Прегря за в студа за няма и 5 км, поло 2ф. Явно е блокирал термостата. Други мнения?
Благодаря предварително.
Блокирал термостат на Поло 2ф.
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Онзи ден сутринта имах същия проблем. Антифриза беше станал на боза и датчика очиташе много висока температура, а парното никакво го нямаше.След доливане на литър концентрат антифриз и работа на място около 20 минути всичко се оправи
Долей си за начало по- концентриран антифриз или направо го смени цялия и чак тогава ако не изчезне проблема сменяй термостат. Парното започва ли да духа топло по някое време ? Ако духа студено, а датчика ти показва прегряване, значи вероятно проблема ти е същия като моя и се решава с по- концентриран антифриз 

- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
с поло 6н аех съм и от няколко дена го имам този проблем... не съм го сменял и 2 дена карам кто загрее на 90 според стрелката пускам парното на 3-та степен и държи постоянно 90, спра ли го загрява 100+... съмнява ме да е замръзнал антифриз, но знам ли... сменял съм го преди 6 месеца...
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
refresh4o написа:с поло 6н аех съм и от няколко дена го имам този проблем... не съм го сменял и 2 дена карам кто загрее на 90 според стрелката пускам парното на 3-та степен и държи постоянно 90, спра ли го загрява 100+... съмнява ме да е замръзнал антифриз, но знам ли... сменял съм го преди 6 месеца...
Ако стигне 100 градуса и не ти се включи перката на големия радиатор отпред, значи върти само в малкия кръг, което според мен означава, че не ти отваря термостата
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Което се разбира и като хванеш долния маркуч от радиатора и той не е топъл или е само хладък, както и радиатора ако не е топъл, значе не е отворил или е отворил не напълно ..
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
dj_tuhla написа:Което се разбира и като хванеш долния маркуч от радиатора и той не е топъл или е само хладък, както и радиатора ако не е топъл, значе не е отворил или е отворил не напълно ..
OZZY_ написа:refresh4o написа:с поло 6н аех съм и от няколко дена го имам този проблем... не съм го сменял и 2 дена карам кто загрее на 90 според стрелката пускам парното на 3-та степен и държи постоянно 90, спра ли го загрява 100+... съмнява ме да е замръзнал антифриз, но знам ли... сменял съм го преди 6 месеца...
Ако стигне 100 градуса и не ти се включи перката на големия радиатор отпред, значи върти само в малкия кръг, което според мен означава, че не ти отваря термостата
беше замръзнал
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Благодаря, колеги при мен си беше от антифриза. Долях концентрат поработи и се оправи. Готово е за нови студове. 
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Първо, простете за неукия въпрос
Имам такова замръзващо Поло (1.3, AAV), има ли лесен начин да източа малко антифриз от него - за да долея нов? Освен с откачане на скобата на долния маркуч? (домашният майстор не е много сръчен)
Имам такова замръзващо Поло (1.3, AAV), има ли лесен начин да източа малко антифриз от него - за да долея нов? Освен с откачане на скобата на долния маркуч? (домашният майстор не е много сръчен)
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Аз откачих тънкия маркуч към разширителния съд.2L бутилка я напълни за секунди.
Добре е двигателя да е студен,защото от 2L бутилката стана ,като 0.5L и антифриза заля мотора.
Добре е двигателя да е студен,защото от 2L бутилката стана ,като 0.5L и антифриза заля мотора.

Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Благодаря ви за бързия отговор. Ще опитаме довечера или утре на обещаното топло (минус 4-5
).
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
преди малко като я карах пак беше замръзнал, но надух парното и карах така, не знам дали се размрази, но утре сутринта имам пътуване дано нямам проблеми
нямах проблеми, като карам малко и се размразява . утре като се прибирам ще видим какво ще стане
прибрах се, нямах никакви ядове. нямам представа защо замръзва, но дано не се повтаря, че лошо.
нямах проблеми, като карам малко и се размразява . утре като се прибирам ще видим какво ще стане
прибрах се, нямах никакви ядове. нямам представа защо замръзва, но дано не се повтаря, че лошо.
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Забравих да се отчета. На другия ден приложих номера с тънкото маркуче (това, което влиза в горната част на разширителния съд). Напълни се около 1.8 л, но бавно. Долях I.G.A.T., "разбърках" хубаво, повторих
Оттогава май имаше сравнително ниски температури една-две нощи, но звяра не замръзна. Да ми е за урок, като наливам първия попаднал антифриз.
refresh4o, ами замръзва заради кофти антифриз. Първият път като ми замръзна, чак долния маркуч на парното като се стисне все едно сняг имаше в него. Като позатоплихме колата той отпуши, но за парното още половин час му трябваше да дойде.
refresh4o, ами замръзва заради кофти антифриз. Първият път като ми замръзна, чак долния маркуч на парното като се стисне все едно сняг имаше в него. Като позатоплихме колата той отпуши, но за парното още половин час му трябваше да дойде.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Блокирал термостат на Поло 2ф.
Nails написа:Забравих да се отчета. На другия ден приложих номера с тънкото маркуче (това, което влиза в горната част на разширителния съд). Напълни се около 1.8 л, но бавно. Долях I.G.A.T., "разбърках" хубаво, повторихОттогава май имаше сравнително ниски температури една-две нощи, но звяра не замръзна. Да ми е за урок, като наливам първия попаднал антифриз.
refresh4o, ами замръзва заради кофти антифриз. Първият път като ми замръзна, чак долния маркуч на парното като се стисне все едно сняг имаше в него. Като позатоплихме колата той отпуши, но за парното още половин час му трябваше да дойде.
еее аз се чудих защо не ми работеше парното тогава
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта