За статистиката - смяна на турбо.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...

Турбо - смяна и ремонт:

Рециклиране/ремонт на старото.
20
20%
Подмяна с ново.
15
15%
Подмяна с втора употреба.
16
16%
Не съм сменял, защото нямам проблеми.
50
50%
 
Общо гласове: 101
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

За статистиката - смяна на турбо.

Мнениеот L&R » Съб 30 сеп 2006 12:27


Колко от вас колеги са сменяли/рециклирали турбо ?
Моля само конкретно по темата :wink:
Благодаря за вниманието.



Айде аз съм първия .
Нова турбина на 140 хиляди. 650 евро по фактура с монтаж и гаранция.
Следващия :twisted:

Никси
Васето
Вампира
???

Последна промяна от L&R на Съб 30 сеп 2006 18:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 30 сеп 2006 16:31


Противоречиво е бох казал. За сравнително нова кола бих избрал нова турбина но за сравнително стара като на баща ми Ауди 80 1Z мотор май ше е рециклирана. Той незнам къде я е рециклирал ма за сега е доволен. Факт е обаче че все още не са изминали достатъчно километри. До колкото съм чувал има и много значение кой и къде ще я рециклира :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 30 сеп 2006 17:16


ами и аз съм сменил около 10,ама ги вземам 2ра ръка от ударени коли на малко км аи засега не съм имал проблеми


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 30 сеп 2006 18:04


Brezel написа:Противоречиво е бох казал. За сравнително нова кола бих избрал нова турбина но за сравнително стара като на баща ми Ауди 80 1Z мотор май ше е рециклирана. Той незнам къде я е рециклирал ма за сега е доволен. Факт е обаче че все още не са изминали достатъчно километри. До колкото съм чувал има и много значение кой и къде ще я рециклира :wink:


Съгласен съм с колегата,ако нова турбина е 1/5 от цената на колата едва ли някой ще избере този вариант :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 30 сеп 2006 18:09


Много се радвам за отговорите , но тук правя чиста статистика :wink:



Колко от вас колеги са сменяли/рециклирали турбо на автомобила си ? :beer


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 30 сеп 2006 19:32


Вече си ме отброил.Нова турбина без да ползвам отстъпки от Реал турбо 1380лв.
Скъса се оста и лопатките на входящия въздух се разбиха в конзолата.Маслото истече в аспуха.

Последна промяна от Vasseto на Нед 01 окт 2006 20:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 01 окт 2006 16:22


като ще пишем за сменени турбини нека да е подкрепено с допълнителна информация..
- Автомобил (марка, модел, мотор):
- Километри (реални, Бог знае дали са реални):
- Причина за смяната (изтърва масло, не прави налягане, строшени лопатки):
- Цена на (нова, втора ръка, рециклирана):

До момента аз не съм сменял турбина и не съм имал проблем. Три турбо коли - две дизелови, една бензинова, всички над 160 000км реални.
Отделно са ми минали стотици коли повечето чисто нови .. там също не е имало проблеми .. дори и фабрични.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Нед 01 окт 2006 18:17


VW Vento 1.9 AAZ двигател. Нова турбина цена 1300лв по спомен колата на 170 000км уж реални. Започна да хвърля масло по-малко дразнеше ме и я смених. 2000км след това продадох колата защото намерих сегашната


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 01 окт 2006 19:08


Сменял съм на Астра 1,7 DTL по километраж 170 000км,хвърляше масло докато един ден изпуши като излитащ самолет и направи лопатките на салата:) Сложих 2 употреба за 250лв ама и то май беше тръгнало,разкарах я набързо и оттогава мразя опелите :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 01 окт 2006 21:29


галакси 1.9тди 96г на 168000км;б4 1.9тди над 300000км;опел астра 2броя на над 200000км;лагуна тд и дти 4пар4ета и оште някои и друг голф3тд а турбините са били все от блъснати коли; като за нови цената на френските е наи скъпо


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 01 окт 2006 22:38


Голф 2 1.6 ТД с интеркулер.
Километрите по табло са 150 000, но за 15 годишна кола е смешно да са толкова. Според мен са поне 300 000 - 350 000 а може и повече. Турбинката започна да "жужи" /лопатките опираха в охлюва/.
При цена за рециклиране на мойта 600+ лева, за нова 1200 лв. и 150 за втора употреба избрах последния вариант, който до момента е навъртял около 4000 км и няма проблем.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 01 окт 2006 23:27


ми моето си работи чудно...
нищо не съм барал...
дано не кривя статистиката с тоз двигател с подозрителна емблема мязаща на ЖПО


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 04 окт 2006 17:58


Ей взехте да ме плашите нещо :? Моята скоро ще врътне 200,000км (по табло) за сега лапа масло само като и скоча над 150км/ч иначе върви доволно , но ако ми умре охлюва и незнам как ще го приживея :cry:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 окт 2006 14:03


:arrow:
Хайде още малко поне 50 гласа :roll: .
Въпреки, че работата е ясна: не е толкова рядко явление да ти се "окоти" турбото на турбо-двигател. :wink:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 11 окт 2006 20:08


еми аз ще сменям...че в момента мойто се оказа менте:) (явно на много км) и харчи яко масло -> 2л. на 1000км :oops: направо ми взима акъла като се наложи да ида до СФ :)) харчи повече масло отколкото нафта :evil:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, S.Stefanov и 76 госта