Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Пет 17 фев 2012 16:55


kiki1 написа:Значи на този мотор единстеното по скъпо нещо са помпа-дюзите в сравнение с предходния(с роторната помпа).За голямо съжаление колега,на теб ти се е струпало всичко наведнъж и е нормално да намразиш тоя мотор.За това като купувате такава кола,гледайте да не е от наша автокъща,че тук са страшни магьосници...Колега не бързай да купуваш нова глава,а пусни обява в раздел Купува и все ще изкочи някоя читава....и мой съвет - смени майстора на момента...Успех..

До сега съм прегледал точно 8 на брой цилиндрови глави положението е отчайващо всичките имат ръбове. И то ми пращаха от различни краища на БГ . По телефона като говорим всичко е наред казват ми "Аааа главата е читава от работещ двигател" като дойде и хоп ръбове като за световно. Тука не съм пускал обява но ще пусна може и да изкочи нещо не се знае :)




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот aliyatin.com » Пет 17 фев 2012 17:06


erebus_odora написа:
kiki1 написа:Значи на този мотор единстеното по скъпо нещо са помпа-дюзите в сравнение с предходния(с роторната помпа).За голямо съжаление колега,на теб ти се е струпало всичко наведнъж и е нормално да намразиш тоя мотор.За това като купувате такава кола,гледайте да не е от наша автокъща,че тук са страшни магьосници...Колега не бързай да купуваш нова глава,а пусни обява в раздел Купува и все ще изкочи някоя читава....и мой съвет - смени майстора на момента...Успех..

До сега съм прегледал точно 8 на брой цилиндрови глави положението е отчайващо всичките имат ръбове. И то ми пращаха от различни краища на БГ . По телефона като говорим всичко е наред казват ми "Аааа главата е читава от работещ двигател" като дойде и хоп ръбове като за световно. Тука не съм пускал обява но ще пусна може и да изкочи нещо не се знае :)

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 131#p44258Колега виж тази-Дано да има по малък ръб.Както ти писах моята също имаше но смених само гумичките комплект.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот °niksi° » Пет 17 фев 2012 22:56


Колега трудно ще намериш глава без забележки. Много ме хвана яд на това което е станало.
Мога да питам за нова глава едни познати, но лошото е че май е гола голеничка и ще трябва клапани и т.н.


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот legaltk » Съб 18 фев 2012 7:27


erebus_odora написа:........ Пазете се от майстори експериментатори и недейте се подлъгва от външния вид на автосервиза. Карайте колата си там където знаят какво и как да пипат. .........

...... около теб най-близо има такива майстори само на 100 км - във Варна. :idea: Съжалявам за твоя случай, приятел! :(


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kn9453 » Съб 18 фев 2012 11:06


Съжелявам колега за "лошия" ти късмет,наистина ти съчуствам!
Много неудачна технология е тази "ПД" имах такава кола и знам какво е да търсиш майстори за този вид горивни системи.Никога повече не бих си купил подобно нещо.


Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Съб 18 фев 2012 11:54


Поръчах нова глава за 1480 лева.Смених майстора но проблемите при мен се задълбочават . Новия майстор казва че тези старите дюзи които си бяха на моя двигател не ставали защото имали и те ръб!!.Т.е ако сложим тези старите дюзи пак ще "хлопа" !. Приложих и снимки на самите дюзи. И какво се очертава една дюза в момента на БГ пазара струва 950 лева в Истанбул е за 450 (но ме е страх да са некачествено изпълнение).Не ми се вярва дюза втора употреба да няма ръб който се вижда на снимките. Но все пак ако намеря читави дюзи ще се радвам :(
Прикачени файлове
DSC00958.JPG
DSC00960.JPG
DSC00961.JPG


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот nasko1978 » Съб 18 фев 2012 12:01


legaltk написа:
erebus_odora написа:........ Пазете се от майстори експериментатори и недейте се подлъгва от външния вид на автосервиза. Карайте колата си там където знаят какво и как да пипат. .........

...... около теб най-близо има такива майстори само на 100 км - във Варна. :idea: Съжалявам за твоя случай, приятел! :(

:012: :да: Говори,ако искаш с Ифидик,дали не може да помогне,няма да сбъркаш!


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот RadoShopa » Съб 18 фев 2012 12:05


Хмммм обява ли да пускам за колата... :deal :bishop death ?!? :wink:

Колега,наистина много неприятно е станало с теб.....нещата просто са се "струпали" накуп :!: А и ти може би си бързал и си се доверил на майстори.....айде-ново турбо 1200 лв.,ама тия 200 лв. за "майсторлъка" какви са...?За поставянето му от 8 гайки и 2 болта (примерно) :?: Не можеше ли с рециклиране да минеш...?За главата не мога да коментирам.....само леко се чудя на монтьора,а и на теб,че сте решили да "извтулчите" проблема,наистина е експеримент,нечетен досега...поне от мен :oops:

Извода ти е правилен-наистина трябва да имаш заделена пара за ремонти на този автомобил...!Смятам,че статистиката казва как са като двигатели-деликатни,но не пък и толкова трошливи,дори напротив спрямо модификации на Б6 да речем!Хората са ги карали мноооого и след поизчерпването на капацитета им ги взимаме ние (за жалост)...!В крайна сметка важното е първоначално какво ще купиш (състояние,пробег,прикрити неща и т.н) и според мен на теб не ти е тръгнало още от самото начало в автокъщата :|


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 фев 2012 13:21


nasko1978 написа:.......
:012: :да: Говори,ако искаш с Ифидик,дали не може да помогне,няма да сбъркаш!

:да: :да: :да:


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kn9453 » Съб 18 фев 2012 21:22


samo_pechka написа:
nasko1978 написа:.......
:012: :да: Говори,ако искаш с Ифидик,дали не може да помогне,няма да сбъркаш!

:да: :да: :да:




Това предложение подкрепям с две ръце.Аз пътувам от Кюстендил до Варна само заради него! Така че качвай колата и при него.И да му носиш много поздрави.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Вто 28 фев 2012 16:50


Към автора на темата - колега съчувствам ти, но с колите втора употреба е така.

Понеже и аз съм се насочил към такава моторетка и като гледам темата ти и се чудя кой е за еб...не и стигам до извода, че майстора ти и тия от автокъщата са за разцепване- меко казано.
В момента карам бензинов 90 коня пасат - здрава евтина за поддръжка кочина- върви и пее, ама одърте и е мудна- кочината 10 години я троша и немога да я строша, та мисля да я махам, щото стана на 22 години, а и ми писна от тия газови уредби.

Възникват няколко въпроса - как може вместо да смени тия опръстени на дюзите, да набивате втулки ?
Не разбирам от дизели, но като гледам дюзите ти и не виждам някакъв особен проблем с тях. Имат леко шлифоване по периферията си, което не мисля, че е проблем. Майстора ти се е въодошевил и е набивал втулки като за ремонт на клапанни легла ли ?
Защо тоя Пасат струва 9 бимберици- на 6-7 години ли е(не видях коя година е). Абсолютно съм сагласен с тебе, че за кола на 10 години повече от 5-6 хилки не трябва да се дават. Автоджамбазите спекулират с цените на дизеловите моторетки- щото едно време се търсеха повече, заради по-евтината нафта и нисък разход. Но нещата сега не са така- кола на 10 години, на която двигателя работи на много високо налягане и частите са 2 пъти по- скъпи и има турбо, което също създава ядове. Аз не виждам логика да се търсят тия пари. Хората са го казали- не е луд тоя който яде баницата, а тоя дето му я дава!
Колега дано скоро да си решиш проблема и да я караш дълго моторетката!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Dobromirski » Вто 28 фев 2012 19:06


Niksi ти го каза още в началото ,но ти предпочете да влезеш във някакъв филм. Отгоре на всичкото продължаваш. Лично аз съм сглабял 3 ПД , а съм и предлагал на още 2-ма колеги от Плевен, (Павликянов и Киро ) които коли са били със същият като твоя проблем, да си сменят О-пръстените с малко по-дебелостенни такива, като най-долният е от витон. Ако се беше вгледал, щеше да видиш, че главата е вкопана не срещу пръстените, а срещу металните бордове на дюзата. Просто трябваше да заоблиш ръбчетата със шкурка за да не се скъсат новите уплътнения при монтажа, и да райбероваш дъното, за да легне медната дифтунга плътно. (тя е отвърната и зашкурена предварително) . Стягаш (за предпочитане с нови болтове) и караш .


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 9:16


Бе и аз се чудя тия ръбове дето ги е имало в леглото на дюзата (немога да ги видя сега от снимката, сигурно щото е пипано и е фрезовано), та с малко смазка намазана по о-пръстените и по леглото, би следвало дюзата да влезе с леко наместване без да скъса новите уплатнения. Предполагам, че на 80% от кочините с тоя мотор има такива ръбци там.
Друг проблем е, че нашите майстори, едната част са самоуки със средно образование, а другата са само със средно образование. Е нема как да са специалисти. Един инженер е учил доста неща по одношение на металите и много други науки дето малко или много му помагат да е наясно какво може и какво не. И изведнъж некакъв майстор тука е решил, че ще надхитри Немския конструктор. :screwy

А иначе всичко се чупи, и моята кочина- здрава, здрава- само аз си знам колко ремонти съм и изпраскал. Скоростна кутия чупи и тнт., гърба ме боли от нея ама поне двигателя не съм пипал. А иначе на какви майстори съм попадал, ум да ти зайде! Но бегам бързо, и си намерих един сервиз дето правят нещата който разбират- както следва. И пак не им вярвам много, много. И сам се научих да правя много неща.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 9:32


А и колегата Dobromirski правилно казва да се зашкурят тия ръбове и е ок.
Аз и друго не разбирам за старите дюзи, като гледам са леко шлифовани в мястото на контакт с леглото от което следва, че ръбовете не са били толкова фрапиращи. НО немога да разбера, защо да не може да се използват тия дюзи за новата глава. Та какво пречи старите дюзи да се монтират. Поне според мене не би следвало да прецакат новата глава, невиждам как ще я прецакат.


Потребителски аватар
Shakez
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBAB
Местоположение: Sofia

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Shakez » Сря 29 фев 2012 10:15


Към автора на темата - искрено съжелявам за патилата и филмите, в които си се вкарал. scare

На 2-ро място със сигурност ще е от помощ името на автокъщата, от която си купил колата, за да не се "парят" други или поне да си имат едно на ум и естествено координати на невероятния виртуоз, пак по същата причина. :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта