Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот indjov_GTI » Чет 16 фев 2012 21:33


наистина 16в развърта по бързо от 8в ....първя ми мотор с принудително пълнене беше ПГ.....турбината ми правеше 0.3-0.4 на 2-ра от 3500рпм нагоре ,а сега с същатата кубатура,но 16в със същата турбина надува 0.4 на 2-ра от 2600-2700рпм,което много ме кефи.....а при 20в сигурно ще е по доволно :D

пък бат Найден нема стигане :bowdown




shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Чет 16 фев 2012 21:44


може би е добре да уточня,че за ограничения бюджет,с който разполагам(2500-3000 лв) напълно съзнавам,че няма да взема кой знае каква бегачка.Аз и не търся нещо изключително което ще дава 12-ки.Търся си голфче за кеф около 180-200 коня,което да вкарва някаква интрига на пътя и да ме забавлява.Основното,което ме интересува е дали този мотор,който съм харесал ще държи и няма да се чупи,но това зависи от доста фактори.По принцип тези двигатели ПГ капризни ли са и дават ли проблеми след турбо конверсия?


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 21:48


shanadjiqta написа: няма да се чупи,но това зависи от доста фактори
Сам си си отговорил! Никой не знае какво му е минало през главата на тоя мотор, така че.. е на късмет.
Иначе с 200 коня на 2ка 12ки не, ама високи 13ки/ ниски 14ки ще къртиш като нищо!


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Supawiza » Чет 16 фев 2012 21:52


По-принцип той си е мотор с принудително пълнене и би трябвало да си държи на турбиниране в границите на разумното което според мен е 0,6 да речем.
Едно от най-важните неща да държи мотора е качественото настройване на смесите.

Последна промяна от Supawiza на Чет 16 фев 2012 23:42, променено общо 1 път.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Чет 16 фев 2012 21:53


:да: то и за това още вземе ли се ще се качи на дино


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 21:55


Голям фен стана на диното нещо :Mr Green Fun Друго си е "на око" :deal По-оптимистично е ;)


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Чет 16 фев 2012 21:59


Окото много играе и лъже в конете,и то винаги нагоре :) майтапа настрана но такава самоделка задължително трябва да се види как е настроена че не ми се хвърля още преди да съм и се порадвал :bishop


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 22:06


Ако го вземеш, ще имаш двата най-култови мотора на Голф 2 (дизелов и бензинов) - SB и PG! :bowdown След време, ако решиш, може да го върнеш пак към компресор (оригинален). :да:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Чет 16 фев 2012 22:09


Точно това е идеята,но не ги искам стокови :wink:


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 22:19


Стоково се кара само 65 AMG... и Бугати Вейрон (евентуално)!


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот indjov_GTI » Чет 16 фев 2012 22:21


той Пацо го каза по-горе,че над 1бар ПГ се опитвало да повръща масло...чел съм,че колегите ги лекуват някак си(с дупка в блока) тези заболяваня на ПГ-то


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот golfmk1 » Чет 16 фев 2012 23:13


Supawiza написа:По-принцип той си е мотор с принудително пълнене и би трябвало да си държи на турбиниране в границите на разумното което според мен е 0,6 да речем.
Едно от най-важите неща да държи мотора е качественото настройване на смесите.

Е той май G-ладера е на 0,7 ако не се лъжа :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Stenly » Пет 17 фев 2012 0:43


И над 0.7 може да направи,максималното налягане най-вече зависи от това до каква степен са износени стените на компресора.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот paco » Пет 17 фев 2012 10:14


miro_hack написа: Пацо защо на оранжевото Хасковско БМВ набиха глава С Два клапана на цилиндър и на 2 бара не са са оплакали от респонс?
Разликата ще е само в респонса и по бързото реагиране 8 до 16 клапанов мотор.
Фундаментална разлика не ми се вярва да има,но все пак ще се съглася с мнението ти.

http://www.youtube.com/watch?v=-Mf7nWUUsnc



Защо ли, защото са драгаджии и там колата се кара винаги а FULL TROTTLE heavy metal zork Драгаджииската схема е тотално различна от стрийт и трак дей колите.

РАСО


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот pe6kata » Пет 17 фев 2012 21:07


имам г60 турбинирано, турбото е гарет т3, трим 50, а/р 0.48 карам със стоковата електроника, със съответния за конверсията софтуер.
Колата се държи перфектно- по-силна е, фул буст прави на около 3000, има ли подходящите обороти, лаг буквално не се усеща. Карам до 1 бар, заради оригиналния мап сензор, но и на 1.2-1.4 съм я карал за по-кратко и проблеми никакви.

Не виждам какво се превъзнасяте по този смотан компресор- с малка шайба го карат на 0.9, като това съкращава двойно пробега му за обслужване- на 30 000км. По принцип се обслужва на 50-60 000км като при правилно облужване може да откара до 500 000км. За Г-ладера говора. За съжаление почти всеки кара докато се счупи и читави много трудно се намират.
Не съм силно впечатлен от нормални коли с компресор.
Едно малко турбо ще даде много по-добра крива за въртящия момент - пример 1.8т 20в
Изображение
Изображение

Имам един въпрос, ако мога да го нарека така, за разликата в моторите с 2 и 4(5 )клапана на цилиндър. Ще споделя с вас разсъжденията си:

моторите с 2 клапана/цил имат по-висока скорост на газовете в портовете, особено на ниските обороти, като това важи и за всмукването. При турбо моторите се интересуваме от скорост на изгорелите газове, а при атмосферните- скоростта на засмуквания въздух. При атмосферките един 16в мотор никога няма поведението на 8в мотор в ниските до средни обороти, респонса е много добър и обикновено торка в никакъв случай не остъпва на вентилиран мотор. Не е все едно дали еднакво количество ще го прекараш през един, два или три порта (отчитам че портовете при 4-5в/цил са доста по-малки) За високите обороти превъзходството на вентилираната глава е излишно да се коментира.

От друга страна вентирините мотори имат по-добър коефициент на пълнене. По тази причина при едни и същи обороти бива засмукан/натъпкан повече въздух, съответно и повече изгорели газове за завъртане на турбото, оттам и буст по-рано. Ок, но зора е да развъртим турбото, т.е. говорим за това мотора да премине от атмосферен режим в режим на принудително пълнене.

при еднаква кубатура както е г60 и 1.8Т 20в, при едно и също турбо, кой мотор ще прави буст по-рано, може да пропускам нещо или бъркам някъде, но все си мисля че моторите с 2 клапана трябва да влизат по-рано в буст :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта