Сутринта в 07ч беше - 19С. След борба за отварянето на вратите някък си я отворих. Полях горивният филтър с топла вода също и нафтовата помпа, почаках малко и с едно подгряване и въртене около 15-20 секунди, колата запали. Ако трябваше да въртя още няколко секунди акумулатора щеше да се предаде. Запали с яко изпушване, прекъсване за 4-5 секунди и заработи нормално, но по-тежко палене не бях правил до сега.Вие как запалихте тази сутрин?
п.п колата стои на улицата.



-19 С, с мъка , но запалих
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
-19 С, с мъка , но запалих
Последна промяна от boi4eto на Сря 01 фев 2012 21:00, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
колега незнам в монтана колко градуса беше,ама запалих доста трудно.в 8:30 отворих без проблеми,свещите грееха около 2мин. и с продължително въртене запалих но на мамец.колата заработи много неравномерно и мислех,че ще угасне.ще прегледам дали работят и 4те свещи щото незнам дали ще изкарам студовете така. 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Метода с "цъкането на релето" пак ми помогна тази сутрин в 04:30 при -14 градуса пасата (б3 ааз) пали от раз , само че този път потресе 1-2 секунди и всичко си дойде наред
няма пушек освен конденза от студеното време и задължително с натиснат съединител 
Едит : моята кола е на двора но пак е на открито


Едит : моята кола е на двора но пак е на открито

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
-15, ясно време, около 7 часа сутринта. Паля бензинката на газ на оборот, но това не е важно, по-интересното е, че се наложи да бутаме Спринтер 316-ка CDI стоял в гараж, който упорито отказа да запали след 6-7 опита и починал акумулатор 

Re: -19 С, с мъка , но запалих
тази сутрин към 6 и малко беше -20 във Врачанско, бензинката не успях да запаля, но дизелака палнА отма, с едно подгряване и на 2рата секунда, както винаги, с тази разлика, че първите 2-3 секунди клатеше оборотите. Е, бях капнал малко добавка.Колата е с ланча jtd 

Re: -19 С, с мъка , но запалих
В София нз колко градуса беше в 8.00 сутрина -16 -17 маи някъде ,беше ми замръзнала ключалката но я отключих някак си ,подгря изчаках да щракне релето и запали без да се замисли след това неравномерно пак 2-3 секунди и после нормално.Колата е Венто СДИ 1.9 доста съм очарован от тоя дизел имам го за първа зима и няма никви ядове пали от четвърт за сега и с хубави гуми е доста проходим.
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Вчера умишлено като зареждах метнах двойна доза от добавка против замръзване. Сутринта към 8ч. в София беше -13 и запалих без никакво замисляне. Верно че акумулатора е чисто нов, но и добавката сигурно си е свършила работата. Изчаках около 5 сек. след като дадох на контакт и запалих.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес в 7:00 в Стара Загора -11.Пасата запали работи около 10 сек и угасна,отново въртене запали неравномерна работа за около 5 сек и после се оправи.За втори път ми се "Желира" нафтата от Петрол тази зима въпреки наличието на добавка.Някой друг проблеми с Петролската да е имал,защото освен мен и още 2-ма колеги карат с такава и при тях е подобно положението.
- stanislav__radev
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dimitrovgrad
Re: -19 С, с мъка , но запалих
В Димитровград беше -18 и Голфа запали от раз зареждам на Еко и слагам добавка против желираане на FUCH....
Re: -19 С, с мъка , но запалих
didopoli написа:Днес в 7:00 в Стара Загора -11.Пасата запали работи около 10 сек и угасна,отново въртене запали неравномерна работа за около 5 сек и после се оправи.За втори път ми се "Желира" нафтата от Петрол тази зима въпреки наличието на добавка.Някой друг проблеми с Петролската да е имал,защото освен мен и още 2-ма колеги карат с такава и при тях е подобно положението.
Ето какво е качеството на петролското гориво http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 76&page=33
Може не на всякъде да е такова, но не бих зареждал от тях.
Язък са голямата рекламна кампания по телевизията.
Re: -19 С, с мъка , но запалих
аз имах проблем с петролска нафта по нова година, беше само -6 и запалих с бая яко тресене, повече отколкото тази сутрин на -20.
а този тест в офроуда е супер, обаче вече поостаря
а този тест в офроуда е супер, обаче вече поостаря
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
За този тест знам Благодарско на момчетата за труда им.Но конкретно някой тук скоро да е имал проблеми и миналата зима съм карал с Петрол и не съм имал проблеми.
- zahariev1212
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 17:36
- Автомобил: passat 92
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Към 9:30ч. - 14С днес в София Пасат 91-ва AAM-двигател, акомулатор на година /италянски/ обикновенно ЛОВАТО на 5г., малко задържах клуча/допустимо/ пали на газ перфектно...държи се ОК!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: -19 С, с мъка , но запалих
zahariev1212 написа:Към 9:30ч. - 14С днес в София Пасат 91-ва AAM-двигател, акомулатор на година /италянски/ обикновенно ЛОВАТО на 5г., малко задържах клуча/допустимо/ пали на газ перфектно...държи се ОК!
Пич не говорим за котлони тук а за дизели къде се тикаш между шамарите със този котлон



07:05 температура -19 цяла нощ на течение подгрях (изчаках да изгасне лампата за подгрева и още около 2сек) запали от раз без да дърпам авансатор и да чакам релето да цъкне. Зареждам само на Еко и не слагам никакви добавки.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Аз явно имам заминала свещ защото след 3 подгрева и дръпнат авансатор запали от 1/4 ама малко потресе след това. Като, че ли работеше на 3 цилиндъра. На акумулатора му е разреден електролита и ако го оставя да пренощува ще замръзне. Трябва да му се сипе малко киселинка да го докара на гъстота и ще изкара и тая зима а защо не и другата.
Нафтата е Rompetrol с някаква Anti Gel добавка.
Нафтата е Rompetrol с някаква Anti Gel добавка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта