Polo 6n AER - Грешка 00525

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот drago_tr » Нед 29 яну 2012 13:17


При закачане с ваг ком излиза грешка 00525 на Поло 6N1 1997г AER 37Kw. Лабда сонда незнам си какво.... Кажете как и скаво да я премеря тази сонда и какво трябва да се мери. С 4 кабела е бял,черен и 2 сиви. Къде да се закача. А иначе колата си върви перфектно. Единственото което забелязах на ваг кома е леко играене на оборотите от + - 40 но иначе на слух не си личат на мотора. Други симптоми има ли за появяването на тази грешка за да погледна :roll:
И какво трябва да е поведението и последствията за колата ако действително е изгоряла сондата.....защото както казах...полото сега си е направо бегачка, няма промяна в разхода и т.н.
Колата се кара само на бензин и никога не е имала газова уредба
И някой ако може да помогне да каже номера на тая сонда ако ще трябва да се сменя, че гледах гледах...ама нищо не видях по нея :dummy:

Последна промяна от Bobi_S13 на Нед 29 яну 2012 19:35, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!




Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Грешка 00525 на Поло 6N1

Мнениеот Gecatawe » Нед 29 яну 2012 14:26


Най-вероятно и е заминало подгряването както в повечето случай става.Не е по-скъпа от 100лв.Добра алтернатива NTK -подразделение на NGK.Изолирването какъв е смисъла.Тя след като направи на генерацията 300 градуса работи в нормите.Просто до тогава ти гори повече гориво колата.Най-разумно е нова. Аз 1 година се чудих дали да дам 100лв ама после ги избих доста бързо като ми се оправи разхода.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот ONYX » Нед 29 яну 2012 20:06


00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low
Possible Causes

Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty
Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)


00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Implausible Signal
Possible Causes

Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty
Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
Check Part Number
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)


00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): No Signal
Possible Causes

Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty
Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating faulty
Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
Check Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот drago_tr » Вто 31 яну 2012 6:05


Това за грешката ми стана ясно...изчетох една камара теми но никъде не можах да намеря на кои жици на сондата да се закача за да я премеря. Както казах...там са 4 (бял,черен и 2 сиви)....и какво трябва да ми отчете :roll: Преди имах пасат и сондата беше с 1 жица....но тукаааа :banghead:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот maslinkov » Вто 31 яну 2012 9:37


Като ти работи добре колата, защо се занимаваш с глупости? Откъде знаеш дали си с оригинална сонда Бош, или теснолентова универсална, каквато ти предлагат да сложиш? Или че с новата няма пак да ти отчита същата грешка? И аз карам така моята - вече спрях да й се връзвам на номерата, след като смених маслената помпа за сигурност.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот drago_tr » Вто 31 яну 2012 20:05


Оригинална сонда Бош или теснолентова универсална....каква е разликата?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот maslinkov » Сря 01 фев 2012 19:30


Еми няма да ти записва грешката, и да ти шашка компа.


Потребителски аватар
uskudama
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo 6n AER - Грешка 00525

Мнениеот uskudama » Сря 01 фев 2012 20:16


Колега, двата сиви кабела са подгряването. Там трябва да се подават 12V.., за известно време. Другите два са за сигнала от сондата. Тя е химически датчик и изработва импулси с трионообразна форма, между 0V и 1V. Амплитудата им (големината на импулсите), е пропорционална на количеството кислород в изхвърляните от двигателя газове и може да се види на екрана на осцилоскоп!
Не е препоръчително използването на други уреди! RC - елементите в повечето от тях ще доведе до заблуждаващи показания!
Ако не разплагате с осцилоскоп, е допустимо използването на стари "стрелкови" измервателни уреди, но измервнето пак ще зависи от инерционноста на стрелковата система.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта