Проблем със обороти 2Е движка
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Проблем със обороти 2Е движка
Здравеите всички.Имено става вапрос за двигател 2.0 2Е 115кс със ГИ.Имам проблем со оборотите след постигване на работната температура.До тогава всичко е на ред,обороти стабилни и работи мирно.Сменени свешти NGK bur6et,кабели и темп.датчик.Всички вакууми проверени,маркучот од рег.на картерни гасови пуснат във космоса.Без да ја форсирам започва да мени обороти од 500 до 1800,малку се стабилизират и после пак исто.Прави го и на газ и на бензин.Молам за мислење.Благодарам.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем със обороти 2Е движка
като чета си за дебитоер 
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
Дебитомера е здрав .Пистите не са износени и клапата не е крива,движи се слободно,проверено. 
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем със обороти 2Е движка
sasko_sk написа:Дебитомера е здрав .Пистите не са износени и клапата не е крива,движи се слободно,проверено.
може да е пружината на клапата
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
Пружината не е пипана ,се сомневам на ламбда и евентуално темп.датчик,ама исках да слушна повече мнениа и изкуства.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със обороти 2Е движка
sasko_sk написа:Дебитомера е здрав
Значи остава TPS да замериш - датчика на дросела, и клапан за празен ход да промиеш
На калника имаш един черен EVAP kлапан, отдолу се разглобява и почиства.
Голяма червена мембрана има. Трябва вакуума на мотора да успява да я придърпа и да затвори пътя към резервоара, инак клати оборотите и тоя клапан.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем със обороти 2Е движка
ако я закачиш на ваг ще разбереш от какво е
ако не виж друг колега със същия мотор и вземи за проба 
ако пуши черно през ауспуха при изрязване най вероятно е ламбсонда
ако пуши черно през ауспуха при изрязване най вероятно е ламбсонда
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
EVAP клапана сам го разглобвал почти 2-3 пати.Ште затапа маркуча които идва до дросела да вида как ште е.Остава и TPS-а да провера.Ше потрса данни по форума и ше дејствам.Благодарам
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
Забелезах че когато почне да мени обороти ако ја изгасам и изчакам неколко минути и пак запалам ,се оправа но не всеки пат.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Проблем със обороти 2Е движка
sasko_sk написа:Забелезах че когато почне да мени обороти ако ја изгасам и изчакам неколко минути и пак запалам ,се оправа но не всеки пат.
свали стъпковия мотор и го проми с бензин
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
Изолирах EVAP-а.За сега нема проблем.Ште видам понатам,да не би да е случајно.Стапковото моторче е изчистено но вртнах болтчето за настроика.Мисла че когато нема ток требва да не пропушта ваздух,почти много малко,а когато има ток требва да ваздуха да се движи слободно.Можеби сам грешка?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със обороти 2Е движка
подай му 12в и гледай хлабината в клапана да е 2-3мм. и оттам тръгваш. слагаш, палиш ако не работи както ти харесва-сваляш, връщаш... в един момент ще спре да оказва влияние-тогава трябва да почнеш наобратно да въртиш. засечи диапазона, в който има промяна в работата и го донастрой фино. голяма играчка е, но ще се справиш. 
- sasko_sk
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 11:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Skopje
Re: Проблем със обороти 2Е движка
Колеги, проблема остава
.Разглобих ТПС сензора,немаше износени писти беше като нов.Остава ламбда сондата.Ште ходам на диагностика да разбера.Забравих да кажа че маркуча за топол ваздух од кам испускателниот колектор до филтера за ваздух е махнат.Дали можеби смученето само на ладен ваздух прави тиа магарии? 
.Разглобих ТПС сензора,немаше износени писти беше като нов.Остава ламбда сондата.Ште ходам на диагностика да разбера.Забравих да кажа че маркуча за топол ваздух од кам испускателниот колектор до филтера за ваздух е махнат.Дали можеби смученето само на ладен ваздух прави тиа магарии? - bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със обороти 2Е движка
sasko_sk написа:Дали можеби смученето само на ладен ваздух прави тиа магарии?
Не, не ти трябва тая тръба(топлата) изобщо.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта
