Странен проблем при парното на Мк3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот predat0r » Пон 06 фев 2012 23:22


незнам майстора какво ми направи миналата година какво не ми направи... как да изолирам водата до испарителя




Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот Zlatina » Пон 06 фев 2012 23:28


няма смисъл,написал си че маркучите на радиаторчето са врели.По добре му извади горния маркуч на работеща кола,ако те опръска яко то/радиаторчето/ е за смяна,ако излезе въздух-лошо
После като свалиш таблото вече ще видиш да не би случайно да излезе клапата.При всички случаи ако ти е здрава гарнитурата на главата ще сваляш таблото


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6376
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот ktamen » Пон 06 фев 2012 23:35


ktamen написа:1 Ти кога точно си го сменил, миналата зима имаше ли хубаво парно с това радиаторче?
2 Клапите добре ли са облепени?
3 Жилата на клапите добре ли са регулирани да затварят плътно клапите?

Отговори ми на тези въпроси.
Изпарителя ти последователно ли е свързан или паралелно?
Ако е паралелно просто му прищипи единия маркуч между две трупчета и вържи трупчетата с тел.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот Zlatina » Пон 06 фев 2012 23:43


бих добавил към въпросите на колегата и от кога имаш изпарител? клапите разбрахме,че не знае как са колегата,друг ги е правил.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6376
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот ktamen » Пон 06 фев 2012 23:56


predat0r написа:незнам майстора какво ми направи миналата година какво не ми направи... как да изолирам водата до испарителя

А след този ремонт имаше ли хубаво парно?


tseno88
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот tseno88 » Вто 07 фев 2012 9:25


И аз съм със същият проблем като на колегата.С АГУ съм.Миналата година сменях радиаторчето,водната помпа,шлайфане на глава и блок,нова гарнитура.Докато не сложих АГУ-то си имах много добро парно.След това започна да ми намалява антифриза следователно ми изчезваше топлото на парното - чак сега видях че ми изпуска от едното маркуче на изпарителя свързан при радиаторчето.Преди изчезваше парното като намаляваше антифриза след като долеех си се връщаше.От 1 месец изобщо го няма.Посъветваха ме че може да е затиснато самото радиаторче.Тези дни ще ходя при един приятел с автомифка да го продуха с пароструйката.След това ще ви кажа резултата дали се е подобрило.И да попитам един от колегите е споменал че може да има въздух-няма ли да прегрява.Точно заради този проблем извърших всички тези дейности преди година-заради въздуха във водната система.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот Zlatina » Вто 07 фев 2012 9:42


затиснат запушен ли означава?На теб бих ти препоръчал същото-маркуча от парното извади,първо ги опипай де да видиш дали са горещи.Както казах причините са много и лично аз без да съм тествал или получил инфо за тестване не се наемам с диагнози.
По въпроса с загряването-все пак системата се обезвъздушава от време на време,може и да не загрява ако се кара само на късо.Но всичко зависи от големината на пробойната,може да хвърля антифриз и без да загрява,може да пръсне радиаторите и т.н.Интересно е че питаш,би трябвало да знаеш отговорите след като си сменял гарнитура поради въздух....
А за запушеното радиаторче при теб, сигурен ли си че не са клапи?Прави ли ги като сменя радиатора?
Пипа ли му маркучите,как са?
Това с АГУ пък е друг филм.Чувал съм че от начина на свързване се получава байпас и почва да върти през изпаритела вместо през радиаторчето водата.Колегата Ktamen е казал как да се изолира изпаритела.Лично аз не вярвам на това,понеже и моя е вързан успоредно а нямам проблеми но ...


tseno88
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот tseno88 » Сря 08 фев 2012 8:18


Сменях гарнитурата защото не ми работеше водната помпа и я прегрях.След това не се обезвъздушаваше поради затиснатият трипътник ( не връщаше водата в казанчето )и ако е издухала гарнитурата не би ли следвало да има и теч на масло??А за "затиснатото" - да запушено питах майстори и те ме посъветваха за този вариант.Също така за загряването миналата година ми вдигаше 120 градуса за 5 минути на място,а за каране изобщо не можеше и да става на въпрос.Клапите майсторите казаха че са си добре лично аз бях на място и ги видях.Маркучите са врели както и тези на изпарителя заедно с него.За свързването - не би ли дало резултата още след него а не след 1 година чак,защото както казах преди 1 месец излезе този проблем преди това си имаше добро парно.Лично аз ще послушам майсторите,които питах и ще отида на автомивката и ще пробвам с намалена пароструйка,но само да се оправи малко времето защото не е за хора.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот Zlatina » Сря 08 фев 2012 9:45


това че се включваш в темата на колегата не е добре,почвам да се обърквам кой какъв му е проблема.Но вече си тук та да видим...
По въпроса за маслото-зависи точно кои магистрали си издухал от гарнитурата.Чакам отзиви от автора впрочем и не ми се иска да го плашим с такива проблеми
Въпроса с загряването -бъркаш се понеже не ти е работила помпата.
А по въпроса за клапите-това че миналата година са били добре нищо не значи.Ако не са правени едно лято е достатъчно да се разпадне оригиналния дунапрен.Това което ме притеснява в двата случая е горещите маркучи на радиаторчето.Няма логика то да е запушено и да са горещи,хем да няма хем да има циркулация на течност.При това положение изходящия маркуч трябва да е доста по-хладен За това и на теб ти препоръчвам същото-извади маркуча и виж каква е циркулацията.Още повече че на пароструйката трябва да го извадиш все пак за да продухваш.А впрочем,като ги извадиш и с маркуч от чешмата можеш да провериш как е циркулацията и да го промиеш.Или с надуване с уста.Така ще видиш има ли дебит.А като го извадиш при работещ двигател ще видиш има ли и дебит и въздух евентуално.
И да обощим.Първо си проверете всичко-загуба на антифриз има ли,загрява ли,струйка прави ли,циркулация през радиаторчето има ли,въздух в системата има ли.Като изключим всичко това остава да търсим проблема в кутията на радиаторчето.Или е то или са клапите.Ако има циркулация и всичко е норално,както споменах може самото радиаторче да е дефектирало,особно ако е ново.


tseno88
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот tseno88 » Чет 09 фев 2012 7:43


Zlatina написа:Въпроса с загряването -бъркаш се понеже не ти е работила помпата.

Е не се бъркам защото помпата вече беше сменена и правеше този проблем.
Нямам за идея да го плаша просто разсъждаваме по проблема все пак за това я е пуснал колегата.
Единствено се включих в темата защото и аз имам подобен проблем и ако мога да съм полезен с някой съвет.Все пак доколкото разпитах може да е от много работи - а пробването с прочистването на радиатора с пароструйка няма да му коства кой знае какви финанси.Аз за сега ще си карам така защото смятам че много пари биха отишли точно сега в това време за отстраняването на проблема.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот Zlatina » Чет 09 фев 2012 9:33


e то сега като нямаш парно,кога.От това повече не можем да помогнем,колегите казаха-изолирайте си изпарителите,пробвайте маркучето за парното-бързо,лесно и евтино като диагностика,също и сигурно.Това е.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Странен проблем при парното на Мк3

Мнениеот predat0r » Вто 20 ное 2012 20:00


Колеги проблема е следния.. Като е студена колата и пусна парното вкарва миризма на бензин.. Погледнах въздушния ми филтър и то мирише на бензин... Колата си я паля на газ и пак го има проблема.. Като си загрее нормално не мирише... Въздушния филтир имали нещо общо със парното... Също така и като си запаля колата на газ и парното е пуснато пак е вкарва миризмата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта