Голф 2 - 1.6 дизел трудно загрява,сменен термостат
Re: Голф 2 - 1.6 дизел трудно загрява,сменен термостат
Как разбирате че е отворил на 87 градуса... на мен като стигне работна температура стои над средата, а като се натовари си държи 3/4 това нормално ли е?
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 - 1.6 дизел трудно загрява,сменен термостат
По принцип точно не може да се разбере кога колко градуса са, то и температурата на различните места по двигатела е различна. Когато стрелката е по средата на уреда (вертикално) е около 90 градуса. Когато стрелката достигне там, трябва да започне долния дебел маркуч на радиатора да се затолпя, тогава започва да отваря термостата.
При твоя уред като, че ли стралката стой малко по-вдясно, ако термостата работи добре не е проблем.
При мене също стрелката стой няколко милиметра по-надясно, не знам защо се измести така, преди беше точно в средата.
При твоя уред като, че ли стралката стой малко по-вдясно, ако термостата работи добре не е проблем.
При мене също стрелката стой няколко милиметра по-надясно, не знам защо се измести така, преди беше точно в средата.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Голф 2 - 1.6 дизел трудно загрява,сменен термостат
защото това за охлаждането от парното са пълни глупости.Истината е,че в големи студове и при интензивно каране ,колата трябва да държи малко повече градуси при изправен термостат.Причината е преохлаждане на големия кръг и рядко отваряне на термостата по тази причина.Рядко не е точната дума,по-скоро "за малко" е правилното звучене.Всички с изправни термостати е нормално да държат до към 95 градуса при тези условия.