосебеси или и е нужно повече време да постои за да почне да прекъсва.Но като е студена няма проблеми като е на едно място,а и защо ще се оправя като си карам и само като е на празен ход повече от 5 мин започва?После като покарам се оправя.
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
А да и забравих да допълня че понякога задържа обороти рядко но го прави ако я напъна малко повече и тогава почва да задаржа на около 2000 и трябва насилствено да ги сваля с по висока предавка или нещо друго.Също така често се случва на празен ход да играят оборотите +-50/100 оборота.
И всички тези проблеми се оправят от време на време???? Нямам представа какво може да е?? но все се съмнявам в компа и грешки от някъде.
И всички тези проблеми се оправят от време на време???? Нямам представа какво може да е?? но все се съмнявам в компа и грешки от някъде.
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Започни по ред на номерата:
1. Мерене на реална температура и проверка на датчика на антифриза, който дава инфо на ЕКУ (при някои коли е един комбиниран, при други са два - другият за таблото)
2. Смяна на всички вакуумни маркучлета
3. Шунтирай сервото на спирачката и запуши изхода на колектора с пръст например и виж дали има промяна в оборотите. Тоя тест го прави НА МЯСТО, пояснявам, че някой да не вземе да ме плюе как така ще си откачаш спирачките.
4. Огледай добре тампона под моното - разклати го и виж дали моторът ще промени работата си.
5. Огледай запалителната си система. То какво да й гледаш ами закарай я при някой с ЕЛКОН да погледне искрата, да види дали всички цилиндри работят както си трябва и т.н.
1. Мерене на реална температура и проверка на датчика на антифриза, който дава инфо на ЕКУ (при някои коли е един комбиниран, при други са два - другият за таблото)
2. Смяна на всички вакуумни маркучлета
3. Шунтирай сервото на спирачката и запуши изхода на колектора с пръст например и виж дали има промяна в оборотите. Тоя тест го прави НА МЯСТО, пояснявам, че някой да не вземе да ме плюе как така ще си откачаш спирачките.
4. Огледай добре тампона под моното - разклати го и виж дали моторът ще промени работата си.
5. Огледай запалителната си система. То какво да й гледаш ами закарай я при някой с ЕЛКОН да погледне искрата, да види дали всички цилиндри работят както си трябва и т.н.
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Много благодаря за изчерпателния отговор.
След като прегледам тези точки по двигателя ще пиша за резултата.
След като прегледам тези точки по двигателя ще пиша за резултата.
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Започни по ред на номерата:
1. Мерене на реална температура и проверка на датчика на антифриза, който дава инфо на ЕКУ (при някои коли е един комбиниран, при други са два - другият за таблото)
2. Смяна на всички вакуумни маркучлета
3. Шунтирай сервото на спирачката и запуши изхода на колектора с пръст например и виж дали има промяна в оборотите. Тоя тест го прави НА МЯСТО, пояснявам, че някой да не вземе да ме плюе как така ще си откачаш спирачките.
4. Огледай добре тампона под моното - разклати го и виж дали моторът ще промени работата си.
5. Огледай запалителната си система. То какво да й гледаш ами закарай я при някой с ЕЛКОН да погледне искрата, да види дали всички цилиндри работят както си трябва и т.н.
Здравейте отново.За съжаление все още не съм отстранил този кофти проблем.Пак прекъсва от време на време и като я оставя на празни обороти сякаш трупа грешки и започва да тресе после като подам по рязко газ прекъсва и и тогава дига оборотите даже може да изгасне.И на бенз и на газ го прави и от нещата по горе само свещите не сам гледал.Възможно ли е да е от тях и какви са симптомите че са за смяна?
Иначе си пали нормално свалих акумулатора за ден но нямаше промяна пали върви си нормално ускорява си само като е в ниските около 800 1300 има проблем като подам повече газ придърпва при мн плавно подаване няма проблем.
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
само свещите не сам гледал.Възможно ли е да е от тях и какви са симптомите че са за смяна?
Ако са неподходяши или "износени" 99% е от тях.
Погледни и "предварението" .
Re: Проблем с ГОЛФ 3 1.8 моно
Здравейте.Та след дълго търсене на проблема наистина се замислих за смяна на свещите уж си изглеждаха читави без износване ма на купих си denso и смених въздушния филтър с някакъв хубав не се сещам каква марка и двигателя заспа.Край на проблемите! Сега ще видим с колко ще спадне разхода
.
Благодаря за мненията на колегите бяха ми мн полезни.
Благодаря за мненията на колегите бяха ми мн полезни.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта