Защо пък точно голф 2 дизел....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 11:04


emiltd написа:
110afn написа:emiltd , мнението ти е абсолютно фанатично. Голф2-безсмъртен. Непосилен разход било за ТДИ до 2000г. За ръждата си прав. За ходовата част мисля, че са еднакво доволно здрави с Г3
Нищо лично към никой, но заприличваме на ретрофорум. Г2 е спрян преди 20 лета, много е остарял морално
Преди малко закусих, сит съм, не ме хранете :deal


Мда,фанатик съм няма спор...пак повтарям голф 2-безсмъртен,разхода на 1В е непосилен за тди до 2000г минимум.
Относно ретрофорум и морално остарял,много хора ще ти се изсмеят в този ретрофорум...да не говорим за олдскуул мафията :063: как само определи колите на морални и аморални хахахахаа гъзарчета :bishop

Емиле, съгласен съм за разхода. Ама виж едното какъв върт.момент и коне има и виж другото. Т.е. ако ги съпоставим по тоя параметър нещата може даже да са в полза на ТДИ. Не искам да споря за дизели с теб, щото е ясно, че си по в час, но ще отречеш ли предното ми изречение? Аз си мисля, че тая Шкода, която продаваш е по-добра оферта от някой милионник на Голф 2, модел 80-те (твоята е с новата маска 2000 година). Аз предлагам на колегата да вземе да купи Шкодата на Емил, вместо да се занимава със стари каляски :beer Т.е. ако исках икономичен дизел и имам около 1500-2000 лева бих взел някоя лачена Фелиция с 1.9 атмосферен, просто ми се струва по-сгодна оферта, плюс това поддръжката й не се различава особено от тая на Голф 2, цените на частите по окачването са същите. Все едно караш кола 2000 година, но с поддръжка като за кола 1985 година. :beer (за съжаление и изпълнението на салона и нивото на оборудване отговарят на по-старата година, ама пълно щастие няма).




golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 11:07


човека каза , че не го интересуват нови коли, пак казвам дори и да не е читава старата голф 2-ка на която попадне, за много малко пари може да си я направи и да я кара дълги години!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот milmar » Нед 05 фев 2012 11:08


stefan4o написа:...
То и Голф 3 1З повечето нямат (даже не знам дали се преглага за този двигател). ...


Това беше твърде грозен намек , дори нагла убида :Mr Green Fun , нямаше как да я отмина :D .
Аз пък не съм чувал да има 1Z без компютър , и то не за друго , ами защото няма :lol: !

Към автора на темата - "рискувай" :) с малко по-електронния Голф3 с TDI , няма да сгрешиш !


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 11:28


golf_td написа:човека каза , че не го интересуват нови коли, пак казвам дори и да не е читава старата голф 2-ка на която попадне, за много малко пари може да си я направи и да я кара дълги години!

Колега, возил ли си се в такава Шкода? Нова е само годината на производство в нея, повярвай ми, чувството е почти като да се качиш на Голф/Джета двойка. mhihi


Това беше твърде грозен намек , дори нагла убида , нямаше как да я отмина .
Аз пък не съм чувал да има 1Z без компютър , и то не за друго , ами защото няма !

Идеше реч за борд.компютър, не за еку. Казах, че не съм сигурен дали за кола, оборудвана с 1.9 1З се предлага като опция борд. компютър. Надявам се сега съм се изразил правилно. :beer


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 11:40


Колега не съм се возил на такава Шкода , но се сетих за още едно сравнение, с което може би ще шокирам някои от вас, но за мен това е факт.През 2008-ма година във връзка с тогавашната ми работа имах възможност да се возя в доста скъпи и луксозни коли. Ще спомена 3 коли Мерцедес МЛ, Порше Кайен и Ролс Ройс от 89-та година, Мерцедеса и Поршето съответно новички около 2004,2005-та година.Е, ако искате ми вярвайте обаче ми се сториха абсолютни кочини и двете, а Ролса беше нещо велико, чувствах се като собственик на света... отзад с отделни 2 седалки както отпред,ама те като кресла, едни лакътници , уникално мека возия , а салона - могат да ти омекнат коленете, един бежов салон, едни огледала, едни барчета... абе нямам думи не може да се опише този разкош - нищо че е 89-та година , онези новички джипове бяха като абсолютни дървета в сравнение с този ролс... така че години не са от значение винаги!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 11:45


golf_td написа:Колега не съм се возил на такава Шкода , но се сетих за още едно сравнение, с което може би ще шокирам някои от вас, но за мен това е факт.През 2008-ма година във връзка с тогавашната ми работа имах възможност да се возя в доста скъпи и луксозни коли. Ще спомена 3 коли Мерцедес МЛ, Порше Кайен и Ролс Ройс от 89-та година, Мерцедеса и Поршето съответно новички около 2004,2005-та година.Е, ако искате ми вярвайте обаче ми се сториха абсолютни кочини и двете, а Ролса беше нещо велико, чувствах се като собственик на света... отзад с отделни 2 седалки както отпред,ама те като кресла, едни лакътници , уникално мека возия , а салона - могат да ти омекнат коленете, един бежов салон, едни огледала, едни барчета... абе нямам думи не може да се опише този разкош - нищо че е 89-та година , онези новички джипове бяха като абсолютни дървета в сравнение с този ролс... така че години не са от значение винаги!

Повярвай ми, нито в Мк2, нито във Фелиция ще усетиш тоя разкош, за който говориш. Ако можеш качи се и се повози малко на Фелиция и ще разбереш какво точно намеквам :beer Слагам ги двата автомобила на абсолютно равно ниво като комфорт (при Мк2 ми се струва е малко по-добре шумоизолирано, или си внушавам). Поддръжката, както споменах е почти същата като цена. Двигателят е от Фолксваген, т.е. колкото е скъп за поддръжка 1.9 при Поло, Голф и т.н., толкоз и при Шкодата. Само че тая кола е модел 2000 година и все още предполагам се намират нови части за тях. Докато при Мк2 е доста трудно с новите части. Давам ти пример - исках да си купя 4-те втулки ли както се наричат там, които са нещо като водачи на палеца за заключване на вратата. Отидох в магазина и - "амииии, няма, спрени са от производство вече". :screwy


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 11:49


Да , за частите си прав колега , някои са спрени от производство, което е много жалко, защото от собственици на лади съм чувал, че все още има нови части за лади и то евтини, а са доста по-стари от мк2 ... но пък толкова много мк2 има по пътищата - значи .. явно от тук от там се намира нещо


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 11:56


Не е болка за умиране, ама е тъпо. Решиш да си купиш някоя пластмаса за купето - ами нямаме, спрени са. А втора употреба са като моите - потрошени. Просто е дразнещо :wink:
Ама и да ги има колега не са качествени, все от Тайланд, от Китай и т.н. Не са немски , а ако случайно искаш оригинални немски - цената е , мога да дам пример с най-обикновена емблема за решетка за голф 2 , оригинална хромирана ми поискаха 54 лв , черната беше около 30 лв.... нож ако търсиш пък нямат никаква еластичност , старите са по-добри , но пък както казваш много често се случва да са захабени и износени, ама ако случайно са от някой гаражен голф и на малко километри нещата (което е рядкост) си е по-добре - и като цена и като качество, лошото е , че и по моргите взеха да изчезват мк2 , поне по моя край .

Говорех за ОРИГИНАЛНИ. Ментета на тези мисля, че няма. Кой ще си играе да прави менте на част, която струва левче оригинално? mhihi

Последна промяна от stefan4o на Нед 05 фев 2012 12:02, променено общо 1 път.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 12:01


Ама и да ги има колега не са качествени, все от Тайланд, от Китай и т.н. Не са немски , а ако случайно искаш оригинални немски - цената е :screwy , мога да дам пример с най-обикновена емблема за решетка за голф 2 , оригинална хромирана ми поискаха 54 лв , черната беше около 30 лв.... нож ако търсиш пък нямат никаква еластичност , старите са по-добри , но пък както казваш много често се случва да са захабени и износени, ама ако случайно са от някой гаражен голф и на малко километри нещата (което е рядкост) си е по-добре - и като цена и като качество, лошото е , че и по моргите взеха да изчезват мк2 , поне по моя край .


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот tdi_20yare » Нед 05 фев 2012 12:05


emiltd написа:
110afn написа:emiltd , мнението ти е абсолютно фанатично. Голф2-безсмъртен. Непосилен разход било за ТДИ до 2000г. За ръждата си прав. За ходовата част мисля, че са еднакво доволно здрави с Г3
Нищо лично към никой, но заприличваме на ретрофорум. Г2 е спрян преди 20 лета, много е остарял морално
Преди малко закусих, сит съм, не ме хранете :deal


Мда,фанатик съм няма спор...пак повтарям голф 2-безсмъртен,разхода на 1В е непосилен за тди до 2000г минимум.
Относно ретрофорум и морално остарял,много хора ще ти се изсмеят в този ретрофорум...да не говорим за олдскуул мафията :063: как само определи колите на морални и аморални хахахахаа гъзарчета :bishop

Аз защо все си мисля ,че АФН и 1з в купето на голф 3 ще дадът същия разход като 1.6тд...И поне си експериментирам с моя голф3 и също мога да ти кажа че като се гали на 2-борота и той гори 4 извън града,но както каза един колега АФН и 1з поне вървят доста по прилично и пак горят толкоз..Иначе за ремонтите си прав.. :beer


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот IvailoOo » Нед 05 фев 2012 12:26


За харченето...нямат база за сравнение.Това са коренно различни мотори.Единия е възможно най-просто устроения мотор (предкамерен) като единствената електроника е часовника на таблото :screwy А другия е ТДИ,където всичко се следи от компютър.Там само дето като пръднеш не го засича.Нормално е ТДИ-то да харчи г/д също толкова,но да е с по-голямо КПД. Оbаче чуството да караш със 100км/ч и да мислиш,че още малко ще хвръкнеш е неповторимо :lol:


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 12:28


e, не е точно така колега аз започвам да се притеснявам към 140 .. със 100 си е нормално и не се усеща, ако при тебе е било така - попаднал си на някой таралясник


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот IvailoOo » Нед 05 фев 2012 12:49


Хах..нямах предвид буквално :) Само ще добавя,че и двете ми 2ки бяха купени от Германия.Първата от 90-та,на около 50хил.,и вече е над 170х. и не е имало НИКАКВИ ремонти ,а втората Октомви 91-ва- на 83хил. отново в уникално състояние. Но просто като тръгна рядко карам под 130-140 все пак,въпреки доброто им състояния ми гръмва главата.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 12:58


да, ръмжи малко, но пък и това е тръпката... да усещаш колата както се казва - то сега това днешното коли ли са - хидравлики, климатици, абс ,ел.стъкла и т.н. в моя голф единствената екстра е, че може да се регулират фаровете - нагоре-надолу, доколкото знам това не се среща често на голф 2.. другото интересно усещане е, че като затваряш вратата - да удря на ламарина, сещам се за интересен случай , возих една рускиня миналото лято , пита ме климатик няма ли - казвам няма, тогава ми свали стъклото ако обичаш (като мислеше че е ел. и от моята страна ще го сваля), аз и показах ръчката, при което се изсмя иронично, също се сещам друг случай , при който още си бях с касетофон в голфа през 2004-та година и една кифла ми вика "ти още ли си с касетка" - "ами да с касетка съм" - казах аз и малко по-късно такива жени ги гоня от колата, защото никой няма право да си прави шега с голф 2 и в същото време да се вози в такъв!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот ktamen » Нед 05 фев 2012 13:13


emiltd, аз също съм фанатик, че голф2 е най-здравата кола, ама за ръждясването...
Ако има достатъчно сол по пътищата и достатъчно километри и голфа заприличва на опел отдолу въпреки оригиналните покрития. Преди седмица нарязах стария си голф (84г) - просто се чудя как не се е разпаднал досега, толкова изгнил беше отдолу, ако някой беше тропнал по силно с крак и крака му е щял да удари на асвалта.
Fili, внимателно огледай купето за стари травми и ръжда, едва ли в Бг ще намериш идеално купе на разумна цена (за мен цена над 1000 - 1200лв за голф2 е нереалистична за толкова морално остаряла кола) от чужбина и да ти вкарат ще се оскъпи с поне 500 - 1000лв и понеже и там хубавите голфове не ги подаряват ще е непродаваем, никой не вкарва вече голф2. Преди месец имаше една обява за идеален (наистина идеален) голф 2, ама продавача му искаше около 2500, колата си струваше парите, ама наистина трябва да си сектант да дадеш толкова пари за гоУф.
Пусни си обява тук във форума и ще те затрупат с предложения за около 1000лв. Не търси идеален, едва ли ще го караш повече от 5 години.
ПП Аз не обичам дизелите, 1,6 бензин/газ/метан е най-добрия двигател за мен. Много е важно като решиш да ходиш до някъде и започнеш да се правиш сметката колко ще изгори да не се откажеш от пътуването заради паричките. Най-евтино е на метан (разбира се ако нямаш източник на олио или нещо от този род). - Не ме хранете, това си е мое мнение и не държа да сте съгласни с него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта