-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

-19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот boi4eto » Пон 30 яну 2012 9:38


Сутринта в 07ч беше - 19С. След борба за отварянето на вратите някък си я отворих. Полях горивният филтър с топла вода също и нафтовата помпа, почаках малко и с едно подгряване и въртене около 15-20 секунди, колата запали. Ако трябваше да въртя още няколко секунди акумулатора щеше да се предаде. Запали с яко изпушване, прекъсване за 4-5 секунди и заработи нормално, но по-тежко палене не бях правил до сега.Вие как запалихте тази сутрин?

п.п колата стои на улицата.

Последна промяна от boi4eto на Сря 01 фев 2012 21:00, променено общо 1 път.




kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот kraskko » Пон 30 яну 2012 9:45


колега незнам в монтана колко градуса беше,ама запалих доста трудно.в 8:30 отворих без проблеми,свещите грееха около 2мин. и с продължително въртене запалих но на мамец.колата заработи много неравномерно и мислех,че ще угасне.ще прегледам дали работят и 4те свещи щото незнам дали ще изкарам студовете така. :beer


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Пон 30 яну 2012 10:06


Метода с "цъкането на релето" пак ми помогна тази сутрин в 04:30 при -14 градуса пасата (б3 ааз) пали от раз , само че този път потресе 1-2 секунди и всичко си дойде наред :bowdown няма пушек освен конденза от студеното време и задължително с натиснат съединител :wink:

Едит : моята кола е на двора но пак е на открито :deal


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот snupeca » Пон 30 яну 2012 10:14


-15, ясно време, около 7 часа сутринта. Паля бензинката на газ на оборот, но това не е важно, по-интересното е, че се наложи да бутаме Спринтер 316-ка CDI стоял в гараж, който упорито отказа да запали след 6-7 опита и починал акумулатор mhihi


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот pakumba » Пон 30 яну 2012 11:10


тази сутрин към 6 и малко беше -20 във Врачанско, бензинката не успях да запаля, но дизелака палнА отма, с едно подгряване и на 2рата секунда, както винаги, с тази разлика, че първите 2-3 секунди клатеше оборотите. Е, бях капнал малко добавка.Колата е с ланча jtd :bowdown


bigdady
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 1:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот bigdady » Пон 30 яну 2012 11:18


В София нз колко градуса беше в 8.00 сутрина -16 -17 маи някъде ,беше ми замръзнала ключалката но я отключих някак си ,подгря изчаках да щракне релето и запали без да се замисли след това неравномерно пак 2-3 секунди и после нормално.Колата е Венто СДИ 1.9 доста съм очарован от тоя дизел имам го за първа зима и няма никви ядове пали от четвърт за сега и с хубави гуми е доста проходим.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Пон 30 яну 2012 11:51


Вчера умишлено като зареждах метнах двойна доза от добавка против замръзване. Сутринта към 8ч. в София беше -13 и запалих без никакво замисляне. Верно че акумулатора е чисто нов, но и добавката сигурно си е свършила работата. Изчаках около 5 сек. след като дадох на контакт и запалих.


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот didopoli » Пон 30 яну 2012 12:15


Днес в 7:00 в Стара Загора -11.Пасата запали работи около 10 сек и угасна,отново въртене запали неравномерна работа за около 5 сек и после се оправи.За втори път ми се "Желира" нафтата от Петрол тази зима въпреки наличието на добавка.Някой друг проблеми с Петролската да е имал,защото освен мен и още 2-ма колеги карат с такава и при тях е подобно положението.


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот stanislav__radev » Пон 30 яну 2012 12:40


В Димитровград беше -18 и Голфа запали от раз зареждам на Еко и слагам добавка против желираане на FUCH....


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Пон 30 яну 2012 13:01


didopoli написа:Днес в 7:00 в Стара Загора -11.Пасата запали работи около 10 сек и угасна,отново въртене запали неравномерна работа за около 5 сек и после се оправи.За втори път ми се "Желира" нафтата от Петрол тази зима въпреки наличието на добавка.Някой друг проблеми с Петролската да е имал,защото освен мен и още 2-ма колеги карат с такава и при тях е подобно положението.


Ето какво е качеството на петролското гориво http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 76&page=33
Може не на всякъде да е такова, но не бих зареждал от тях.
Язък са голямата рекламна кампания по телевизията.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот pakumba » Пон 30 яну 2012 13:18


аз имах проблем с петролска нафта по нова година, беше само -6 и запалих с бая яко тресене, повече отколкото тази сутрин на -20.

а този тест в офроуда е супер, обаче вече поостаря


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот didopoli » Пон 30 яну 2012 13:22


За този тест знам Благодарско на момчетата за труда им.Но конкретно някой тук скоро да е имал проблеми и миналата зима съм карал с Петрол и не съм имал проблеми.


Потребителски аватар
zahariev1212
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 17:36
Автомобил: passat 92
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот zahariev1212 » Пон 30 яну 2012 13:32


Към 9:30ч. - 14С днес в София Пасат 91-ва AAM-двигател, акомулатор на година /италянски/ обикновенно ЛОВАТО на 5г., малко задържах клуча/допустимо/ пали на газ перфектно...държи се ОК!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот znainainai » Пон 30 яну 2012 13:45


zahariev1212 написа:Към 9:30ч. - 14С днес в София Пасат 91-ва AAM-двигател, акомулатор на година /италянски/ обикновенно ЛОВАТО на 5г., малко задържах клуча/допустимо/ пали на газ перфектно...държи се ОК!


Пич не говорим за котлони тук а за дизели къде се тикаш между шамарите със този котлон mhihi mhihi mhihi

07:05 температура -19 цяла нощ на течение подгрях (изчаках да изгасне лампата за подгрева и още около 2сек) запали от раз без да дърпам авансатор и да чакам релето да цъкне. Зареждам само на Еко и не слагам никакви добавки.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пон 30 яну 2012 13:54


Аз явно имам заминала свещ защото след 3 подгрева и дръпнат авансатор запали от 1/4 ама малко потресе след това. Като, че ли работеше на 3 цилиндъра. На акумулатора му е разреден електролита и ако го оставя да пренощува ще замръзне. Трябва да му се сипе малко киселинка да го докара на гъстота и ще изкара и тая зима а защо не и другата.

Нафтата е Rompetrol с някаква Anti Gel добавка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта