Формула 1, Сезон 2012

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Нека ние изберем шампион на Сезон 2012 (възможност за 3 гласа)

Себастиан Фетел
32
26%
Фернандо Алонсо
52
42%
Кими Райконен
21
17%
Марк Уебър
0
Няма гласове
Люис Хамилтън
6
5%
Дженсън Бътън
5
4%
Нико Розберг
1
1%
Михаел Шумахер
2
2%
Фелипе Маса
2
2%
Серхио Перес
2
2%
Пастор Малдонадо
2
2%
 
Общо гласове: 125
Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Ludia » Пон 06 фев 2012 13:02


Аз като не четящ новини до този момент, се чудя за какво е тая "делфинова" гърбица на носа ? Някой може ли да систематизира :roll:




Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот escrime » Пон 06 фев 2012 13:20


Преди няколко години Нюи "вдигна" носа на високо, за да може да вкарва повече въздух към дифузьора. Тогава това беше нужно заради двойните дифузьори, които бяха с по-голяма площ и обем.
Естествено, огромна част от тимовете последваха философията му и направиха същото.

Миналата година ФИА реши, че високите носове са опасни. При страничен сблъсък или челен (с болид, който се е завъртял) нищо не пречи пилот да получи нос в лицето. Беше взето решение да се регулира височината на носа на 55 см. максимум. В същия момент височината в предната част на кокпита е регулирана някъде над 62 см.

Останалото, както се казва, е история.

Дизайнерите искат по-вдигнат нос, правилата не го позволяват :arrow: чупка там, където е ограничението за височината. А и повечето не са захвърлили миналогодишните болиди, а правят еволюция.

Макларън нямат "гърбица" на носа защото от години насам следват друга философия и управляват въздуха към задната част по съвсем друг начин. Подсказка: "снегорин" под носа. И миналата и по-миналата година си бяха с по-ниски носове от конкуренцията.

Висок нос - повече въздух под колата, но по-висок център на тежестта и повече челно съпротивление.

Нисък нос - по-нисък център на тежестта, по-малко челно съпротивление и евентуално по-малко въздух под колата.

П.П.: Нито вдигнатите носове, нито обдухваните дифузьори, нито пък наклона към предната ос ("rake") са иновации в прекия смисъл на думата. Концепциите са от преди години, включително от 80-те. Просто Нюи успя пръв да ги накара да работят в един болид.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот hooligan_sk » Пон 06 фев 2012 15:15


Изображение
Изображение


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот stoi4o.d » Пон 06 фев 2012 21:25




Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Вто 07 фев 2012 10:02


STR7

Изображение


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот escrime » Вто 07 фев 2012 13:36


Феновете на Херес:
Прикачени файлове
Ferrari.jpg


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Вто 07 фев 2012 13:57


Резултати след 4 часа тестове:

14h.png


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот escrime » Вто 07 фев 2012 14:01


Само да вметна нещо за тия резултати... Миналата година в първия ден най-бърз беше Баричело. Помните цяла година къде се мъдреха и с колко точки завършиха, нали? ;)

Преди Мелбърн за мен е интересно само какви концепции ще опитат. Времената изобщо не са показателни.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот hooligan_sk » Вто 07 фев 2012 14:05


escrime написа:Само да вметна нещо за тия резултати... Миналата година в първия ден най-бърз беше Баричело. Помните цяла година къде се мъдреха и с колко точки завършиха, нали? ;)

Преди Мелбърн за мен е интересно само какви концепции ще опитат. Времената изобщо не са показателни.


Така е. Обаче мен живо ме интересува какво е било най-бързото време на Херес миналата година??


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Вто 07 фев 2012 15:23


Best times at this test

Combined fastest laps for all four days.
Driver Team Time Gap
1 Rubens Barrichello Williams 1’19.832 0.000
2 Michael Schumacher Mercedes 1’20.352 0.520
3 Nick Heidfeld Renault 1’20.361 0.529
4 Felipe Massa Ferrari 1’20.413 0.581
5 Fernando Alonso Ferrari 1’20.493 0.661
6 Kamui Kobayashi Sauber 1’20.601 0.769
7 Jenson Button McLaren 1’21.009 1.177
8 Lewis Hamilton McLaren 1’21.099 1.267
9 Sebastien Buemi Toro Rosso 1’21.213 1.381
10 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1’21.214 1.382
11 Bruno Senna Renault 1’21.400 1.568
12 Sergio Perez Sauber 1’21.483 1.651
13 Mark Webber Red Bull 1’21.522 1.690
14 Sebastian Vettel Red Bull 1’21.574 1.742
15 Heikki Kovalainen Lotus 1’21.632 1.800
16 Daniel Ricciardo Toro Rosso 1’21.755 1.923
17 Adrian Sutil Force India 1’21.780 1.948
18 Nico Rosberg Mercedes 1’22.103 2.271
19 Timo Glock Virgin 1’22.208 2.376
20 Vitaly Petrov Renault 1’22.493 2.661
21 Pastor Maldonado Williams 1’22.591 2.759
22 Paul di Resta Force India 1’22.945 3.113
23 Jerome d’Ambrosio Virgin 1’22.985 3.153
24 Jarno Trulli Lotus 1’23.216 3.384


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот dobrin » Вто 07 фев 2012 17:39


Препоръчайте трибуна за Силвърстоун.


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Вто 07 фев 2012 17:47


Бекетс... Това е мястото


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Вто 07 фев 2012 18:02


Край на първи ден.

Резултатите

day1.png


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот hooligan_sk » Чет 09 фев 2012 12:57


Маса: Имаме много работа по F2012

"Колата е все още напълно нова и е напълно различна от миналогодишната. Имаме много работа по F2012, докато намерим най-добрите настройки и достигнем скоростта, която всички във Ферари очакваме през 2012 година", заяви Фелипе. "Направих много обиколки, в които пробвах всички различни подходи към колата. Сега е моментът да разберем как работи новият болид. Очаквам да ставаме все по-бързи", завърши бразилецът.

Такъв коментар обикновено значи че за нищо няма да става съответната кола. Тук обаче имаме замесен Маса и не се знае mhihi


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2012

Мнениеот Barboukov » Чет 09 фев 2012 14:03


Въпрос към Кими: "Кими, изкара два тестови дни и научи много неща за колата и гумите. Кое свършва по-бързо - гумата на Пирели или бутилка водка"?

mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта