


-19 С, с мъка , но запалих
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: -19 С, с мъка , но запалих
У наше село беше -14-15, аз запалих лесно ама зор да влезя в колата. Замръзват пущините. Утре ще е абсурд влизането и ще маам пеш. Някак си няма смисъл за 1км. разстояние. Пълзя като червей от задните врати, пък и съм 100 и кусур кила!



- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: -19 С, с мъка , но запалих
топла вода сипвате по уплътненията на вратите като внимавате да не сипвате по джамците и няма ядове с отваряне на вратите
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
И до мен запали лесно ... ставам -11 показва сутринта в 8 часа :подгрявам докато изгасне лампата, връткам и запали веднага. С макс моушън от ОМВ-то и резервоара догоре без добавки.
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка
. (това става като е била мокра колата от дъжд или мокър сняг и след туй паднат температурите)
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ivelin написа:И до мен запали лесно ... ставам -11 показва сутринта в 8 часа :подгрявам докато изгасне лампата, връткам и запали веднага. С макс моушън от ОМВ-то и резервоара догоре без добавки.
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка. (това става като е била мокра колата от дъжд или мокър сняг и след туй паднат температурите)
Хващай я с колана. Навремето на моя Б4, при който също не се затваряше вратата, правех така


-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ivelin написа:И до мен запали лесно ... ставам -11 показва сутринта в 8 часа :подгрявам докато изгасне лампата, връткам и запали веднага. С макс моушън от ОМВ-то и резервоара догоре без добавки.
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка. (това става като е била мокра колата от дъжд или мокър сняг и след туй паднат температурите)
Полей ключалката с вряла вода и за 1-2мин. всичко е на 6. Сега проблема е дали ще имаш вряла вода няколко пъти на ден примерно, както съм аз в нас има на работата има и така до края на студовете. Това ми е проблема всяка зима, но... или ги напухай с масло, сега е клинч и се сещам когато е студ, но мързела ходи по хората, нали?
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
bkunev написа:У наше село беше -14-15, аз запалих лесно ама зор да влезя в колата. Замръзват пущините. Утре ще е абсурд влизането и ще маам пеш. Някак си няма смисъл за 1км. разстояние. Пълзя като червей от задните врати, пък и съм 100 и кусур кила!![]()
Хах и аз да се похваля,ако това въобще е за хвалене,и аз влизам като теб през задните врати,ама друг ми е големия проблем...Понеже щяхме да сменяме нещо по предницата,оставих кората дето е под мотора в гаража на майстора,и след първите дни когато почнаха да хвърлят луга по улиците и взе да се разтапя леда и снега,карах доста и позасилвах там,ала бала,и на другия ден стартера замръзнал колеги,само цъка,без грам да иска да се помъчи да върти...Няколко пъти го полях с топла водица,веднага пали -12няма грижи,после карам доста докато загрее и викам да се поизпари водата,ама ташаци,като я оставя за няколко часа пак стяга тоя стартер...Някой компетентен коментар,какво да купя да не го прееба нещо с тази топла водица,и за вратите някой ако каже някой изпитан по качествен препарат,ще съм ви благодарен...Иначе АФН си пали без да се замисля -20 ли е ко е,просто леко претрисане,но май при тези температури,с всеки е така...

- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
На минус 10 Пасат Б4 ААЗ в Пловдив запали на 4,5 секунда след два подгрева, не може да изхвърли хубаво бендикса(иска профилактика стартера) и клапаните чукаха 2,3 секунди но се нормализира .
Борих моята ключалка вчера сутринта, при отваряне със зор не искаше да затваря. Свалих кората и напръсках машинката на централното заключване с вд40 и се оправи. Може и без да сваляш кората, ако кабела на дръжката (с централно съм)е дълъг, вадиш нея и пръскаш през отвора и раздвижваш бутона нагоре надолу. Имай предвид че дясната дръжка болта е с лява резба.
И до мен запали лесно ... ставам -11 показва сутринта в 8 часа :подгрявам докато изгасне лампата, връткам и запали веднага. С макс моушън от ОМВ-то и резервоара догоре без добавки.
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка. (това става като е била мокра колата от дъжд или мокър сняг и след туй паднат температурите)
Борих моята ключалка вчера сутринта, при отваряне със зор не искаше да затваря. Свалих кората и напръсках машинката на централното заключване с вд40 и се оправи. Може и без да сваляш кората, ако кабела на дръжката (с централно съм)е дълъг, вадиш нея и пръскаш през отвора и раздвижваш бутона нагоре надолу. Имай предвид че дясната дръжка болта е с лява резба.

