Ел.модула на АБС-а е заедно със самия блок на АБС-а в едно общо.Металната част се казва хидроблок и в нея има помпа и клапани,другото се води електрониката на блока и е едно пластмасово,което е закрепено към металното.Цялото общо се нарича модул ABS .Общо взето при В5 седи в близост до разширителния съд за хидравлична течност за волана,няма как да го сбъркаш.
А за какво ти е да ходиш при него?
Така,както описваш проблема,явно наистина става дума за по-ниско захранващо напрежение,в момента на завъртане,което е или клеморед или акумулатор (не казвам,че е умрял и утре няма да запалиш,а че напрежението му пада под дадена стойност,която е гранична за АБС-а.).Ако беше датчик,нямаше да изгасне като запалиш,а щеше да продължи да си свети,докато не се оправи проблема.Щом като запалиш всичко гасне,значи системата става изправна и колегата добре те е насочил,да търсиш причината по трасето на захранването на самия модул (клеморед,акумулатор,масите към купето).
