-тампоните на макферсоните отгоре (те заминават за макс. 20 000 така или иначе).
-тампони на двигателя (основно предния и този отзд при скоростите) - редовен номер,зимата за се изразява повече,заради лашкането напред-назад,като се закопаеш.
-биалетки и задните тампони на предните носачи - неравносите и бабунките от не добре почистен път.
-съединител,макар че не е част от ходовата част... (масово сдават зимата,защото докато боксуваш и се опитваш ту напред,ту назад,го натоварваш сериозно или пък ако се пробваш да дръпнеш някой,който се е закопал).
Предвид какви кратери остават след зимата и положението по пътищата,останалите неща също ще заминат зимата,ако не са съвсем в ред или им е останал малък живот - амортисьори,шок тампони,шарнири и т.н.
Колегата добре го е казал - напролет в сервиз,да се види какво се случва и каквото има за смяна,да се сменя,преди да е разбило и другите неща,които са още здрави