- veskovi4
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен,България
Re: -19 С, с мъка , но запалих
в Шумен -14 тая сутрин на таблото на голфууу ,3 подгрева,на второто въртене запали ,акумулатор на 1 седмица 77 Ah Exide,докато бях на контакт ми светна лампата за маслото,после нямаше проблеми.нафтата смесена то ROMPETROL и EKO.колата стои пред блока.GOLF 1,9 TDI AHF 110 P.S
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
ZEDYCUS написа:На минус 10 Пасат Б4 ААЗ в Пловдив запали на 4,5 секунда след два подгрева, не може да изхвърли хубаво бендикса(иска профилактика стартера) и клапаните чукаха 2,3 секунди но се нормализира .И до мен запали лесно ... ставам -11 показва сутринта в 8 часа :подгрявам докато изгасне лампата, връткам и запали веднага. С макс моушън от ОМВ-то и резервоара догоре без добавки.
П.С. Някой има ли лек за ключалките на Б4 щото като отворя вратата после няма затваряне докато не се стопли колата и ще взема да се пребия като карам и държа вратата с другата ръка. (това става като е била мокра колата от дъжд или мокър сняг и след туй паднат температурите)
Борих моята ключалка вчера сутринта, при отваряне със зор не искаше да затваря. Свалих кората и напръсках машинката на централното заключване с вд40 и се оправи. Може и без да сваляш кората, ако кабела на дръжката (с централно съм)е дълъг, вадиш нея и пръскаш през отвора и раздвижваш бутона нагоре надолу. Имай предвид че дясната дръжка болта е с лява резба.
Благодаря колеги за съветите, но това с топлата вода не е оферта ще се затвори 1 и след това като скове не ми се мисли





- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Във Видин беше около -20 когато тръгнах да паля,без да съм сипвал добавки,с много малко нафта около 2 литра в колата (може и по малко) запалих и претриса колата около 3-4-5 секунди и се оправи,колата ми е голф 3 1.9 ТДИ,а на брат ми голф 4 1,9 ТДИ,не запали
, и тука идва истината в моя голф съм сложил акумулатор 95 ампера а неговия 60 ампера ама на 3 години и не иска 


- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Точно така проблема при б4 е самата брава, не ключалката или вакум машинката. Греста вътре се пълни с гняс, миналата зима бая ядове брах но лятото свалих и 4-е. Хубаво ги измих с нафта пръсках с обезмаслител и подсуших с въсдух метала лъсна. Тази зима нямам ядове с тях вече дано съм помогнал 

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: -19 С, с мъка , но запалих
И тука у Торино настъпи зимъска, снощи колата нощува отвън, днес сутринта слизам и на -8 си запали като на +8 само 1 подгрев (докато цъкне релето) въртя и о, чудо
на 1/4 оборот възпламени, е 2-3 секунди се зачуди кой цилиндър да подпали първи и тръскаше кат камаз, ама на 5-тата секунда работеше часовник
Добрей е ТеДиИту 



- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Вчера влизам давам контакт и най дългия подгрев на колата откак я имам около 9-10 секунди ,изгасна лампичката завъртях ,но бендикса не беше изхвърлил ,помислих че може да е замръзнал и се почудих дали да я пробвам пак повторих процедурата и след четвърт оборот запали ,може би заради повторното подгряване но лятото върти поне 2 оборота.Колата е б4 1з и си нощува на вън.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
K написа:Вчера умишлено като зареждах метнах двойна доза от добавка против замръзване. Сутринта към 8ч. в София беше -13 и запалих без никакво замисляне. Верно че акумулатора е чисто нов, но и добавката сигурно си е свършила работата. Изчаках около 5 сек. след като дадох на контакт и запалих.
Аз пък не съм слагал нищо в резервоара, освен нафта от бензиностанцията (ромпетрол). Нито добавка, нито дявол. Запали си от раз, без замисляне и без прекъсване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта