-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот gr_kanev » Вто 31 яну 2012 12:59


radi_nrj написа:Влизаш в багажника и търсиш капака на резервоара. Отваряш и гледаш какво е положението, ако е на желе лошо. Може да пробваш с добавка против замръзване ама пак трябва да се подгрее нафтата за да може да се обърка с добавката. Прибираш колата някъде на топло и чакаш да се отвърне.

Добавката помага САМО ако нафтата е течна; ако е започнала да се желира, колкото и да слагаш, нищо не се получава. Става въпрос за химически процеси, а не за разбъркване. Така че веднъж желирана (замръзнала) нафта - изходът е само затопляне.
Колегата преди мен е писал за другата особеност - че и добавката трябва да не е замръзнала.




Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Благовест » Вто 31 яну 2012 13:00


Пасатко май остава на паркинг до петък :Mr Green Fun


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 13:07


Явно ще са в отпуск докато не се сгрее времето ,няма къде да го прибера на топло ,живея в двор и го вкарвам навътре по един наклон и освен на сомоход няма изкарване :screwy


Потребителски аватар
vwsport
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 16:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vwsport » Вто 31 яну 2012 13:17


boi4eto написа: Ако трябваше да въртя още няколко секунди акумулатора щеше да се предаде. Запали с яко изпушване, прекъсване за 4-5 секунди и заработи нормално, но по-тежко палене не бях правил до сега.Вие как запалихте тази сутрин?

п.п колата стой на улицата.


Същата история при мен сутринта.Само, където акумулатора ми е 55-ца :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: а забравих да кажа,че и при мен се занули километража и часовника.От мен да знаете зимата никога не оставяите в колата по малко от 15 литра нафта!!!! а за маслото аз си карам с 10w-40 60 000 километра без никакви проблеми дори и днес на -20 не ме предаде


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Alexandar_yordanov » Вто 31 яну 2012 13:33


Акомулаторите на полото и на голфа бяха умряли сутринта в 8 часа при минус 20 градуса.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 13:43


Ако друга кола ми даде ток и върти повече време дали има по-големи шансове ?


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Вто 31 яну 2012 13:50


smash22 написа:Ако друга кола ми даде ток и върти повече време дали има по-големи шансове ?


Ако ти е замръзнала нафтата как да стане?


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 13:52


Интересното е че идва един момент в който почти ще запали и тогава акумулатора вече почва да отказва и спира да върти


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот kraskko » Вто 31 яну 2012 13:53


:bishop аудито умря :Mr Green Fun
голфа запали от раз(само че е бензинка)акумолатора му е нов 55А ще го пробам на ТДИ-то.деа.....а студовете,вчера дизелака запали трудно ама днес неще,ще се ваозя на газчица(ужас).


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Вто 31 яну 2012 13:57


Ако нафтата се е желирала , дали ще се "разжелира" ако примерно на половин резервоар (около 35л.) , налея примерно 15 литра от бензиностанция. Че вчера налях добавка ,а гледам че трябвало да се налее преди да се желира...
дали ще им ефект за да се смеси по този начин?
Иначе днес сутрина запали , на -10 с едно подгряване , но вътреше около 15 сек. , след паленето излезе черен дим пушеше около 2-3 мин и след това спря да пуши чернилка.
това какво ще рече според вас?
Свещите са нови , но са "Искра" , не знам дали са калпави като марка и за това да прави чалъми....


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот shanadjiqta » Вто 31 яну 2012 14:13


тази сутрин в Стара Загора запалих от раз голф 2 ГТД нов акумулатор от август :wink: очаквах да има проблеми защото имам не повече от 5 л нафта в резервоара от обикновената на Лукойл.В темата дотук никой не прочетох да зарежда там,защо така..аз съм доволен


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 14:18


shanadjiqta написа:тази сутрин в Стара Загора запалих от раз голф 2 ГТД нов акумулатор от август :wink: очаквах да има проблеми защото имам не повече от 5 л нафта в резервоара от обикновената на Лукойл.В темата дотук никой не прочетох да зарежда там,защо така..аз съм доволен

Еми и аз от както имам колата съм от лукойл ама до сега не е имало по 10 градуса студ ,явно нафтата им е боза


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот liderass » Вто 31 яну 2012 14:30


Колеги днес в 6.00 сутринта на -19 градуса, баницата запали доста тегаво на 3-тия път и 30 сек. въртене. Нафтата беше на боза и викам " дай като съм запалил да мина да сипа 15 литра, за да се омеша" отивам на Ш*л , взимам пистолета и ..... нафтата замръзнала и немога да заредя.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Вто 31 яну 2012 14:38


След пет денонощия на открито и непалена през това време , реших да пробвам дали ще запали :shock

едно подгряване на свещите
- 7 градуса показва термометъра на таблото , гориво - Лукойл дизел + добавка на Лики Моли
доволен от колата :beer
извинявам се за ужасното качество на клипа , но толкова са възможностите на телефона ми :banghead:
Успешни стартове на всички!!! :да:


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi_20yare » Вто 31 яну 2012 15:14


ДАНЧО написа:Голфи днес ме предаде.За да не отварям нова тема пиша тук.Днес в Стара Загора беше -20 гр.Както всяка сутрин ставам оправям се за работа и слизам 10 мин преди работното ми време.Отварям вратата всичко е ок , но давам на контакт свещите подгряха , релето изключи въртя 10/15 сек. тц не ще да запали.Пробвах пак и часовника ми показа 0:00.Акумулатора ли е или ? Какво следва от тук нататък.Акумулатора ми е Варта досега не съм имал проблем,но мисля, че проблема е в това , че я карам само на къси разтояния.От нас до работа 2 км. и навръщане.Ако довечера успея да я запаля и покарам малко дали ще се оправи?

Миналата зима моя Бощ с който бях закупил колата си правеше така,изкарах зимата,после лятото с тея занулявания и си викам все абе що прави така,и накрая разбрах че акумулатора е вече на 5+ години и свършва,накрая тотално се предаде...Като си купиш нов ще се изкефиш как почва да пали с него колата,аз взех Варта на супер цена...Някой да ми каже някакъв лек за стартера,че бендиксда само цъка и не иска и грам да превърти,писна ми да го поливам с вода,ако някой даде идейка,ще е яко.... :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта