Обаче: бусът е червен и почти навсякъде лакът е изгорял по типичния начин, както изгаря доматеното червено. С изключение на вратата на пасажера и плъзгащата врата.
Доколкото ми беше възможно огледах местата, където предполагах, че може да е ударено, но както покрива, така и шасито под плъзгащата врата нямаше белези да е кърпено. Единствено мястото, където Б колоната се свързва с покрива, имаше един не толкова заводски шев. Отделно седалката на пасажера отпред беше ръждясала отзад на дясната релса, все едно, че е заварявано там...
Интересува ме възможно ли е да имало удар в Б колоната (между пасажерската и плъзгащата врата), които да не е бил много силен (просто е "стигнал" външния шарнир на пасажерската седалка), и само колоната да е била изрязана и възстановена? Понеже колоната е носеща част - критична ли е такава интервенция, ако я е имало действително?


