Добър ден колеги имам следния проблем колата е пасат 1.8 мi двигател АБС година 1994 година.
Колата започна изведнъж да прекъсва да работи неравномерно на свободна падат оборотите и гасне.
Сменени са кабели, свещи, бобина палец и дистрибуторна капачка. Проблема остава казаха ми, че делкото си е заминало. Възможно ли е от него да прекъсва и ако да колко ще струва ново на бош.
Мерси предварително за отговорите.
Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Смяна на делко пасат 1.8мi
Ново ли!
На старо,работещо е около 30-40! 


-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на делко пасат 1.8мi
И аз така викам но колата не е моя а на дядоми а със него несе спори като каже ново значи ново




- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Смяна на делко пасат 1.8мi
Най-вероятно не е проблема в делкото, може да е някой вакум или да смуче въздух от някъде.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на делко пасат 1.8мi
А как се проверява дали е вакум 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Смяна на делко пасат 1.8мi
Колата има ли газова?Откачи едната клема на акумулатора за 5 мин и виж след това как ще се държи колата.Провери за скъсване и тампона под моното.
Ако е скъсан вакуум,обикновено се чува съскане,при работа на двигателя.
П.П Ако се окаже делко,може да измиеш новото(купено на старо) с Меглио и да кажеш на дядо ти,че е чисто ново,например!
Ако е скъсан вакуум,обикновено се чува съскане,при работа на двигателя.
П.П Ако се окаже делко,може да измиеш новото(купено на старо) с Меглио и да кажеш на дядо ти,че е чисто ново,например!

-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Сменихме делкото без промяна оказа се че тампона под моното е надран, сигорно е заминал и ще се сменя
Мерси на колегата pas1.8mi.
Мерси на колегата pas1.8mi.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Потърсете някой майстор който знае какво прави. При този проблем, се почва от тампона на моното. Отделно повечето неща които си сменил се виздат с просто око дали са за смяна.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS - решен
Мерси колеги след смяна на тампона на моното колата заспа за сега.
Winner25
Потърсете някой майстор който знае какво прави. При този проблем, се почва от тампона на моното. Отделно повечето неща които си сменил се виздат с просто око дали са за смяна.
Само да одбележа че всяка смяна е извършена и препоръчена от ''сервиз ''
Winner25
Потърсете някой майстор който знае какво прави. При този проблем, се почва от тампона на моното. Отделно повечето неща които си сменил се виздат с просто око дали са за смяна.
Само да одбележа че всяка смяна е извършена и препоръчена от ''сервиз ''
- stefan4o
- Мнения: 19328
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Добре, че има и такива сервизи, че иначе моргите и магазините ще умрат от глад. Сменяме докато се оправи, това е верую на много от нашите сервизи. Затова по-добре при специалист, който знае какво прави, отколкото да сменим цялата кола. Честито за тампона, наистина от него се започва най-напред, както са казали колегите. 

Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
добре колеги поправете мъ ако бъркам,пък и ще остане и за други,които ще се сетят да ползват търсачката при посочените симптоми,но не се ли разпознава заминал ли е тампона под моното като на празен ход хванем цялото моно и го разклатим хубаво наляво,надясно и ако промени оборотите или заглъхне значи ,че трябва да го сменим ? 

-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Специално за тампона на моното така се проверява най-лесно. Някои пръскат по тампона с разтвор на веро или нещо друго за да се уплътни евентуален отвор по него и пак си проличава дали е скъсан.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
stefan4o написа:Добре, че има и такива сервизи, че иначе моргите и магазините ще умрат от глад. Сменяме докато се оправи, това е верую на много от нашите сервизи. Затова по-добре при специалист, който знае какво прави, отколкото да сменим цялата кола. Честито за тампона, наистина от него се започва най-напред, както са казали колегите.
Заради такива "сервизи" миналата година януари се главоболих в месеца с най-малко приходи се изръсих едни ненужни 150лв, за тампон на двигател, тампони на стабилизираща щанга и биалетки, даже бян на път по съвет на майстори да сменявам и скорости, и то заради едно вътрешно каре, а "майстора" ме убеждаваше, че карето можело да се пре*бе 1 на милион, та аман от майстори. И за да не съм офф, ако е тампона около моното ще се чува едно съскане - значи оттам дърпа въздух, и ако при разклащане на моното си смени оборотите, значи е от него.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Колеги, използвам и аз темата, че е "Смяна на делко".
И аз имам подобен проблем от зимата! Смених темостата на Пасат Б4 1.8 mi, за който в една тема, която бях пуснал се изписаха фермани зимата! След смяната на термостата ми заработи на 100 градуса и започна да ми парви проблем! Смених пак термостата с оригинален за камара пари и температурата ми падна с 5 градуса но проблема си остана.
Като загрее двигателя хубаво и започва да тресе и да мени обороти, да прекъсва и придърпва в движение. Като подам газ, затъва още повече, и педала на газта ми пропада, като, че се е откачил и колата гасне. Малко след това замирисва на газ! Ако съм в движене, и ми угасне и се опитам да запаля по инерция, пали, но почва да прекъсва и да пука през ауспуха и да мирише на газ. Като превключа на бензин, става "манджа". Замирисва и на бензин и нема палене поне 15 минути. Яавно се дави. След тези 15 тина мин. врътвам ключа и пали без проблем и работи нормално и на газ и на бензин, до като не достигне пак работната си температура. Това според мен е някъкво неправилно изгаряне.
Започна да го прави декември месец, тъкмо, когато започнаха студовете. Колеги от форума ме посъветваха, че е хол датчик. Мислех да сменям хол датчика или делкото направо. Но след, като времето се затопли и проблема изчезна
Вече повече от месец Пасата не ме е оставял на пътя.
Та дали проблема си е от хол датчика на делкото, или от този тампон на моното примерно
И аз имам подобен проблем от зимата! Смених темостата на Пасат Б4 1.8 mi, за който в една тема, която бях пуснал се изписаха фермани зимата! След смяната на термостата ми заработи на 100 градуса и започна да ми парви проблем! Смених пак термостата с оригинален за камара пари и температурата ми падна с 5 градуса но проблема си остана.

Започна да го прави декември месец, тъкмо, когато започнаха студовете. Колеги от форума ме посъветваха, че е хол датчик. Мислех да сменям хол датчика или делкото направо. Но след, като времето се затопли и проблема изчезна

Та дали проблема си е от хол датчика на делкото, или от този тампон на моното примерно

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на делко пасат Б4 1.8мi ABS
Препоръчвам ти ако не можеш сам да отидеш на майстор който да провери изправността на всички компоненти участващи в смесообразуването и промяната на ъгъла на запалване. Ще си спестиш доста средства, вместо да подменяш работещи части 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта