Здравейте колеги,баща ми има транспортер т3 и от известно време прави проблеми.
Транспортер т3,1.7 дизел,ръчка 4 скорости
Ето как се започна:един ден си карам аз и почна да свети лампичката за маслото,тогава се прибрах и му долях масло.За ден два не му светна лампата.После пак почна да свети,тогава бащата му смени датчика на маслото.Пак не се оправи после му смени маслото и масления филтър и сега пък започна да издава някакъв странен предупредителен звук от таблото.
Някой да има идея от какво може да е?
Проблем с Т3
Re: Проблем с Т3
Само да вметна проблема го прави когато загрее двигателя,на студен двигател не го прави.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с Т3
Замерете как е налягането на маслото. Отвори картера и виж помпата, почисти я и виж лагери на вала и биелни. Служебен бус карахме с постоянно светеща лампа и почина. Сменихме му масло- спря за малко, след това датчик масло- пак временно. В един "сервиз" смениха лагери и на втория ден светна пак. Оказа се че не са сменени лагерите а само отворен и затворен и пак сменено маслото. На моя кат светна лампата - долях масло и спря, втория път долях масло и не спря и започна да тропа. И смених лагери (само че не шлаифах вал-грешка) и си движи сега без ядове. Моя мотор е 1.8бензин а служебния беше 1.6 Д. Ако ти трябва тоя двг - отвори картер и огледай - това си е мое мнение , ти си знаеш. С какво масло си и мерил ли си налягането при смяна на датчика?
Re: Проблем с Т3
Маслото бащата му е сложил 10/40 (не помни марката).НЕ сме мерили налягането на маслото.
Re: Проблем с Т3
Като се постопли ще го караме на сервиз,продължава да го издава този дразнещ звук.След сервиза ще пиша какво са правили.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с Т3
zohan написа:Като се постопли ще го караме на сервиз,продължава да го издава този дразнещ звук.След сервиза ще пиша какво са правили.
Дразнещия звук е от зумера за ниско налягане на маслото, разглобете двигателя и проверете маслената помпа и всички основни и биелни лагери.Но преди всичко това механичен манометър и проверка на налягането на маслото.
Re: Проблем с Т3
Малко развитие:сменихме маслото пак,този път му сложихме 15/40.Нищо не се промени,когато двигателя достигне работна температура започва да го издава този звук.Ако следващата седмица не вали и не е студено с бащата ще свалим картера да видим ко става.
Re: Проблем с Т3
Така,проблема се оказа някаква платка,която се намира в таблото.Майстора я изолира(незнам точно какво направи)и стана работата.Преди да я изолира прави там некаквизамервания,погледна дали датчиците дали бацат и това.Всичко стана много бързо за около 1 час и бегом към вкъщи.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Т3
Супер, сега ще умре от раз, без да гъкне 
Ако не е замерил с манометър, все едно нищо не е направил. Така правят джамбазите, когато решат да продават някоя маскирана лимонка пред основен ремонт. С 15/40 масло нищо не променяш, понеже вискозитетът му при температура 100 градуса е пак като на 10/40...

Ако не е замерил с манометър, все едно нищо не е направил. Така правят джамбазите, когато решат да продават някоя маскирана лимонка пред основен ремонт. С 15/40 масло нищо не променяш, понеже вискозитетът му при температура 100 градуса е пак като на 10/40...

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 25 яну 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Т3
Лагерите на паразитния вал-този откъм агренажа има навик да се измъква навътре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта