Питане за газ
- albena_sladurana
 - Мнения: 622
 - Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: PB
 - Местоположение: София---в голфа
 
Питане за газ
След монтаж на газ парното стана по-слабо.Къде  да свържа маркучите от изпарителя и да не се губи топлото в купето?
			
									
									- albena_sladurana
 - Мнения: 622
 - Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: PB
 - Местоположение: София---в голфа
 
Re: Питане за газ
Какво ще стане ако 2-та маркуча от изпаритеря ги вържа само на единия от парното?
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Питане за газ
Нищо. Няма да имаш циркулация през изпарителя => по-висок разход. Според някои изпарителят се връзва паралелно на маркучите на парното. Така пише и в книгите.
			
									
										
						- albena_sladurana
 - Мнения: 622
 - Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: PB
 - Местоположение: София---в голфа
 
Re: Питане за газ
А защо парното стана по-слабо?
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Питане за газ
Няма как да не намалее, но трябва да е едва доловимо. Всъщност ако се ограничи дебитът на водата през изпарителя не би следвало да има някаква разлика (става с различни видове побългаряване). В момента как е свързан изпарителят? Колега от форума ме светна, че не е нужно през изпарителя да минава голям дебит вода т.е. за него (по-конкретно за мембраните) е еднакво неприятно да работят и на ниски и на високи температури. Т.е. дори 40-50 градуса е напълно достатъчно, за да работи и изпарява нормално, което за мембраните и тяхната работа би било по-добре също.
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Питане за газ
Що ли докторите не дават диагноза по телефона?!
			
									
										
						- albena_sladurana
 - Мнения: 622
 - Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: PB
 - Местоположение: София---в голфа
 
Re: Питане за газ
muns61 написа:Що ли докторите не дават диагноза по телефона?!
Сещам се от къде са ти тези коментари
 Познавам още един такъв.- joro_dexter
 - Мнения: 290
 - Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Питане за газ
albena_sladurana написа:Какво ще стане ако 2-та маркуча от изпаритеря ги вържа само на единия от парното?
stefan4o написа:Нищо. Няма да имаш циркулация през изпарителя => по-висок разход. Според някои изпарителят се връзва паралелно на маркучите на парното. Така пише и в книгите.
??? Колега , аз съм си прекъснал само единия маркуч на парното , като водата си минава през изпарителя и след това влиза в радиаторчето на парното. имам си супер парно , а и изпарителя си се затопля за норматив .
- joro_dexter
 - Мнения: 290
 - Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Питане за газ
и при мен е така, но водата след изпарителя ми се връща тук:
			
									
										
						- KingoftheROAD
 - Мнения: 2486
 - Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
 - Автомобил: VW Transporter T4 1995
 - Двигател: ACU
 - Местоположение: Калояново
 - Контакти:
 
Re: Питане за газ
viewtopic.php?p=3214606#p3214606
Ако имаш маслен радиатор, по-добър ефект ще има при такова свързване. Ако нямаш маслен радиатор, последователно след парното (ако имаш кранче, и го спреш, спираш водата и през изпарителя, тогава нямаш други избор, освен паралелно), а не преди. В рено клуба, където повечето от колите им са без кранче на парното, така правят.
			
									
										
						Ако имаш маслен радиатор, по-добър ефект ще има при такова свързване. Ако нямаш маслен радиатор, последователно след парното (ако имаш кранче, и го спреш, спираш водата и през изпарителя, тогава нямаш други избор, освен паралелно), а не преди. В рено клуба, където повечето от колите им са без кранче на парното, така правят.
- joro_dexter
 - Мнения: 290
 - Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Питане за газ
извинявам се за аматьорския чертеж , но ...  
							
			
									
										
						
- joro_dexter
 - Мнения: 290
 - Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта