Затова карам само на газ. Паля и подгрявам, докато си изчистя стъклата. После първите 1 - 2 км карам с малко газ. По-добре да сменяш платна на изпарителя на 2 години, отколкото да гориш бензин и да смениш масло за 50 лв.
Е, това е мое мнение...
Б3 Връзка между зумер за масло и смяна на капачка и палец
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Б3 Връзка между зумер за масло и смяна на капачка и палец
muns61 написа:Щом ти е вдигнало ниво маслото, бензинец...
Сменяй.
Ще го сменя, това е най-лесно (всъщност не е, но ...) и после какво?
Вдруги ден пак ли да го сменя?
Първо ще отида някъде да ми кажат какъв е проблема и евентуално да се отстрани, а след това и смяна на маслото.
Принципно винаги я паля на газ и отвреме на време я покарвам на бензин. Тогава нямам проблем
Тези дни започнах да паля на бензин и от там дойде и проблема според мен.
За да закърпя положението втори ден паля на газ, като спра вадя щеката на маслото и след час-два я връщам обратно, карам по бавничко и така ... малко по малко да излезе този бензин.
Изглежда връзка между смяната на капчаката и зумера поне в този случай няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 55 госта