


Защо пък точно голф 2 дизел....
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Колега , наистина този студ мори много дизелите ама те съветвам да не тръгваш веднага - чух че е много вредно за двигателите особено ако е много студено, иначе джетите - не са лоши коли и те, то е като голф 2 , но седан... също е добър избор, но читавите вече са рядкост наистина.
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Колега , ако проблема е в кутията не трябва ли да имам този проблем по всяко време, а не само в студа ?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
golf_td написа:Колега , наистина този студ мори много дизелите ама те съветвам да не тръгваш веднага - чух че е много вредно за двигателите особено ако е много студено, иначе джетите - не са лоши коли и те, то е като голф 2 , но седан... също е добър избор, но читавите вече са рядкост наистина.
Грам не ми дреме кое мори много. За мен е по-важно аз да съм здрав и да стоя по-малко време на студа, отколкото да робувам на купчина ламарина, чието предназначение е ДА МИ СЛУЖИ, защото ако не го прави - ще бъде заменена от друга купчина ламарина

-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
ама то ако е да не стоиш на студено.. мога да ти дам по хитър съвет
значи палиш колата , оставяш я да работи с включено парно на първа степен до край на топло, а ти стоиш накъде на завет или у вас (ама да имаш видимост към колата) и отиваш след 4,5 мин - тъкмо се е стоплило вътре, иначе ако е за кратки разстояния то не може да загрее в този студ и аз пак си мръзна вътре на студа докато карам...

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Сори, ама не съм толкоз богат да я чакам да загрее. Освен това предпочитам да поспя повече, отколкото да ставам по-рано да паля колата
Много се отклонихме от темата


Много се отклонихме от темата



-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
да , така е , значи ако трябва да обобщим накратко мненията - съвети се дават за голф 2, голф 3 и шкода фелиция , тоест все ваг груп
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Бензиновите мотори на Фелиция нямат нищо общо с VW. Някой ги бе споменал.
До колегата с темата - имал ли си досега дизелова кола? Що точно дизел?
До колегата с темата - имал ли си досега дизелова кола? Що точно дизел?
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Двигателите,които са се монтирали на Шкода Фелиция са следните :
1)S 1.3l бензинов - двигателя е на Шкода и има общо 5 разновидности,срещат се във варианти : карбуратор,моноинжекция,пълна инжекция.Мощността на отделните разновидности варира между 54 и 68 к.с.Двигателите 1.3л. изглеждат като този на аватара ми;
2)1,6AEE - VW ,бензинов,с мощност 75к.с. пълен инжекцион Магнети - Марели;
3)1,9AEF - VW,дизелов,с мощност 64к.с.горивната помпа е Bosch или Lucas.
1)S 1.3l бензинов - двигателя е на Шкода и има общо 5 разновидности,срещат се във варианти : карбуратор,моноинжекция,пълна инжекция.Мощността на отделните разновидности варира между 54 и 68 к.с.Двигателите 1.3л. изглеждат като този на аватара ми;
2)1,6AEE - VW ,бензинов,с мощност 75к.с. пълен инжекцион Магнети - Марели;
3)1,9AEF - VW,дизелов,с мощност 64к.с.горивната помпа е Bosch или Lucas.
Последна промяна от lent на Пон 06 фев 2012 0:24, променено общо 1 път.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
muns61, 1.3 със сигурност нямат нищо общо, но за 1.6 сигурен ли си? Карал съм Фелиция 1.3 пикап около 3 години като служебна и е абсолютно куче. Това е единствената кола, която съм карал и от смяна до смяна маслото стоеше на макс и то на над 300х км пробег. Поддръжката на такава кола наистина е смешна в пари. На 200х км и смених първия шарнир. Слаби са им само рейките, но това е бял кахър
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
golf_td написа:абе не знам , ама аз смених маслото в скоростната кутия , което е много специално някакво по 25 лв литъра и като е студено пак трудно влизат скоростите, що така
В студа само първа сутрин от втория път - сменял съм маслото на скоростите + добавка за кутия с MoS2 - и пак така .... ама за секунди време е това - после влизат като в масло
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
muns61 написа:Бензиновите мотори на Фелиция нямат нищо общо с VW. Някой ги бе споменал.
До колегата с темата - имал ли си досега дизелова кола? Що точно дизел?
Ники, не си прав. Колегата Лент ти е обяснил ситуацията с Шкодите, оня ги познава, да знаеш


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
В интерес на истината, не съм случвал на Фелиция 1,6. Тук в Плевен никак не са чести. Основен проблем са им цените на ламарини, брони, фарове - няма ги по моргите.
А мотора 1,3 е най-скапаното нещо, слагано на кола - малка мощност и никакъв въртящ момент в ниските. 1,3 на Г2 е много по-добър.
А мотора 1,3 е най-скапаното нещо, слагано на кола - малка мощност и никакъв въртящ момент в ниските. 1,3 на Г2 е много по-добър.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Да, но 1.3 в Голф трудно може да се опре по топ спийд на шкодата, в това бъди сигурен. При шкода е има-няма 13 к.с. отгоре
което на 55 си е близо 20 процента
Не съм съгласен, че 1.3 на Шкода е скапан мотор, ама никак. Имал съм 1.3 на Джетата, карал съм и такава Шкода 1.3, возил съм се в на колегата Лент - твърдя го с две ръце и два крака.


- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
emiltd написа:Така,всеки казва по някоя дума за голф2 тд,кое вярно,кое не толкова,но само едно не ми е ясно...този автомобил да се свързва с ръжда...нали точно невероятно устойчивото на корозия купе направи тази кола почти безсмъртна
и в някаква степен издръжливото окачване.Говоря и от достатъчно опит...имам два такива хубавеца в двора и още няколко са минали през ръцете ми през годините.Мойте голфета от долу са почти като от завода,с изключение на малко мърсотии,но няма и намек за ръжда.Е има и ръждиви купета,но в повечето случаи това са бити и не добре закърпени коли,на които веднъж е нарушена галванизацията/цинковото покритие(в зависимост от годината),на този момент трябва да се наблегне обстойно при евентуална покупка.По мотор трябва да се гледа за силно омасляване,основно по семерингите на колянов и разпределителен вал и др.,мотора трябва да пали леко без претрисания,пречуквания и т.н.,да работи равномерно на празен ход и най-важното-да се покара колата поне 15-тина минути интензивно...при това положение,ако има проблем(надуване),то той ще проличи обезателно!Скоростите трябва да влизат леко и безпроблемно.Това е в общи линии.
Аз лично препоръчвам 1В мотора,като най-икономичен и най-тих за времето си,който започва да се вгражда в края на 89г. и е най-новото поколение при мк2.Въртящия момент е разположен в по-ниски обороти спрямо останалите дизелови агрегати на мк2,което го прави учудващо пъргав за смешните си коне,освен това е с обикновена помпа без бууст обогатител,демек работи на бедни смеси...ранен торк+бедна смес=икономия
Разхода е 4-4.2л/100км-извънградско до 90-100км/ч и 5.5-6 градско при нормално каране,който разход е непосилен за тди до 2000г.
Този голф няма никва електроника,освен кабела за подгряване на свещите и този за клапана на помпата,докато едно отживяло тди 1З например с електронен километраж,електронна газ,ЕКУ,дебитомер,клапан Н75 и кво ли още не,би създавало доста повече финансови грижи на собственика...като включим и двойно по-скъпата турбина,която е консуматив,скъпата помпа,патеща с авансатори,заедно с разтягащите се жила на скоростите и епидемичната ръжда...мк2 е по-практичното решение
![]()
Голф 2 като цяло има един голям минус и това е твърдата возия![]()
Нямам нищо против мк3...да няма обидени,но да не забравяме,че самия производител в средата на 90-те години сам провъзгласи Голф 3 за черната овца на стадото(концерна)...
Само едно не много приятно допълнение за колегата,решил да дири големио голф...читави екземпляри,както каза Стефан,се намират трудно и са скъпички,точно заради този фактор,много младоци скачат на следващата серия...
Колега може това ТДИ 1З да е отживяло,ама е 100 пъти по добре от един голф 2 от почти всяка гледна точка,без разход и цени за части,моя голф ТДИ 1З го имам от 2 години,толкова много каране е отнесал ама така е каран душмански,ела да го чуеш как мърка,няма по железен двигател,вярно вкарал съм и пари за ремонт,ама то не може да искаш добра кола и да не даваш 1 лев,според мен колегата прибързва но се надявам да избере най доброто,не се заяждам колега,но не си прав така да определяш голф 3 тди 1з,моя голф нито има климатик нито борд компютър нито ел стъкла,нито ел огледала имам само 4 аербега и АБС,и моята кола няма екстри но си я карам и пак ти казвам недей да си мислиш че голф 2 е кой знае какво,и моя голф не е кой знае какво но е много по съвременен от голф 2,замисли защо всеки който реши да прави голф 2-ка по модерна защо и слага табло от 3-ка,айде помисли над този въпрос,поздрави

-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
E, колега , извинявай, ама да сложиш табло от тройка на двойка не е много добра идея и не е пример за подръжание, получава се голям сбирщайн според мен.Сигурно наистина има доста колеги с такъв "тунинг" обаче лично за мен това не е добро решение - ако е мк2 - да е мк2 , ако е мк3 - да е мк3 - има много начини една кола да бъде модерна ама да си бъде точния модел и марка!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта