Да попитам има ли вероятност да е от тази клапа в ЕГР клапана и от саждите да не може да я затвори хубаво ,защото ми прави впечатление ,че и когато я гася не се чува едно затваряне на някаква клапа което се чуваше преди
1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Колеги колата ми започна да претриса като я загасям усеща се сякаш не може да угаси мотора моментално и точно преди да станат 0 -леви оборотите претриса . Тампоните на мотора ги смених преди 1 седмица всички . Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека
. Ще бъда много благодарен ако някой ме насочи къде другаде да търся проблема . Мотора на колата е 1.9 ТДИ 110
Да попитам има ли вероятност да е от тази клапа в ЕГР клапана и от саждите да не може да я затвори хубаво ,защото ми прави впечатление ,че и когато я гася не се чува едно затваряне на някаква клапа което се чуваше преди
Да попитам има ли вероятност да е от тази клапа в ЕГР клапана и от саждите да не може да я затвори хубаво ,защото ми прави впечатление ,че и когато я гася не се чува едно затваряне на някаква клапа което се чуваше преди
Последна промяна от produxan на Пон 13 фев 2012 22:24, променено общо 2 пъти.
-
ivelin1476
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
има вероятност да е от демферния маховик на съединителя 

- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Колега с плътен маховик съм когато смених съединителя не сложих демпфер а плътен маховик до сега не ми го е правила а другото е ,че го прати когато си иска 1 път не го прави 1 път го прави и така ..
-
ivelin1476
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
колега виж тази тема дано да ти помогне нещо viewtopic.php?f=24&t=149629
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Според мен причината е в некачествено гориво.
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Колега карам е само с Maxxmotion diesel от ОМВ не смятам ,че е от горивото просто мотора не угасва нормално
,но от какво е .. Смятам да отворя ЕГР вътре има един клапан за спиране на въздуха да не би от нагарите да не може да се затвори плътно и мотора да не може да снижи оборотите нормално и от това да претриса ..
,но от какво е .. Смятам да отворя ЕГР вътре има един клапан за спиране на въздуха да не би от нагарите да не може да се затвори плътно и мотора да не може да снижи оборотите нормално и от това да претриса ..
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека.
Затвори клапата механично с ръка при работещ мотор и виж как гасне. Ако пък на дясната седалка има някоя мацка , тя да угаси с ключа, а ти виж дали клапата се затваря.
PS: Ако мацката е блондинка, обясни внимателно, че ключа се върти на ляво, тоест срещу часовниковата стрелка (погледни да не носи електронен часовник, тогава става сложно
). Докато се пресяга с дясната ръка, да не се подпира на скоростният лост , че въпреки приятните вибрации, той се ползва за друго. 
- al_volante
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
- Автомобил: golf 3
- Двигател: afn 1996
- Местоположение: софия
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Провери демпферната шайба на коляновия вал да не е тръгнала,ЕГР-а няма нищо общо с тоя проблем.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Точно клапата в ЕГР клапана е за плавно гаснене.
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
А дали е така..... mhihi
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Може ли да използвам темата за да питам нещо конкретно? AHF има ли клапан за плавно гасене?? 
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
gancho написа:А дали е така..... mhihi
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.
Ако е така моя грешка :oops:
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Колега сигурен съм ,че колата има такъв клапан и ме съмнява ,че е той защото преди се чуваше как затваря а сега не го чувам всеки път .. . До петък ЕГР ще е свален и почистен ,ще пиша какво е станало , но мой съвет е ако мотора ви започне да претриса при гасене не сменяйте веднага тампоните на мотора както направих аз
: . Първо проверете този клапан ,че аз май малко се попрекара , но карай
:
: . Първо проверете този клапан ,че аз май малко се попрекара , но карай - STEYN
- Мнения: 342
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
- Автомобил: A4 B6
- Двигател: AVF
- Местоположение: BAPHA
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Колега и аз имах същия проблем. Понеже съм все още с демпфер предполагаха от него. За моя радост проблем изчезна преди месец и половина от нищото и в момента гаси нормално.
Но както те посъветваха свали гумената тръба и сложи ръка да видиш как ще угасне мотора. След като аз го направих ми се стори, че нямам проблем с въпросната клапа. Ето как затваря при мен:
Но както те посъветваха свали гумената тръба и сложи ръка да видиш как ще угасне мотора. След като аз го направих ми се стори, че нямам проблем с въпросната клапа. Ето как затваря при мен:
- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора
Dobromirski написа:produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека.
![]()
Затвори клапата механично с ръка при работещ мотор и виж как гасне. Ако пък на дясната седалка има някоя мацка , тя да угаси с ключа, а ти виж дали клапата се затваря.
PS: Ако мацката е блондинка, обясни внимателно, че ключа се върти на ляво, тоест срещу часовниковата стрелка (погледни да не носи електронен часовник, тогава става сложно). Докато се пресяга с дясната ръка, да не се подпира на скоростният лост , че въпреки приятните вибрации, той се ползва за друго.
Колегата ти е казал какво да направиш,ако клапата си отваря при гасене на двигателя тогава мисли за други неща,поне проверката е елементарна !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта