Трудно пали когато е студено голфа 3
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Трудно пали когато е студено голфа 3
Здравеите колеги голфа неиска да пали и затожа се надявам някои да ми помогне,благодаря предварително.
Голфа е 1.6 МИ АБУ мотор .Мотора си работеше добре докато не стана студено и се започнаха проблемите, смених дистрибутор ,палец,кабели,свешти ,и не став не се оправя,колеги ми казаха да сменя платното което определя налягането на бензина ,цмених го и пак ништо.
Реших да я закача на ваг-гом и тои показа това
Faults Found:
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
След което смених датчика за температурата на антифриза.направих почистване на ТПС-са и го настроих на ново и пак не иска да пали когато е студено а иначе като загрее пали много лесно.
Затова ако някои може да помогне ще сум много благодарен.
Голфа е 1.6 МИ АБУ мотор .Мотора си работеше добре докато не стана студено и се започнаха проблемите, смених дистрибутор ,палец,кабели,свешти ,и не став не се оправя,колеги ми казаха да сменя платното което определя налягането на бензина ,цмених го и пак ништо.
Реших да я закача на ваг-гом и тои показа това
Faults Found:
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
След което смених датчика за температурата на антифриза.направих почистване на ТПС-са и го настроих на ново и пак не иска да пали когато е студено а иначе като загрее пали много лесно.
Затова ако някои може да помогне ще сум много благодарен.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gotse delchev
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Колега пробваи да почистиш дроселовата клапа,мисля че ще има ефект.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
почистих я и по зле
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Ми на ваг кома на АБУ мотора няма адаптация по принцип адаптацията се прави на 098 канал или на 060 но и на двата не ми излиза ништо.
Напражих настроика на ТПС като между 1 и 2 ри пин го нагласих на 0.20 волта и пак нестава
Напражих настроика на ТПС като между 1 и 2 ри пин го нагласих на 0.20 волта и пак нестава
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Ето това ми дава като грешки колеги
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
Няма Недостатъци Намерени
или DTCS, които не са подкрепени от контролер
комуникационна грешка ocurred,
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
3 Намерени Недостатъци:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-10 - неправдоподобно сигнала - Пулсиращ
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - кратък, за да Ground - Пулсиращ
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-00 - неправдоподобен сигнал
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
Като след всяка гре6ка съм я истривал и пак на ново тестване и настроики,като след пурвите няколко оворих и почистих ступковия мотор и пренастроих на ново ТПС-са и сега вече държи оборотите.Преди да почистя стъпковия мотор ми направи впечетление че като дам контакт на студен мотор тои не прибира палеца,които натиска дроселовата клапа и по този начин не я затваря,аз мисля че като е студен мотора трябва да я затвори на цяло за да се обогати сместа за пурвоначално запалване.Правилно ли мисля колеги.
Другото което ме интересува е:
Тези грешки какво точно означават и куде да турся проблемите им.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
3 Намерени Недостатъци:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-10 - неправдоподобно сигнала - Пулсиращ
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - кратък, за да Ground - Пулсиращ
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-00 - неправдоподобен сигнал
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
Предварително благодаря.....

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
Няма Недостатъци Намерени
или DTCS, които не са подкрепени от контролер
комуникационна грешка ocurred,
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
3 Намерени Недостатъци:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-10 - неправдоподобно сигнала - Пулсиращ
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - кратък, за да Ground - Пулсиращ
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-00 - неправдоподобен сигнал
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
Като след всяка гре6ка съм я истривал и пак на ново тестване и настроики,като след пурвите няколко оворих и почистих ступковия мотор и пренастроих на ново ТПС-са и сега вече държи оборотите.Преди да почистя стъпковия мотор ми направи впечетление че като дам контакт на студен мотор тои не прибира палеца,които натиска дроселовата клапа и по този начин не я затваря,аз мисля че като е студен мотора трябва да я затвори на цяло за да се обогати сместа за пурвоначално запалване.Правилно ли мисля колеги.
Другото което ме интересува е:
Тези грешки какво точно означават и куде да турся проблемите им.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
3 Намерени Недостатъци:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-10 - неправдоподобно сигнала - Пулсиращ
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - кратък, за да Ground - Пулсиращ
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00518 - датчик за позицията на дроселовата клапа (G69)
27-00 - неправдоподобен сигнал
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Модул част контролен номер: 032 906 026 G
Компоненти и / или Версия: 1,6 л R4 MONO 1.2.3 D7B
Software Coding: PMC 01
Работна кодекс магазин:
1 Fault Намерени:
00561 - Адаптиране Смес
09-00 - Limit Адаптиране надмина
Предварително благодаря.....





- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Имали ряз колата
газова имали 


-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
има ряз колата
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Когато сменихте тпс-а пипахтели нещо по него 

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
не по тпс са не е пипано само е почистен със спирт.
да имам газова уредба.
да имам газова уредба.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Пробваите да я палите на 1 во палене говоря, само на бензин и без газ 

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Така е запалих и държи ниски обороти поработо 5-6 минути и подадох малко гас след това отиде на 800 об.и след малко почна да мурда 800 -900 об.като я прехвурля на гас си ги дуржи стабилно оборотите.Друго което ми направи впечетление е че когаро работи на гас ми се стува че от ауспуха мирише и на бензин .
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Клапана за газта почистете може да е заседнал нещо 

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Колеги тази сутрин,като слезнах да я паля да тръгвам за работа и ми направи впечатление че,ступковия мотор не се прибира до краи,като дам на контакт за да я запаля така ли трябва да е при полужение че,колата е студена.
Ако нетрябва да е така да ме посаветвате куде да турся проблема че,вече незнам и аз какво да правя.

Ако нетрябва да е така да ме посаветвате куде да турся проблема че,вече незнам и аз какво да правя.









- papi92
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 15:11
- Автомобил: Golf 3 1.6
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Стъпковия мотор можеш да го провериш много лесно. Кято му извадиш буксата докато работи. После при загасена кола когато пак му я сложиш той трябва да се премести на правилното място. Имаше тема за почистване на стъпковия мотор.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 03 фев 2012 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали когато е студено голфа 3
Колеги някои можели да даде инфо за климоредо под контокния клуч как се разглабя
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта