simeto83 написа:Ето го същото мнение, което чух и когато смених маслото....Сега излиза, че ако евентуално сложа 5В40 ще стане още по-зле така ли? Тотално се шашнах с тия масла...
Тези мнения са за кола без турбо (нормална атмосферна кола).Когато имаме турбо на бензинова кола турбото се нагрява адски много(вечер след яко настъпване може да се види как турбината се е зачервила)и маслото се опича и бързо става тъмно кафяво и се образуват малко топчета(гранули) които се виждат в маслото като се източи за смяна.Затова винаги и само 0В-40 или 5В-40 само те издържат на зверските температури.Дори и редовно(в англия чакат да им изписка борд. компа на 10 000 мили и тогава се сещат за маслото) да е сменяно маслото сигурен съм че не е било пълна синтетика - може да се види какво пише на фактурите.