http://www.topshop.bg/popup_product.asp ... 281&ils=35
Някакви отзиви за това устройство? Много малко ми се струва като размер, аз съм ползвал подобно, но с размера на дипломатическо куфарче.
Устройство за стартиране на кола
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Устройство за стартиране на кола
пари на вятъра 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Устройство за стартиране на кола
Поредната измама за балъци!
Че чак ставало и за малки камиони.
Ако допуснем, че тая въшка има неизчерпаема енергия (атомен реактор), то тя трябва да се прехвърля наколко часа през запалката на колата, за да "чуе" акумулатора и евентуално да придобие заряд, нужен за запалване. 



- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Устройство за стартиране на кола
Това е в топ 10 за най-голяма глупост на пазара. Това само човек, който си е взел физиката за 7ми и 8ми клас с плащане може да си го купи.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Устройство за стартиране на кола
По принцип не сте съвсем прави , даже никак
, обаче не говоря за конкретното изделие . Аз бях намислил нещо подобно да си направя , но както винаги става - " колко е тя зимата - 2-3 месеца " . Идеята е - зареждаш си литиева полимерна батерия с голям ток на отдаване с 5-6 клетки примерно посредством DC-DC зарядно 12 -> 20V примерно , а после при нужда - обратно преобразуване от 18V на 15V заряд на акумулатора . Понякога тези 5-6 Ah от литиево-полимерката са решаващи ! Но само батерийката е над 100лв . , така че такова устройство го виждам на цена 200+ лв.

- ktamen
- Мнения: 6360
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Устройство за стартиране на кола
Това разбира се е безполезна измишльотина, ама те хората са си го написали:
Майти Джъмп НЕ снабдява с достатъчно енергия, за да съживи повреден или изтощен акумулатор обратно до ниво на презареждане и пълноценно използване.
И аз съм си мислел за нещо подобно, но със големички кондензатори.
Майти Джъмп НЕ снабдява с достатъчно енергия, за да съживи повреден или изтощен акумулатор обратно до ниво на презареждане и пълноценно използване.
И аз съм си мислел за нещо подобно, но със големички кондензатори.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Устройство за стартиране на кола
milmar написа:Понякога тези 5-6 Ah от литиево-полимерката са решаващи!
Ама ако смяташ да подпомагаш стартирането с нея не виждам през тия тънки кабелчета и буксата на запалката как точно ще го прекараш тоя ток (аз съм сигурен, че ти ще го изпълниш по правилния начин, но коментирам конкретния продукт). Отделно самите литиеви батерии под товар толкова голям товар пекат яко макар, че при минус 20 това няма да е такъв проблем

А ако смяташ да дозареждаш акумулатора с нея то той самия при такива температури има много високо вътрешно съпротивление и докато не се загрее малко електролита трудно поема. Ако успее да поеме 10А ток в случай , че е много разреден ще трябва половин час за да се зареди с 5Ah.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3966
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Устройство за стартиране на кола
колега, малко встрани от конкретното ти питане, но ето ти гарантирано работещ продукт, за да сравниш параметрите: http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=3064
п.п. има и мобилни бустери, които се зареждат за кратко време на 230 V и после можеш да стартираш принудително МПС, без да мъкнеш кабели до него, но истинските са 1000+ лева.
п.п. има и мобилни бустери, които се зареждат за кратко време на 230 V и после можеш да стартираш принудително МПС, без да мъкнеш кабели до него, но истинските са 1000+ лева.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Устройство за стартиране на кола
radi_nrj написа:milmar написа:Понякога тези 5-6 Ah от литиево-полимерката са решаващи!
Ама ако смяташ да подпомагаш стартирането с нея не виждам през тия тънки кабелчета и буксата на запалката как точно ще го прекараш тоя ток (аз съм сигурен, че ти ще го изпълниш по правилния начин, но коментирам конкретния продукт). Отделно самите литиеви батерии под товар толкова голям товар пекат яко макар, че при минус 20 това няма да е такъв проблем![]()
А ако смяташ да дозареждаш акумулатора с нея то той самия при такива температури има много високо вътрешно съпротивление и докато не се загрее малко електролита трудно поема. Ако успее да поеме 10А ток в случай , че е много разреден ще трябва половин час за да се зареди с 5Ah.
Става въпрос за дозаряд през запалката , не за палене

А дали ще поеме ток , ще поеме и още как . В момента в който запалиш колата , говоря за нормално палене , генератора на 14.4V отдава повече от 50-60 А заряден ток към акумулатора минимум 15-20s , а после пада , но дълго време е над 20A , мерил съм лично . Именно затова свирят трапецовидните ремъците на по-старите коли . Така че няма проблем да разчиташ на поне 20А зареждащ ток , особенно пък на 15 или 15.5 V



joro_kem написа:колега, малко встрани от конкретното ти питане, но ето ти гарантирано работещ продукт, за да сравниш параметрите: http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=3064
п.п. има и мобилни бустери, които се зареждат за кратко време на 230 V и после можеш да стартираш принудително МПС, без да мъкнеш кабели до него, но истинските са 1000+ лева.
Само намерете пазар за бройки и ще имате такова същото , но импулсно и ма-а-лко по-голямо от захранване на компютър

Re: Устройство за стартиране на кола
Къде пише,че може да даде 12в 5А за 10 мин.Ако е вярно може и да помогне малко.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Устройство за стартиране на кола
За автора на темата прочети това и не си давай парите за глупости http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=36787
За милмар,милене фатката е да използваш полимерката за подпомагане на стартовия ток към стартера,иначе тряя чакаш 15 мин да се зареди акумулатора.За в момента аз паля с помоща на липо пакет 2,2Ач който дава към стартера скромните 110А достатъчно да помогнат на умиращия акумулатор.Е тока не минава през запалката а през доста сериозни кабели+шалтер от стартер.За другата зима освен нов акумулатор съм замислил ъпгрейд на системата със липо пакет на 14,8 волта че сегашния е на 11,1в под товар.
За милмар,милене фатката е да използваш полимерката за подпомагане на стартовия ток към стартера,иначе тряя чакаш 15 мин да се зареди акумулатора.За в момента аз паля с помоща на липо пакет 2,2Ач който дава към стартера скромните 110А достатъчно да помогнат на умиращия акумулатор.Е тока не минава през запалката а през доста сериозни кабели+шалтер от стартер.За другата зима освен нов акумулатор съм замислил ъпгрейд на системата със липо пакет на 14,8 волта че сегашния е на 11,1в под товар.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Устройство за стартиране на кола
milmar написа:Става въпрос за дозаряд през запалката , не за палене.
А дали ще поеме ток , ще поеме и още как . В момента в който запалиш колата , говоря за нормално палене , генератора на 14.4V отдава повече от 50-60 А заряден ток към акумулатора минимум 15-20s , а после пада , но дълго време е над 20A , мерил съм лично.
При каква температура ги мери тия токове?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Устройство за стартиране на кола
radi_nrj написа:milmar написа:Става въпрос за дозаряд през запалката , не за палене.
А дали ще поеме ток , ще поеме и още как . В момента в който запалиш колата , говоря за нормално палене , генератора на 14.4V отдава повече от 50-60 А заряден ток към акумулатора минимум 15-20s , а после пада , но дълго време е над 20A , мерил съм лично.
При каква температура ги мери тия токове?
Ей , хвана ме , знаех си аз

Есента , кога ? Да няма сега да зъзна и да меря


Иво , това за директно въздействие с LiPo -то върху стартовия ток е добра идея и съм убеден че става , но аз обичам простите неща . Трябва да се опъват жици от акумулатора до купето , и то жици по-дебели от колкото за CarAudio , иначе няма да има ефект . Или при палене да надигаш кападури

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Устройство за стартиране на кола
milmar написа: Ей , хвана ме , знаех си аз...Зная какво ще кажеш ....
При -18 тия стойности са по-малко от 1/4 от това, което си измерил

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта