колеги искам да питам тъйкато съм с двусекциони Хелла на голф 3 и скоро си взех CoolBlue на OSRAM но пак не ми свети както трябва идва ми слабо особено на късите с един мултицет онзи ден мерих напрежението на акумулатора при включен двигател и фарове и на акумулатора е 14.03v след това на входната букса на фара е 13.3v а вътре във фара както си свети в консумиращ режим на клемите на самата крушка е 12.3v та ВЪПРОСА ми е дали има смисъл от релета?Смисъл бях чел че има смисъл ако е към или над 1v разликата от акумулатора и фара но незная точно коя разлика да имам в предвит тази от буксата на входа на фара - 13.3V или на моментно светната крушка в нейните клеми 12.3v ?
Благодаря предварително ако някой адекватно ми отговори!
трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
Специално по твоя въпрос има тема във форума и е доста обширна, потърси я и сам ще намериш отговора на въпроса си и каква е причината.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
Напрежението,което гарантира оптималната работа и дълъг живот на халогенната автомобилна крушка е 12,5 волта.При теб е 12,3 волта.Т.е. не мисля че трбява да бараш нещо!Най-меродавното измерване на захранващото напрежение на крушката се извършва на самите й изводи,а не на буксата!
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
Не зная отговора но ти сам може да прецениш-на запален двигател пусни един + от акумулатора до фаровете после ги пробвай и от копчето и прецени как е по добре.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
колегата над мен ти е дал хубав пример за да си прецениш да ли ти трябват релета,но аз ще ти дам подобен още по-хубав пример.
Пускаш фаровете на работещ двигател и след това пускаш един кабел от + на акумулатора до +на крушката,така ще ти е по-лесно да прецениш колко ще е голяма разликата като сложиш релета.
Аз съм с Г2 и моите фарове бяха като свещички (слаби и жълтееха) докато не сложих релета.След като сложих релета разбрах,че съм имал фарове.
Пускаш фаровете на работещ двигател и след това пускаш един кабел от + на акумулатора до +на крушката,така ще ти е по-лесно да прецениш колко ще е голяма разликата като сложиш релета.
Аз съм с Г2 и моите фарове бяха като свещички (слаби и жълтееха) докато не сложих релета.След като сложих релета разбрах,че съм имал фарове.
-
denisadsl
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
този въпросният кабел + от акумулатора към + на фара преди да го пусна да махнали оригиналният + който си идва към фара или двата едновремено ?
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
denisadsl написа:този въпросният кабел + от акумулатора към + на фара преди да го пусна да махнали оригиналният + който си идва към фара или двата едновремено ?
Едновременно. И наблюдавай дали има разлика. Паркирай пред някоя стена и си вземи пуканки
- kapakacherenmat
- Мнения: 373
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
nebeto написа:колегата над мен ти е дал хубав пример за да си прецениш да ли ти трябват релета,но аз ще ти дам подобен още по-хубав пример.
Пускаш фаровете на работещ двигател и след това пускаш един кабел от + на акумулатора до +на крушката,така ще ти е по-лесно да прецениш колко ще е голяма разликата като сложиш релета.
Аз съм с Г2 и моите фарове бяха като свещички (слаби и жълтееха) докато не сложих релета.След като сложих релета разбрах,че съм имал фарове.
тези релета за фаровете къде стоят,при бушините ли?каква номерация са?и какви релета се слагат за по-силно напрежение??
-
yordanov54
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 08 яну 2012 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
Категорично съм за релета, има ги на 100% от автомобилите.Фаровете са сериозен консуматори без тях се товари ключа.
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
Ако сложош релета и няма подобрение във светлината на фаровете поне ще намалиш натоварването на ключа за фаровете. 

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: трябват ли релета на фаровете при това положение или не?
kapakacherenmat написа:тези релета за фаровете къде стоят,при бушините ли?каква номерация са?и какви релета се слагат за по-силно напрежение??
не .....аз ги закачих зад фаровете и са си най-обикновенни авторелета от най-евтините,но поне 15Амперови за 55ватови крушки и 30А за 95ватови.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bee7le и 72 госта