добро утро,ставам тази сутрин паля пасатко ,и ми направи впечатление турбинката не свиреще ,като нормално потеглих след 2-3 мин. и забелязах буст метъра,седи на 0бара настъпих я и пак си седи на 0,качихсе на магистралата пак 0 викам си опаа гас до долу и заби на 120 гася паля пак същата работа авариен режим,от там на 5 скорост с 70км. дадох гас до долу и от кам компа се чуваше яко съскане а буста пак си стоеше на 0 дигнах иначе 130-140км.но не влезна в авариен режим.
забравих да кажа от една две седмици, колата я чусвам малко като спъната,геометрии егери чистено катализатор махнат х75 сменен мап сензор сменен.мен ме самнява да има прекъснат ваком ..този примерно ,които е към мапа в компа ,и от там да не дава на компа информация, за турбината и да влиза в авариен режим, и саответно буста да не показва нишо



отново проблем с забиването пасат б5 афн
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
здравеите преди малко се върнах от сервиза,оказасе между двигателя и купето два вакума(по единия имаще масло) висяха свободно,откачилисе незнаино как,до тук това,маисторчето закачи маркучите ,и на ваг ком колата ,всичко си доиде турбината работеще ,буст метара и тои показваше на място 0-4 0-5 бара каза нормално е толко да качва,след малко гледаще нещоси компа и ми вика момче турбината ти е трагнала да знаещ (има луфтове сигорно),колко по рано я рециклираме толкова по добре за тебе,500лв.и три дни ,чудно ми стана как разбра ,след като точно преди една година, чистих турбина егр ,колектори и нищо не ми казаха,сега колата не забива движи си геометрията ,на място дига 0-5бара в движение 1.4-1.5бара,нали такива трябва да са показателите.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
1.5b пик или просто си държи тая стойност? 'Щото за твоята турбина си е малко..много сякаш
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
За стоков AFN холд налягането на турбото трябва да е 0,95b а за чипосан 1,15-1,2b.На 1,4-1,5b ще я окотиш. 

- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
1.4-1.5бара пик иначе държи на 1.0бара почети
буст метара е такъв http://i.data.bg/07/03/19/285154_orig.jpg
буст метара е такъв http://i.data.bg/07/03/19/285154_orig.jpg
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
тук виждам BRAZEL Е НАПИСЪЛ Един АФН мотор примерно (1.9 тди 110 коня) работи при налягане 1950 мбар (абсолютно) Този мотор е с променлива геометрия. http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=bg
значи е нормално това налягане при мен пик на 1.5бара
значи е нормално това налягане при мен пик на 1.5бара
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
1950мбара... и като изкараш атмосферното,идва към 1 бар. Холда ти е добре обаче имаш много високи пикове.Явно трябва да се реулира актуатора.До към 1.2 най-много да ти е пика,също така трябва да гледаш актуатора да не ти е повече от ~65% (мисля на 11 канал беше )
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: отново проблем с забиването пасат б5 афн
по темата,днес след работа се наложи,да отида до Дупница това е на около35км. от Благоевград,и на отиване гледах да я настапвам доста ,щото маи съм задръстил пак геометрията(то на тези студове каде да я напъвам) и ми направи впечатление ,че сега не надува до 1.5бара а около1-1.1 барана 3-4-5 скорост,а на втора скорост, като я настъпя в града пак си прави пик на 1.5бара и почва да разтовара,нямам време да я откарам на сервиза които ми чистиха колектора и турбината,да я прослушат те,а да питам за две три седмици(само градско и не повече от 2-2.5оборота) ,мога ли да съм зацапал геометрията.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 35 госта