dakine написа:1.8 T na Golf има няколко модификации.АГУ мотора е най-популярен и първият от 1.8Т който се монтират на Голф.Не съм много запознат с кодовете при Фолксваген,но при всички положения вариантите са два.150 или 180 коня.Разлика в двигателите няма,освен че 180 надува турбото на по-голямо налягане/0.8 бара/.При версиите с 150 налягането на турбината е 0.6.
Има и други разлики в модификациите като електронна газ и олекотен маховик,но та са при по-новите версии.
Пак подчертавам обърни внимание на топлия охлюв и развийте една бобина,много често при италианките са заминали двете гарнитури на капака и свещите и бобината плува в масло.Никакъв проблем не е ,но може да ти послужи при договарянето на цената.
А освен в налягането... Дани няма разлика и в турбините ? АГУ е с К03 (ККК03), 180к.с. е с К03с турбина

(p.s.- Знам, че има и 150коньови с к03с турбо.. говорим обаче за голф4 в случая)
Колега щом си нямаш и понятие от коли, води сигурен човек, ако си твърдо решен за такава кола. А щом питаш за маслото като "парички"... Знай че не е само до масло, скъпичка за поддръжка си е тая кола, няма общо като пари в сравнение с стар атмосверен мотор, имай си напредвид.. Иначе мотора е уникат, на мене ми е мечта отдавна.. да притежавам, карал съм кефа е несравним. Мотора подлежи и на тунинг, а дори и само с 1чип става... доста доволно.
