
Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
За евтин тунинг, аз бих казал: по-голямо сгъстяване, портване и полиране на главите, нов или спортен разпределител и улекотяване на маховика(+почти задължителен баланс ), щото вече чоповете идват слаби... 

- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Колега BuGmaN за тебе доработка за 500-1000лв.евтино ли е.Teз пари за нищо ги нямате.Слезте на земята.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Не съм писал за пари, а принципно, щото на един, тази обработка може да струва 100, на друг 1000... Но пак принципно - при тоя мотор компромиси не се правят, щото ти излиза скъпо. Пък тунинг с 200лв. просто не става, дори не си заслужава свалянето и качването на мотора...
Ама това са заключения от моят опит и знания, може-би ти ще ни дадеш по-добри съвети - заповядай!
Ама това са заключения от моят опит и знания, може-би ти ще ни дадеш по-добри съвети - заповядай!

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
няма евтин тунинг!
в момента моя F е направен с части от сток изпълнение, но комбинирам по-мое желание. Не е зле, но не е като тунинг части. Пак не мога да кажа, че е евтино. Когато тръгнеш да правиш едно и излизат още 10. За двигателя на Кармана няма да казвам колко цифра дадох и той пак е в някакви нормални параметри. Абе козата си сака пръч, а тунинга пара!
в момента моя F е направен с части от сток изпълнение, но комбинирам по-мое желание. Не е зле, но не е като тунинг части. Пак не мога да кажа, че е евтино. Когато тръгнеш да правиш едно и излизат още 10. За двигателя на Кармана няма да казвам колко цифра дадох и той пак е в някакви нормални параметри. Абе козата си сака пръч, а тунинга пара!
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Добре де колеги защо всеки направил нещо по двигателя си говори с недомлъвки?
защо никой не казва ето това направих, вложих такива части, струваше ми толкова пари и толкова време!
как човек ако иска да се впусне в едно такова начинание може да се ориентира какъв бюджет ще му трябва?
то ясно,че тунинга си сака пара но колко ?части има бол как да изберем правилната комбинация или пак трябва да се иде спецялно на "майстор" не че няма такива доказали се но я ми кажете един в Пловдив
много малко са темите като на колегата nik1302 аз сложих това и съм доволен от избора си
и всеки може да види от къде е купено и колко струва поне на снимките има сайт.
защо никой не казва ето това направих, вложих такива части, струваше ми толкова пари и толкова време!
как човек ако иска да се впусне в едно такова начинание може да се ориентира какъв бюджет ще му трябва?
то ясно,че тунинга си сака пара но колко ?части има бол как да изберем правилната комбинация или пак трябва да се иде спецялно на "майстор" не че няма такива доказали се но я ми кажете един в Пловдив
много малко са темите като на колегата nik1302 аз сложих това и съм доволен от избора си
и всеки може да види от къде е купено и колко струва поне на снимките има сайт.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
за моите съм писал
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
asentm написа:за моите съм писал

твоя е голЕм аз разпитвам за по стоковите с лека заигравка тук таме
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Аз на моита ще и слагам тунингован ремък(чоропогашник от проститутка).
Ама ги чакам да излязат че са изпокрили нещо.
Ама ги чакам да излязат че са изпокрили нещо.

- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Така между другото покрай костенурките да видите с какво се занимавам 

- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
а браво колега Люлинчето е станало като ново
идентична от нета на които е да си признава
идентична от нета на които е да си признава
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
bai vicho написа:Аз на моита ще и слагам тунингован ремък(чоропогашник от проститутка).
Ама ги чакам да излязат че са изпокрили нещо.
ако има нужда от помощ при демонтажа, свиркай

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
stingray написа:Така между другото покрай костенурките да видите с какво се занимавам
И лятото спасих 2 от вторични (МК3), обаче повече карам и почти не барам, щото над 5 години съм се борил, като малък с тия машини и от тях нямам кръст...

Иначе, междо-другото, сбирам части и информация, щото моят проект е "Балканче 100 октанче"...


- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Имаше доста питания и въпроси по отношение на дистрибуторите. Мнението на капацитетите (за единият вече споменах - Джон Коноли) е, че при двукарбураторен тунинг (и не само!) следва да се ползва ИЗЦЯЛО ЦЕНТРОБЕЖНО ДЕЛКО. По много причини, но най-важната е, че просто се променя вакуума и предварението, което този вакуум дава просто не е това, което следва да бъде.
Ето го това делко. Центробежна 009ка с вградено електронно, което се вързва директно към бубината. Карам вече половин година и всичко е на 6+ . А и англичаните му дават 3г гаранция. Не е и много скъпо - 50+ лири комплекта (делко + електронно).
Ето снимка и сайта. Аз карам с такова. И още нещо много важно. Вакуумът при стандартните двойно действащи дистрибутори на костенурките дава (до) 10на градуса доплнителено предварение в целия диапазон на ниските, средните и някъде докъм 3800-4000 оборота. Така, че ако нещо с вакуума не е наред - проблемите с центровката са гарантирани. Точно такива проблеми имах и аз с Веберите и стандартното делко и в момента, в който сложих чисто центробежно делко всичко се получи на 6. И най-накрая. При тези чисто центробежни делка центровката се прави при максимален аванс, които се достига при около 2800-3000 оборота. И се наглася на 30-32 градуса. Т.е. увеличават се оборотите докато аванса достигне мах (3500 оборота се предостатъчни) и тогава с въртене на делкото се нагласят тези 30-32 градуса. Това предварание е много по-важно от предварението на празен ход, което при мен е 10 граудса (и пак е иделано за тази конфигурация на мотора).
http://www.simonbbc.com/distributors/4c ... tor-beetle
Ето го това делко. Центробежна 009ка с вградено електронно, което се вързва директно към бубината. Карам вече половин година и всичко е на 6+ . А и англичаните му дават 3г гаранция. Не е и много скъпо - 50+ лири комплекта (делко + електронно).
Ето снимка и сайта. Аз карам с такова. И още нещо много важно. Вакуумът при стандартните двойно действащи дистрибутори на костенурките дава (до) 10на градуса доплнителено предварение в целия диапазон на ниските, средните и някъде докъм 3800-4000 оборота. Така, че ако нещо с вакуума не е наред - проблемите с центровката са гарантирани. Точно такива проблеми имах и аз с Веберите и стандартното делко и в момента, в който сложих чисто центробежно делко всичко се получи на 6. И най-накрая. При тези чисто центробежни делка центровката се прави при максимален аванс, които се достига при около 2800-3000 оборота. И се наглася на 30-32 градуса. Т.е. увеличават се оборотите докато аванса достигне мах (3500 оборота се предостатъчни) и тогава с въртене на делкото се нагласят тези 30-32 градуса. Това предварание е много по-важно от предварението на празен ход, което при мен е 10 граудса (и пак е иделано за тази конфигурация на мотора).
http://www.simonbbc.com/distributors/4c ... tor-beetle
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Това делко е някакво феноменално - откъм цена, щото 009 не на Бош, но качествено - с чукче, (даже 2 дават хората), струва повече, само безконтактното запалване, пак е такива пари, а това с чукче ли е, как е?
Аз лично в следващият спортист не смятам да използвам делко, но иначе преправям електронните от по-новите машини, като Т3 и нещата се получават
и понеже, ония са по-високо оборотни, делкото менка предварението до към 4500, което мисля е +, според газ-анализаторът, също, ама не съм карал с обикновено 009 за да направя разлика... 
Аз лично в следващият спортист не смятам да използвам делко, но иначе преправям електронните от по-новите машини, като Т3 и нещата се получават


- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проект 1600сс/90hp - 1г. по-късно
Поотделно делкото и електронното струват повече (около 75 лири общо)! Комплект са 60 лири. 95% от тези 009ки в момента са тайвански (и евентуално китайски) и в Англия ги има на цени от 30-35 лири докъм 50-55 лири, а електронното е английско с 3г гаранция. Отзивите в Англия и Ибей за това делко с електроннто са добри. Аз също съм доволен. Това е което мога да кажа за сега.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта