Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот maslinkov » Сря 08 фев 2012 8:53


miitaka написа:Здравейте ! Има ли някакъв проблем за бензиновата помпа на Поло 1.0( двигател AER)с V-power бензин ?

Проблем няма - и аз веднаж сипах. Но и ефект не усетих - до 90км/ч. съм доволен от вървежа и ускорението и сега. Добавки доколкото знам се слагат на около 50 000 км. за почистване на системата, иначе е излишно хабене на пари. И наистина е така, вервай. А и когато е влажно времето наистина върви по - добре. Значи се само почиства. За да не ти върви добре колата търси причини другаде.




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот freestyler911 » Сря 08 фев 2012 19:40


miitaka написа:...Не ми се иска да прилагам този метод ! :talk:


Както прецениш , колата е твоя прави каквото знаеш.

Аз лично ако съм демонтирал катализатора няма да се замисля да го направя!

Водния удар се получава от доста по голямо количество вода подадено на веднъж.

С един пулверизатор и да се скъсаш да фъщиш няма да има вреда.


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот miitaka » Сря 08 фев 2012 20:36


O.K! Ще пробвам !


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот miitaka » Съб 12 май 2012 15:05


Само,че с V-power racing 100 започнаха да играят оборотите на празен ход - подат под 600 и веднага скачат на1000, в рамките на 1-2 сек. Явно добавката от сух метанол побърква ламбда сондата !! Напълних резервоара с 95 и проблема изчезна веднага !


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот muns61 » Съб 12 май 2012 15:37


Я ни светни, какво е това СУХ МЕТАНОЛ?


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот miitaka » Съб 12 май 2012 16:08


Някъде в нета го прочетох,смесват газ(до 5%) и бензин,става въпрос за V-power racing! Абе странна работа,но човек трябва да се разрови по сайтовете! Дали ECTO на Лукойл не е таково гориво ?


PoloBeP
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот PoloBeP » Пон 14 май 2012 16:17


Не знам, може и да бъркам...
Бензин с октаново число 100, според мен няма да доведе до икономии или по-бърз вървеж на автомобила (при условие че двигателя е проектиран за бензин с октаново число дори под 95), за почистване също не знам при все това, че пише 100 октана, не пише че има добавки за почистване!!! :|

Карал съм с бензин 100 октана, доколкото се сещам съм пълнил няколко пъти резервоара до горе. Разлика не съм усетил никаква :!:
Според мен е безсмислено това с 100 октана при условие, че двигателя не е проектиран за такъв. Виж поне няма да навредиш нещо...
Обратното, проектиран мотор за 100 октана е недопустимо слагането на 95 октанов бензин :!:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот neon » Пон 14 май 2012 16:45


Октановото число на бензина показва колко е стабилно горивото на детонации (демек самозапалване). При автомобили с ЕКУ, което има детонационни датчици и следи горивния процес слагането на високооктаново гориво води до промяна в работата ( и евентуално мощноста) на двигателя СЛЕД като компютъра установи, че горивото не детонира и измести изпреварването на заплаването в оптимални граници. С 2 думи - колата си прави настройките.
Ако автомобила не е такъв (не знам това Поло на какъв принцип е) слагането на такъв бензин няма да прецака нищо, но няма и да доведе до нищо по-добро. Дори вървенете на колата може да се влоши леко. Същото е като при старите автомобили, където центровката се правеше с въртене на делкото, а аванса в обороти се променяше чрез вакуумен регулатор (при малко по-модерните). Там колата върви с гориво, за което е настроена и всяко друго (независимо с по-ниско или по-високо октаново число) води до влошаване на нещата.


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: Има ли проблем с V-power racing 100 за Поло 1.0 AER

Мнениеот miitaka » Пет 18 май 2012 8:39


:beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта